Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan 100kg.

Vierailija
05.06.2015 |

Olen nainen näytän hyvältä! Ette varmaan usko sitä mutta näin on. Mulla on farkkuhame kokoa 42 ja ei sen kanssa voin käyttää toppia ettei jenkkakahvoja ole ja maha on suora, ei litteä, muttei läskikään niinkuin varmasti sellainen mielikuva näin painavasta.

Tämän mahdollistaa se että olen 180cm, lihasmassaa hyvin ja paino tasautuu todella tasaisesti. Käsivarret eivät ole pyöreän näköiset, vaan lihakset erottuu sopivasti reisistä ja käsistä. Etenkin sääriini olen todella tyytyväinen!

Tarkoitus olisi saada 20kg pois, silloin ole tosi sutjakka ja omasta mielestäni omaisin täydellisen kropan. Mutta näköjään näinkin näytän hyvältä. Kukaan ei uskoisi että painan näin paljon :D

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saman pituinen ja painoinen. 80kg olisi optimi. Painoin joskus 70kg ja moni valitti, että olin liian laiha silloin. Vaatekoko on 44 tai l-xl.

Vierailija
2/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisit varmaan xl-malliksi. Hehän ovat usein tuollaisia tosi pitkiä ja kauniin mallisia vaikka ovatkin isoja kaikella tavalla. 

Vierailija
4/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että olet noin sinut itsesi kanssa. Minä olen painanut kaikkea 60 ja 100kg väliltä ja olen aina ahdistunut mm painostani. Kuulostat kauniilta! Toivon että saisin edes ripauksen itseluottamuksestasi.

Vierailija
5/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetelly kuinka ihminen voi painaa 100kg. Ymmärrän tämän 2m pitkillä henkilöillä tai bodareilla, mutta itse 175 cm miehenä olen saanut itselle juuri ja juuri vajaan 90kg painon aikaiseksi. Tähän vaadittiin liikunnan täydellistä lopettamista ja syömistä kuin sika. Sittemmin paino tippui kuin itekseen kun ei enää ahminut täysin holtittomasti.

Vierailija
6/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 2, kiva kuulla että olet samanlainen, itse olen painanut vähimmilläni 74, ja se oli liian vähän, se 80kg olisi just hyvä! Vaikka näinkin olen tyytyväinen, myönnän silti että haluisin painaa vähemmän, ihan itseni takia, ja tulen taas painamaankin, mutta nyt on elämäntilanne sellanen että en halua miettiä stressaavaan laihduttamista vaan nauttia tästä kesästä! Mieheni mielestä olen todella viehättävä, joten taidan ottaa sitten seuraavan kesän tavoitteeksi painaa sen 80kg :)

Vierailija
7/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:19"]Hei 2, kiva kuulla että olet samanlainen, itse olen painanut vähimmilläni 74, ja se oli liian vähän, se 80kg olisi just hyvä! Vaikka näinkin olen tyytyväinen, myönnän silti että haluisin painaa vähemmän, ihan itseni takia, ja tulen taas painamaankin, mutta nyt on elämäntilanne sellanen että en halua miettiä stressaavaan laihduttamista vaan nauttia tästä kesästä! Mieheni mielestä olen todella viehättävä, joten taidan ottaa sitten seuraavan kesän tavoitteeksi painaa sen 80kg :)
[/quote]
Mäkin olen yrittänyt laihduttaa ja talvella työharjoittelussa kiinteydyin tosi paljon, mutta paino pysyi samassa. :)

Vierailija
8/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä kiva nähdä kuva, muuten on usko koetuksella.

Vierailija
9/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:16"]

Olen aina ihmetelly kuinka ihminen voi painaa 100kg. Ymmärrän tämän 2m pitkillä henkilöillä tai bodareilla, mutta itse 175 cm miehenä olen saanut itselle juuri ja juuri vajaan 90kg painon aikaiseksi. Tähän vaadittiin liikunnan täydellistä lopettamista ja syömistä kuin sika. Sittemmin paino tippui kuin itekseen kun ei enää ahminut täysin holtittomasti.

