Mikä deorantti pitää hien hajun jos on tosi jännittynyt ja stresaantunut? Auttakaa!
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Deodorantti vain peittää hajua paremmalla hajulla.
Ainoa mikä todella estää stressihikeä ja hajujen muodostumista on alumiinia sisältävä antiperspirantti. Et sanonut sukupuolta mutta Nivealla on herkälle iholle sopivia suht neutraalin tuoksuisia roll-oneja.
Pinttyneisiin kainaloihin saa apua käsidesistä jota hieroo suihkun jälkeen puhtaalle iholle parina kolmena peräkkäisenä päivänä.
Kumpikin ärsyttää ainakin minun ihoani pidempään käytettäessä mutta stressaavaksi tiedetty päivä sressaa vähemmän kun edes hajut ovat kurissa.
Mikä olis paras nivean? Olen nainen. Alumiinia en haluaisi käyttää mutta pakko nyt tässä tilaanteessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä todella estää stressihikeä ja hajujen muodostumista on alumiinia sisältävä antiperspirantti. Et sanonut sukupuolta mutta Nivealla on herkälle iholle sopivia suht neutraalin tuoksuisia roll-oneja.
Pinttyneisiin kainaloihin saa apua käsidesistä jota hieroo suihkun jälkeen puhtaalle iholle parina kolmena peräkkäisenä päivänä.
Kumpikin ärsyttää ainakin minun ihoani pidempään käytettäessä mutta stressaavaksi tiedetty päivä sressaa vähemmän kun edes hajut ovat kurissa.
Mikä olis paras nivean? Olen nainen. Alumiinia en haluaisi käyttää mutta pakko nyt tässä tilaanteessa..
Osta hajusteeton Erisanin tai LV:n antiperspirantti. Ne hajusteelliset ovat aina enemmän tai vähemmän ällöttäviä.
Apteekin Tripledry tms. Pitää taatusti! 👍
Minusta on kiihottavaa, kun naisella on hikiset kainalot!
M28
Absolut Torr apteekista on ollut pelastukseni!
Ei mikään dödö. Antiperspirantti sen olla pitää.
Bats
Ja ennen levitystä voit pyyhkiä hikoilevat alueet vaikka neo-amiseptilla haisulibakteerit tappaaksesi.