Tuleeko se kakeksia aina vakavan sairauden lopussa?
Kommentit (6)
Kysymyksesi on hieman epäselvä, mutta tulkitsi sen miten vaan niin vastaus on kyllä ja ei. Riippuu mikä tulkitaan "lopun häämöttämiseksi". Esimerkiksi Alzheimeria sairastava voi olla kakektisen laiha erittäin pitkään ennen menehtymistään. Toki se loppukin jo siinä häämöttää tavallaan kuitenkin.
Jos taas kysyt onko laihuus merkki vakavasta sairaudesta, niin on, mutta sairaus ei välttämättä johda kuolemaan.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:12"]
Kysymyksesi on hieman epäselvä, mutta tulkitsi sen miten vaan niin vastaus on kyllä ja ei. Riippuu mikä tulkitaan "lopun häämöttämiseksi". Esimerkiksi Alzheimeria sairastava voi olla kakektisen laiha erittäin pitkään ennen menehtymistään. Toki se loppukin jo siinä häämöttää tavallaan kuitenkin.
Jos taas kysyt onko laihuus merkki vakavasta sairaudesta, niin on, mutta sairaus ei välttämättä johda kuolemaan.
[/quote]
Ajattelin lähinnä, että tuleeko kakeksia vakavan sairauden lopussa, kun elimistö alkaa hiipumaan.
ap
Monesti ei ehdi kuihtua.
Tai voi olla niinkin, että sairaus tai lääkkeet keräävät nesteitä ympäri kehoa eikä laihuus näy samalla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:11"]Mikä on kakeksia? Sana on mulle tuntematon, vaikka parin vakavaan sairauteen kuolevan vieressä olen ollut loppuun saakka.
[/quote]
Äärimmäinen laihuus / kuihtuminen esim. syövän loppuvaiheessa.
Mikä on kakeksia? Sana on mulle tuntematon, vaikka parin vakavaan sairauteen kuolevan vieressä olen ollut loppuun saakka.