[/quote]

Me ollaan niin erilaisia, jotkut todella ovat sellaisia että eivät lihoisi millään ruokamäärällä, ja minä taas lihon hyvin herkästi. Olet varmaan nuori mies, oota kun alat lähestymään 40 ikävuotta, silloin viimestään sullakin alkaa aineenvaihdunta hidastumaan ja saat helpommin massaa :) Ap

Vierailija
10/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kiva saada näihin aina kuvia (vaikka kasvot sutattuna tai ilman päätä) koska erilaisten ja eripainoisten kroppien näkeminen olisi kaikille tosi terveellistä. siis näkeehän niitä tietenkin ympärillään joka päivä, mutta juuri niin että tietää myös sen kilomäärän. 

Vierailija
11/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:23"]

Olis kyllä kiva nähdä kuva, muuten on usko koetuksella.

[/quote]

MÄ mietinkin kuvan laittamista, koska tiedä että vaikea on usko ja monia varmasti kiinnoistaisi nähdä miltä 100 kilonen hyvältä näyttävä nainen näyttää :D ehkä laitankin.. Ap

Vierailija
12/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olen kateellinen niille, jotka ovat tyytyväisiä minkä kokoisina tahansa. Kipuilen kun olen raskaana ja painan nyt 65 kg.. *huoh*

Vierailija
13/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Me ollaan niin erilaisia, jotkut todella ovat sellaisia että eivät lihoisi millään ruokamäärällä, ja minä taas lihon hyvin herkästi. Olet varmaan nuori mies, oota kun alat lähestymään 40 ikävuotta, silloin viimestään sullakin alkaa aineenvaihdunta hidastumaan ja saat helpommin massaa :) Ap

[/quote]Olen 40 -vuotias mies ja 90kg olen jo todella lihavassa kunnossa. 80kg on sopiva paino mulle jos vain muistaa liikkua paljon ja paino koostuu lihaksesta. Jos ei liiku on tuollakin painolla jo todella pyöreä ja silloin 70-75kg on hyvä.

Onko ihmiset nykyään menettäneet täydellisesti todellisuuden tajun kun 100kg pidetään normaalina painona?

http://www.lapinveikot.fi/@Bin/254590/Liikalan%20Martti%20ja%20Karkkolan%20Arvi%20viestinjuoksussa.jpg

Vierailija
14/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:23"]

[/quote]

[/quote]Olen 40 -vuotias mies ja 90kg olen jo todella lihavassa kunnossa. 80kg on sopiva paino mulle jos vain muistaa liikkua paljon ja paino koostuu lihaksesta. Jos ei liiku on tuollakin painolla jo todella pyöreä ja silloin 70-75kg on hyvä.

Onko ihmiset nykyään menettäneet täydellisesti todellisuuden tajun kun 100kg pidetään normaalina painona?

http://www.lapinveikot.fi/@Bin/254590/Liikalan%20Martti%20ja%20Karkkolan%20Arvi%20viestinjuoksussa.jpg
[/quote]
Ei kukaan ole sanonut, että 100kg on normaali paino.

Vierailija
15/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:29"]

Voi olen kateellinen niille, jotka ovat tyytyväisiä minkä kokoisina tahansa. Kipuilen kun olen raskaana ja painan nyt 65 kg.. *huoh*

[/quote]Turhaan kipuilet. 65kg on sopiva, ellet sitten satu olemaan kääpiö.

Vierailija
16/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/T4Zep4 Siinä on nyt kuva :D Näin perjantain kunniaksi uskalsin kun olen pienessä sievässä :D (kaverin polttarit tänään) :)  Tiedän että ylipainoa on se 20kg ja kropassa työtä riittäisi mutta 100 kiloseks ihan hyvä. Ap

Vierailija
17/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää.

t. vastaaja nro 11

Vierailija
18/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan niin erilaisia, jotkut todella ovat sellaisia että eivät lihoisi millään ruokamäärällä, ja minä taas lihon hyvin herkästi. 

[/quote]Onneksi olkoon, sorruit ylipainoisen tavanomaisimpaan itsepetokseen. Toiseksi yleisin muuten on se, että selitellään painoaan lihasmassalla, jota ei oikeasti ole.

Vierailija
19/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! No en kyllä todellakaan uskois 100 kiloseks. Veikkaisin jotain 70 kg. Vau!

Vierailija
20/55 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/czYoYR
Tässä kakkosen kuva :D en ole hoikka, mutta ihan ok. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi