Haluatko rukouksen? Minä rukoilen tänään - pyydä
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Rukoile että kaikki ilmiantavat nää uskovaisten hihhulien julistuskiimat ja rukoilutekopyhäilyt täältä heti.
Täysin sivusta ja ateistina: miten se on sinulta pois jos joku saa lohtua rukouksesta? Elämä on raskasta, anna nyt ihmisten edes pyytää armoa!
Vierailija kirjoitti:
Haluan että sinä ap menet julistamaan muualle
Se on trolli. Ei uskova kirjoita noin.
Rukoile että mieheni työprojekti onnistuisi, on tullut monta vastoinkäymistä korona-aikana ja ollut tiukkaa.
Rukoile, että saan rakkautta ja selviän.
Rukoile johdatusta lasten asioihin. Herra tietää mistä on kyse.
älä avaa mitään hengelliseltä kuulostavaa jos et halua aihetta,anna muiden tehdä omat päätökset.
Vauvaa kaipaan. Raamatussa on onneksi paljon ennakkotapauksia, että juuri tähän rukoukseen on vastattu, se antaa lohtua.
Hyvä aloitus, Ap! Rukoilen myös näitä aiheita, olipa trollausta tai ei. Jumala kuulee kaikki rukoukset.
Tarvitsisin kumppanin, pyydän esirukousta. Siunausta pyydän teille.
Pyydän, että jaksaisin ja saisin toteutettua suunnitelmani.
Fennek pro 19v kirjoitti:
Että LÖYTÄISIN SEN TYYPIN
voigs ol mun ihuna senpaitsuli? :33333333333
Rukoile minulle mielenrauhaa ja että pääsen yli asioista, joista haluan päästä yli.
- N25
Voitko rukoilla mulle apua ja että saisin mun järjen takaisin. Että saisin itseni takaisin. Ja että pääsisin töihin.
Että lupaukset toteutuu! Olen odotranut ihmettä jo kauan!
Voitko rukoilla että kenellekään perheestäni ei jäisi pitkää koronaa, sitkeässä on tauti ja voimat kovilla. Ja samaa muillekin koronaa poteville.
Rukoile minulle, että näkisin yöllä unta kuolleesta miehestäni. Kiitos.