Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikien pissaaminen

Vierailija
04.06.2015 |

Miten teidän pojat pissaa: Istualtaan vai seisoviltaan? Minkä ikäisenä oppi pissaamaan niin että seisoo?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:14"]

Virtsarakko tyhjentyy parhaiten istualtaan, olisi suositeltavaa ainakin kerran päivässä virtsata istuen. Ehkäisee myös eturauhasongelmia. Vai onko virtsarakko- ja eturauhasongemat niin c00l sitten?

[/quote]

Isomman hädän yhteydessä tulee kuset samalla, eli ei tarvetta pelkän kusihädän takia istuskella.

Vierailija
22/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ravistele vaan käytä paperia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen istualtaan ja välillä sesten. Istualtaan se kyllä siistimpää (ei sotke kaakeleita). Aamun puolierektiossa ei tiedä minne se kusisuihku suuntautuu.
Istualtaan taas kusi saattaa tulla istuinalusen välistä lattialle kun kovemmalla paineella laittaa menemään, mutta siihen auttaa kyrvän alaspäin suuntaaminen : )
T.Vuodesta 74 kuseskellu

Vierailija
24/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:34"]

[/quote]

Siitä irtoaa palasia kikkelin päähän.

Vierailija
25/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:59"]

Vessa kyllä pysyisi siistimpänä kun miehet istuisi. Monilla on se osumatarkkuus melko hatara

[/quote]

Kyllä se kaari pyttyyn osuu ainakin selvinpäin

[/quote]

Nousussa ja kännissä on kyllä joku ihme juttu, että kulli on jostain syystä valmiiksi vinossa. Selvinpäin menee aina pyttyyn, mutta alkoa nauttien tulee välillä kuin suihkupullosta eikä suihku edes kohdistu kunnolla pyttyyn.

Johtuukohan sitten siitä, että kaljaa kitatessa täytyy kusta varttin välein?

Vierailija
26/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:57"]

[/quote]

[/quote]

EIKÖ MIEHET PYYHI VESSAKÄYNNIN JÄLKEEN!? :OOO Oh god, niin ällöttäväääääääää. Mikä teitä vaivaa?

Vierailija
27/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:57"]

[/quote]

[/quote]

EIKÖ MIEHET PYYHI VESSAKÄYNNIN JÄLKEEN!? :OOO Oh god, niin ällöttäväääääääää. Mikä teitä vaivaa?

[/quote]

Siis... Perse kyllä pyyhitään, kun ei fysiikka oikein ihmisellä toimi niin että saisi ravistelemalla putsattua, mutta kuka kuivaa hepin pään paperilla?

Vierailija
28/33 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teidän pojat pissaa: Istualtaan vai seisoviltaan? Minkä ikäisenä oppi pissaamaan niin että seisoo?

Mulla ei oo omia lapsia vielä mutta muistan itse kun olin pieni niin en halunut/pelkäsin vessanpönttöä ja en päässy eroon vaipoista käytin vaippoja vielä 5v:nä, joten ei silloin muuta kun lapsi hoitajille mentiin ja ruisku peppuun että ei voi pidättää ja sit tuli suoraan vessaan siellä, ja mä huusin ne oli kertonut, sit ehkä 3 kertaa istuin ja pissasin kotona sit se luonnolisesti tuli ett seisosin ja pissasin ja tiesin että "oikeat" "isot" pojat seisoo kun ne pissaa niin halusin olla kuin ne "isot" pojat joten aloin seisomaan ja pissamaan, silloin olin 5v joten mä opin 5v seisomaan ja pissamaan :)

Vierailija
29/33 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun seisoo, ei voi pissata. Se putki menee pissaosastolta kiinni, kun seisoo.

Kyllä voi pissata mutta tulee hitaasti oon koittanut ;) mutt kyllä sä varmasti tiedät mitä se tarkoittaa jokankysyi :D

Vierailija
30/33 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:42"]

Hyi helvetti jos mies kusee istualtaan XD Onneksi minun jätkä osaa tehdä sen ilman istumista. Jätkäni itse asiassa sanoikin kerran että "miksköhän vitussa jotkut jätkät kusee istualtaan, hirveen omituista" N17

Pomppaako jätkäsi pöntöltä seisomaan, jos kusihätä yllättää kesken isomman istunnon?

Nojoo jos on paska hätä niin sit mä ainakin kyllä istun ja pissaan samalla

Vierailija
31/33 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti jos mies kusee istualtaan XD Onneksi minun jätkä osaa tehdä sen ilman istumista. Jätkäni itse asiassa sanoikin kerran että "miksköhän vitussa jotkut jätkät kusee istualtaan, hirveen omituista" N17

Pomppaako jätkäsi pöntöltä seisomaan, jos kusihätä yllättää kesken isomman istunnon?

Höhläkö oot. Ensin tulee pissa, sitten kakka

Näin hoitsuna oon huomannut.

Vierailija
32/33 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodissani ei koskaan käy sellaisia miehiä, jotka eivät osaa kusta pönttöön roiskimatta, eikä yksikään miesystäväni ole koskaan kussut ohi. Myöskään ystävieni ja tuttavieni miehet eivät kuse ohi ja roiski minnekään. Jos mies on vähänkään järkevä, niin tietysti istuu pöntöllä, jos ei muuten pyttyyn osu. Muutenhan mies olisi vähä-älyinen

Vierailija
33/33 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koska samalla voi lukea Aku Ankkaa" vastasi mieheni 37v.

Ja meillä myös poika 9v. yleensä pissaa istualtaan.

Kuka on vessassa niin kauan, että ehtii siellä lukemaan? En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka lukevat vessassa. Ja olen nainen, joten pakko istua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi