Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjät oletteko löytäneet ihmisen

Vierailija
05.06.2015 |

Jonka kanssa on hyvä olla eikä tarvitse hairahtaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin löytäneeni mutta vieraspillu kyllä käy nykyisin mielessä päivittäin eli kohta mennään taas. t. mies40+

Vierailija
2/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:43"]Luulin löytäneeni mutta vieraspillu kyllä käy nykyisin mielessä päivittäin eli kohta mennään taas. t. mies40+
[/quote]

Ansaitsisit olla yksin. Kuvottava elukka kuonaisen siittimesi kanssa.
N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nuorena pettänyt, mutta ei se silloinkaan johtunut siitä etteikö oma kumppani olisi ollut hyvä. Minä vaan siihen aikaan käytin alkoholia liikaa ja viina on tehnyt minusta aina niin kiimaisen että panisin vaikka aidantolppia, ja joka ainoa mies alkaa näyttää valtavan kiihottavalta. Tuli sitten tyttöjen kanssa ulkona käydessä kännipäissään sorruttua kännikiimapanoihin tyyppien kanssa joita ei tosiaan selvin päin olisi halunnut.

19 vuotta on jo viimeisimmästä pettämisestäni ja avain siihen etten enää petä on mulla se etten juo alkoholia niin että tulisin humalaan, enkä käy missään viihteellä muutenkaan ilman miestä. Jos päättäisin lähteä vaikka yksin yökerhoon juomaan kännit, niin en kyllä luottaisi itseeni ettenkö vieläkin voisi sortua pettämään.

Vierailija
4/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:48"]Minä olen nuorena pettänyt, mutta ei se silloinkaan johtunut siitä etteikö oma kumppani olisi ollut hyvä. Minä vaan siihen aikaan käytin alkoholia liikaa ja viina on tehnyt minusta aina niin kiimaisen että panisin vaikka aidantolppia, ja joka ainoa mies alkaa näyttää valtavan kiihottavalta. Tuli sitten tyttöjen kanssa ulkona käydessä kännipäissään sorruttua kännikiimapanoihin tyyppien kanssa joita ei tosiaan selvin päin olisi halunnut.

19 vuotta on jo viimeisimmästä pettämisestäni ja avain siihen etten enää petä on mulla se etten juo alkoholia niin että tulisin humalaan, enkä käy missään viihteellä muutenkaan ilman miestä. Jos päättäisin lähteä vaikka yksin yökerhoon juomaan kännit, niin en kyllä luottaisi itseeni ettenkö vieläkin voisi sortua pettämään.
[/quote]

No onpas sinulla surkea itsekontrolli.
N22

Vierailija
5/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:43"]

Luulin löytäneeni mutta vieraspillu kyllä käy nykyisin mielessä päivittäin eli kohta mennään taas. t. mies40+

[/quote]

vieraspillu.. Jepjep. Sinne vaan nuuhkimaan sitten salapoliisiksi. Niitähän riittää. 

ihmisellä on tunteita. Eläimet menee pelkillä vaistolla. Oletkohan syntynyt harhauttavaan muotoon?

. Anti palaa vaan. Ei kaikki tarvitse eikä halua muuta kuin pillun tai kullin. 

Tai ehkä pettäjillä ei ole silleen tunteita...ainakaan kovin kauaa...että eivät hae suhdetta syvää vaan hakevat sukupuolielintä hyvää. Että ei pettäjä edes hae suhdetta...ei sitä tarvi löytääkään?

Vierailija
6/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt. Mitään ''tarvetta'' hairahtamiseen ei ole koskaan, se vaan tapahtuu ja sitten kaduttaa. Kerran käynyt kultani kanssa ollessakin onneksi sain anteeksi. Toivottavasti en sorru enää..

Vierailija
7/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:48"]Minä olen nuorena pettänyt, mutta ei se silloinkaan johtunut siitä etteikö oma kumppani olisi ollut hyvä. Minä vaan siihen aikaan käytin alkoholia liikaa ja viina on tehnyt minusta aina niin kiimaisen että panisin vaikka aidantolppia, ja joka ainoa mies alkaa näyttää valtavan kiihottavalta. Tuli sitten tyttöjen kanssa ulkona käydessä kännipäissään sorruttua kännikiimapanoihin tyyppien kanssa joita ei tosiaan selvin päin olisi halunnut. 19 vuotta on jo viimeisimmästä pettämisestäni ja avain siihen etten enää petä on mulla se etten juo alkoholia niin että tulisin humalaan, enkä käy missään viihteellä muutenkaan ilman miestä. Jos päättäisin lähteä vaikka yksin yökerhoon juomaan kännit, niin en kyllä luottaisi itseeni ettenkö vieläkin voisi sortua pettämään. [/quote] No onpas sinulla surkea itsekontrolli. N22

[/quote]

Myönnän täysin että on. Alkoholi enemmän kuin 1-2 lasia nautittuna vie minulta kaiken itsekontrollinn ihan täysin. Vääriin peteihin päätymisen lisäksi olen mm. tapellut kännissä, riisunut vaatteet julkisella paikalla ja tehnyt paljon asioita joita pidän väärinä ja typerinä. 

Onneksi näitä kontrolliongelmia ei ole selvin päin joten ongelma on helposti ratkaistu kun jättää viinat juomatta. Joillain ihmisillähän impulssikontrolli on vaikeaa selvinkin päin. Jännä on myös se, että minä en selvin päin edes haluaisi sellaisia asioita kuin juovuksissa haluan, esim. olen aika epäseksuaalinen ihminen selvinpäin, ja arka hissukka. Mutta viinaa koneeseen niin minusta tulee kiimainen narttu, joka haluaa mölytä ja tapella ja uhota.

Vierailija
8/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:48"]Minä olen nuorena pettänyt, mutta ei se silloinkaan johtunut siitä etteikö oma kumppani olisi ollut hyvä. Minä vaan siihen aikaan käytin alkoholia liikaa ja viina on tehnyt minusta aina niin kiimaisen että panisin vaikka aidantolppia, ja joka ainoa mies alkaa näyttää valtavan kiihottavalta. Tuli sitten tyttöjen kanssa ulkona käydessä kännipäissään sorruttua kännikiimapanoihin tyyppien kanssa joita ei tosiaan selvin päin olisi halunnut. 19 vuotta on jo viimeisimmästä pettämisestäni ja avain siihen etten enää petä on mulla se etten juo alkoholia niin että tulisin humalaan, enkä käy missään viihteellä muutenkaan ilman miestä. Jos päättäisin lähteä vaikka yksin yökerhoon juomaan kännit, niin en kyllä luottaisi itseeni ettenkö vieläkin voisi sortua pettämään. [/quote] No onpas sinulla surkea itsekontrolli. N22

[/quote]

Myönnän täysin että on. Alkoholi enemmän kuin 1-2 lasia nautittuna vie minulta kaiken itsekontrollinn ihan täysin. Vääriin peteihin päätymisen lisäksi olen mm. tapellut kännissä, riisunut vaatteet julkisella paikalla ja tehnyt paljon asioita joita pidän väärinä ja typerinä. 

Onneksi näitä kontrolliongelmia ei ole selvin päin joten ongelma on helposti ratkaistu kun jättää viinat juomatta. Joillain ihmisillähän impulssikontrolli on vaikeaa selvinkin päin. Jännä on myös se, että minä en selvin päin edes haluaisi sellaisia asioita kuin juovuksissa haluan, esim. olen aika epäseksuaalinen ihminen selvinpäin, ja arka hissukka. Mutta viinaa koneeseen niin minusta tulee kiimainen narttu, joka haluaa mölytä ja tapella ja uhota.
[/quote]

Otapa itseäsi niskasta kiinni.
Ei alkoholi ole tekosyy itsekontrollin menettämiselle.
Tai opettele säätelemään humalan tasoa niin ettei se mene överiksi.
Säälittävää.
N22

Vierailija
9/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:43"]Luulin löytäneeni mutta vieraspillu kyllä käy nykyisin mielessä päivittäin eli kohta mennään taas. t. mies40+ [/quote] Ansaitsisit olla yksin. Kuvottava elukka kuonaisen siittimesi kanssa. N22

[/quote]

Ihana mies mahtavan meisselinsä kera. Toisin kuin katkera hiivakirnu N22.

Vierailija
10/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:49"]

[/quote]

[/quote]

Minä taas oon kiimainen selvinpäin ja kännis ei kiinnosta muu kuin musiikki. :)

Vierailija
11/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:49"]

[/quote]

[/quote]

Otapa itseäsi niskasta kiinni.
Ei alkoholi ole tekosyy itsekontrollin menettämiselle.
Tai opettele säätelemään humalan tasoa niin ettei se mene överiksi.
Säälittävää.
N22
[/quote]
No pitäiskö sun opetella lukemaan (tai rauhoittumaan ja lukemaan), justhan ton kirjottaja kirjotti, että ei enää käytä alkoholia niin paljoa että tulisi tehtyä tyhmyyksiä. Eli säätelee humalansa tasoa.

T. Ohis

Vierailija
12/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:49"] [quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:48"]Minä olen nuorena pettänyt, mutta ei se silloinkaan johtunut siitä etteikö oma kumppani olisi ollut hyvä. Minä vaan siihen aikaan käytin alkoholia liikaa ja viina on tehnyt minusta aina niin kiimaisen että panisin vaikka aidantolppia, ja joka ainoa mies alkaa näyttää valtavan kiihottavalta. Tuli sitten tyttöjen kanssa ulkona käydessä kännipäissään sorruttua kännikiimapanoihin tyyppien kanssa joita ei tosiaan selvin päin olisi halunnut. 19 vuotta on jo viimeisimmästä pettämisestäni ja avain siihen etten enää petä on mulla se etten juo alkoholia niin että tulisin humalaan, enkä käy missään viihteellä muutenkaan ilman miestä. Jos päättäisin lähteä vaikka yksin yökerhoon juomaan kännit, niin en kyllä luottaisi itseeni ettenkö vieläkin voisi sortua pettämään. [/quote] No onpas sinulla surkea itsekontrolli. N22 [/quote] Myönnän täysin että on. Alkoholi enemmän kuin 1-2 lasia nautittuna vie minulta kaiken itsekontrollinn ihan täysin. Vääriin peteihin päätymisen lisäksi olen mm. tapellut kännissä, riisunut vaatteet julkisella paikalla ja tehnyt paljon asioita joita pidän väärinä ja typerinä.  Onneksi näitä kontrolliongelmia ei ole selvin päin joten ongelma on helposti ratkaistu kun jättää viinat juomatta. Joillain ihmisillähän impulssikontrolli on vaikeaa selvinkin päin. Jännä on myös se, että minä en selvin päin edes haluaisi sellaisia asioita kuin juovuksissa haluan, esim. olen aika epäseksuaalinen ihminen selvinpäin, ja arka hissukka. Mutta viinaa koneeseen niin minusta tulee kiimainen narttu, joka haluaa mölytä ja tapella ja uhota. [/quote] Otapa itseäsi niskasta kiinni. Ei alkoholi ole tekosyy itsekontrollin menettämiselle. Tai opettele säätelemään humalan tasoa niin ettei se mene överiksi. Säälittävää. N22

[/quote]

Tuon viimeksi mainitunhan minä olen jo tehnyt lähes 20 vuotta sitten. Eli en juo enää kuin ehkä lasin viiniä ruoan kanssa joskus harvoin. Arvostan parisuhdettani, mainettani ja itseäni niin paljon etten halua altistaa itseäni enää sekoiluille. 

Tässä asiassa kyllä luulen että ihmiset on niin erilaisia että ei ymmärrä toisiaan ollenkaan. Arvaapa vaan kuinka monta kertaa silloin nuorena kun vielä join, yritin tehdä juuri kuten kehotat, eli juoda kännejä ja juhlia mutta yrittää pitää hommaa kontrollissa? Lukemattomia kertoja. TEin päätöksiä että juon vain yhden 1,5 tunnissa tai että juon max 4 annosta tms, mutta kun sain sen toisen tai kolmannen tuopin niin kaikki ne päätökset tuntui naurettavilta ja join taas kumminkin kunnes olin sikakunnossa. Mulla se viina vie kontrollin myös sen suhteen, paljonko voin juoda, ja juon kyllä kunnes alkaa nukuttaa tai sammun. Vaikuttaa eri ihmisten aivoihin eri tavalla, ja minulla siis tavalla joka kertoo että ryypiskely ei minulle sovi. Sinun kaltaisillesi voi hyvinkin sopia, kun kerran pystyt hallitsemaan juomistasi ja käytöstäsi myös juoneena.

Vierailija
13/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:55"] Otapa itseäsi niskasta kiinni. Ei alkoholi ole tekosyy itsekontrollin menettämiselle. Tai opettele säätelemään humalan tasoa niin ettei se mene överiksi. Säälittävää. N22

[/quote]

Ei kannata yrittää esittää tuossa iässä tietävänsä paremmin kuin muut, mitä heidän kannattaisi tehdä. Elämä opettaa.

Vierailija
14/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:43"]Luulin löytäneeni mutta vieraspillu kyllä käy nykyisin mielessä päivittäin eli kohta mennään taas. t. mies40+
[/quote]

Ansaitsisit olla yksin. Kuvottava elukka kuonaisen siittimesi kanssa.
N22
[/quote]
Hei se mentävä viellä kun toimii kohta ei toimi enään sitten ei tarvii syrjähyppyjä!

Vierailija
15/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:41"]

Jonka kanssa on hyvä olla eikä tarvitse hairahtaa?

[/quote]

En edes yritä olla hairahtumatta vaan avaan rakoa aina kun saumaa on ja kyrpä seisoo. Hyväksyn itseni tällaisena kuin olen.

Vierailija
16/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt jokaista miesystävääni tämän ko. miehen kanssa. Samoin tämä mies pettänyt tyttöystäviään minun kanssani. Välillämme on järjetön vetovoima mutta koskaan emme ole puhuneet muusta kuin seksistä. Sekstailemme pari kertaa kuussa. Tätä on jatkunut teini-ikäisestä saakka, eli pian 18 v.. Tottakai välissä ollut hieman pidempiä taukoja että emme ole nähneet. En rehellisesti tiedä loppuuko tämä koskaan.

Vierailija
17/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:17"]

Olen pettänyt jokaista miesystävääni tämän ko. miehen kanssa. Samoin tämä mies pettänyt tyttöystäviään minun kanssani. Välillämme on järjetön vetovoima mutta koskaan emme ole puhuneet muusta kuin seksistä. Sekstailemme pari kertaa kuussa. Tätä on jatkunut teini-ikäisestä saakka, eli pian 18 v.. Tottakai välissä ollut hieman pidempiä taukoja että emme ole nähneet. En rehellisesti tiedä loppuuko tämä koskaan.

[/quote]

Menkää naimisiin niin loppuu heti.

Vierailija
18/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen niin. Alkuaikoina kyllä vähän horjuin, mutta en kovin pahasti. Tajusin aika nopesti, miten hyvän ihmisen olen vierelleni löytänyt ja mitä voin menettää. Jos suhteemme vain pysyy näin hyvänä (mies ei ala valehdella/pettää minua), luulen pystyväni pysymään pettämättä.

Vierailija
19/19 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä mies vaistoilleen mahtaa ? Olen ihan varma että jokainen mies on valmis seksiin todella muidenkin kuin ns kumppanin kanssa jos voi olla varma ettei jää kiinni ! Nyt kun tämä kesä taas on alkamassa ja naiset pukeutuu paljastavasti niin jalkovälissä nytkähtää useita kertoja päivässä. Mies on luotu panemaan ei tämä totuus miksikään muutu.

mies40+

P.S Nro 10, tavattaisko ? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi