Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei ravintolatyöntekijät, onko hyvä jos

Vierailija
04.06.2015 |

lautaset(joilta on syöty) pinoaa, vaikka niissä olisi vielä ruokaa, vai haittaako kun sitä ruokaa sitten tarttuu siihen ylemmän lautasen pohjaan? Mutta eihän niitä lautasia kyllä muutenkaan saa vietyä kuin pinoamalla?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:30"]Anteeksi! Just tän takia oli pakko kysyä! Meniköhän mun mahikset, kun oon ihastunu yhteen tarjoilijaan, mut pinosin ne lautaset? Niissä oli sulanutta jätskiä.
[/quote]
Riippuu tarjoilijasta. Kuten jo sanottu joku voi miettiä, että yritit vain auttaa. Itse en lämpene asiakkaisiin joilta tulee noin räikeitä etikettivirheitä.

Vierailija
22/30 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:46"] Ap kysy, että jos asiakas on itse astiat pinonnut niin viet sen pinon sellaisenaan jos niitä on useampi, tai nopealla lajittelulla fiksaillen. Pois pöydästä vaan ja se on äkkiä kun ne itse lajittelee ja huitasee bioon jämät sitten pisteessä b. :)Automaattisesti se käy. Ei niitä asiakkaiden pöydässä aleta järjestelemään uuteen uskoon vain siksi että "juntit" vaikeuttavat tarjoilijan työtä. Ne ns."juntit" ovat asiakkaita, jotka maksavat palvelusta, ja ajattelevat auttavansa. Ne ovat asiakkaita jotka tuovat ylipäätään työtä ja palkkaa sulle. Voihan hakeutua aina ravintolaan työhön jossa mennään pilkuntarkan kaavan mukaan jos siinä ei niin ärsyttäisi etiketin puute... Tämä siis vastaajille, ei ap:lle. [/quote] Ja sinä et ole koskaan ollut töissä oikeassa ravintolassa. Biojätteeseen joudat itsekin kipatuksi. [/quote] [quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:46"] Ap kysy, että jos asiakas on itse astiat pinonnut niin viet sen pinon sellaisenaan jos niitä on useampi, tai nopealla lajittelulla fiksaillen. Pois pöydästä vaan ja se on äkkiä kun ne itse lajittelee ja huitasee bioon jämät sitten pisteessä b. :)Automaattisesti se käy. Ei niitä asiakkaiden pöydässä aleta järjestelemään uuteen uskoon vain siksi että "juntit" vaikeuttavat tarjoilijan työtä. Ne ns."juntit" ovat asiakkaita, jotka maksavat palvelusta, ja ajattelevat auttavansa. Ne ovat asiakkaita jotka tuovat ylipäätään työtä ja palkkaa sulle. Voihan hakeutua aina ravintolaan työhön jossa mennään pilkuntarkan kaavan mukaan jos siinä ei niin ärsyttäisi etiketin puute... Tämä siis vastaajille, ei ap:lle. [/quote] Ja sinä et ole koskaan ollut töissä oikeassa ravintolassa. Biojätteeseen joudat itsekin kipatuksi. [/quote] Oletko pikkasen katkera työhösi? [quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:46"] Ap kysy, että jos asiakas on itse astiat pinonnut niin viet sen pinon sellaisenaan jos niitä on useampi, tai nopealla lajittelulla fiksaillen. Pois pöydästä vaan ja se on äkkiä kun ne itse lajittelee ja huitasee bioon jämät sitten pisteessä b. :)Automaattisesti se käy. Ei niitä asiakkaiden pöydässä aleta järjestelemään uuteen uskoon vain siksi että "juntit" vaikeuttavat tarjoilijan työtä. Ne ns."juntit" ovat asiakkaita, jotka maksavat palvelusta, ja ajattelevat auttavansa. Ne ovat asiakkaita jotka tuovat ylipäätään työtä ja palkkaa sulle. Voihan hakeutua aina ravintolaan työhön jossa mennään pilkuntarkan kaavan mukaan jos siinä ei niin ärsyttäisi etiketin puute... Tämä siis vastaajille, ei ap:lle. [/quote] Ja sinä et ole koskaan ollut töissä oikeassa ravintolassa. Biojätteeseen joudat itsekin kipatuksi. [/quote] Joku pikkuisen kyllästynyt ja katkera Tarjoilun Ammattilainen? :D Missäs olet itse töissä? Tietää kiertää kaukaa jos sinne perähikiän rossoon eksyy.

[/quote]

No kuule sellaisessa paikassa, mihin sun tarjoilutaidoilla ei pääsis edes patatiskariksi. Sinäkö täälllä neuvot ihmisiä pinoamaan lautasensa ja kippaamaan ne ruoantähteet pinon päällimmäiseksi? Asia on niin, että mene ravintolakouluun ja opettele ammattiylpeyttä. Tai pysy siellä ABC:llä. Älä silti kutsu itseäsi tarjoilijaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:11"] Kippaa suurimmat ruokajämät kaikki yhdelle lautaselle, jonka laitat sitten päällimäiseksi. Älä vain liiskaa lautasia päällekkäin ilman, että olet kipannut jämät yhdelle lautaselle. :) [/quote] Siinä taas joku saatanan ylpeä ammattilainen, joka on saanut oppinsa Nesteen huoltoasemalta. Oikeissa ravintoloissa ei kipata mitään mihinkään. Vitun idiootti, sun ei pitäis olla edes mäkkärissä töissä. [/quote]... Ja vastaajana oikea asiakaspalvelun helmi :D :D :D

[/quote]

Kyllä, olen asiakaspalvelun helmi. Osaan ne tarjoilun hienoudet. Myös lautasia pois kerätessä. Sinä osaat varmaan kerätä valmiiksi pinotun paskakasan. Ja kutsut tseäsi tarjoilijaksi.

Vierailija
24/30 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:30"]Anteeksi! Just tän takia oli pakko kysyä! Meniköhän mun mahikset, kun oon ihastunu yhteen tarjoilijaan, mut pinosin ne lautaset? Niissä oli sulanutta jätskiä. [/quote] Riippuu tarjoilijasta. Kuten jo sanottu joku voi miettiä, että yritit vain auttaa. Itse en lämpene asiakkaisiin joilta tulee noin räikeitä etikettivirheitä.

[/quote]Se oli kyllä semmonen "maksetaan kassalla" ravintola, enkä tienny että pitäiskö ne lautasetkin sitten viedä itse? Niin sitten vaan pinosin ne lautaset. Juomalasien annoin olla. Kertokaa vähän siitä pöydän siistimissysteemistä, miten paljon se lautasten pinoaminen vaikeuttaa ja miksi?

Vierailija
25/30 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa, kun tarjoilijat täällä tärkeilevät. :D

Vierailija
26/30 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:30"]Anteeksi! Just tän takia oli pakko kysyä! Meniköhän mun mahikset, kun oon ihastunu yhteen tarjoilijaan, mut pinosin ne lautaset? Niissä oli sulanutta jätskiä. [/quote] Riippuu tarjoilijasta. Kuten jo sanottu joku voi miettiä, että yritit vain auttaa. Itse en lämpene asiakkaisiin joilta tulee noin räikeitä etikettivirheitä.

[/quote]Se oli kyllä semmonen "maksetaan kassalla" ravintola, enkä tienny että pitäiskö ne lautasetkin sitten viedä itse? Niin sitten vaan pinosin ne lautaset. Juomalasien annoin olla. Kertokaa vähän siitä pöydän siistimissysteemistä, miten paljon se lautasten pinoaminen vaikeuttaa ja miksi?
[/quote]
Ai, no se ei ole niin vakavaa. Nyrkkisääntönä ravintolat joissa servetit ovat kankaasta, älä koske lautasiin. Rennoimmissa paikoissa sillä ei ole niin väliä. Helpompi on tarjoilijan kerätä lautaset itse koska ala lautaselle tulee ruuanjämät ja aseet, viereen pinotaan tyhjät lautaset. Koko setin saa yhdelle kädelle ja toinen käsi jää vapaaksi. Jos asiakas pinoaa, siihen tarvitaan kaksi kättä. Ja jos on itse ne pinonnut, tietää tasan tarkkaat, että pino on jämpti eikä ala heilumaan kävellessä

Vierailija
27/30 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit... Ihan sama palveluammatissa kaikki käy sana aika menee pöydässä tai tiskinurkkauksessa!'elikä riippuu ravintolasta!

Vierailija
28/30 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:04"] [quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:30"]Anteeksi! Just tän takia oli pakko kysyä! Meniköhän mun mahikset, kun oon ihastunu yhteen tarjoilijaan, mut pinosin ne lautaset? Niissä oli sulanutta jätskiä. [/quote] Riippuu tarjoilijasta. Kuten jo sanottu joku voi miettiä, että yritit vain auttaa. Itse en lämpene asiakkaisiin joilta tulee noin räikeitä etikettivirheitä. [/quote]Se oli kyllä semmonen "maksetaan kassalla" ravintola, enkä tienny että pitäiskö ne lautasetkin sitten viedä itse? Niin sitten vaan pinosin ne lautaset. Juomalasien annoin olla. Kertokaa vähän siitä pöydän siistimissysteemistä, miten paljon se lautasten pinoaminen vaikeuttaa ja miksi? [/quote] Ai, no se ei ole niin vakavaa. Nyrkkisääntönä ravintolat joissa servetit ovat kankaasta, älä koske lautasiin. Rennoimmissa paikoissa sillä ei ole niin väliä. Helpompi on tarjoilijan kerätä lautaset itse koska ala lautaselle tulee ruuanjämät ja aseet, viereen pinotaan tyhjät lautaset. Koko setin saa yhdelle kädelle ja toinen käsi jää vapaaksi. Jos asiakas pinoaa, siihen tarvitaan kaksi kättä. Ja jos on itse ne pinonnut, tietää tasan tarkkaat, että pino on jämpti eikä ala heilumaan kävellessä

[/quote]Ok, kiitos selvennyksestä!

Vierailija
29/30 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:04"] [quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:30"]Anteeksi! Just tän takia oli pakko kysyä! Meniköhän mun mahikset, kun oon ihastunu yhteen tarjoilijaan, mut pinosin ne lautaset? Niissä oli sulanutta jätskiä. [/quote] Riippuu tarjoilijasta. Kuten jo sanottu joku voi miettiä, että yritit vain auttaa. Itse en lämpene asiakkaisiin joilta tulee noin räikeitä etikettivirheitä. [/quote]Se oli kyllä semmonen "maksetaan kassalla" ravintola, enkä tienny että pitäiskö ne lautasetkin sitten viedä itse? Niin sitten vaan pinosin ne lautaset. Juomalasien annoin olla. Kertokaa vähän siitä pöydän siistimissysteemistä, miten paljon se lautasten pinoaminen vaikeuttaa ja miksi? [/quote] Ai, no se ei ole niin vakavaa. Nyrkkisääntönä ravintolat joissa servetit ovat kankaasta, älä koske lautasiin. Rennoimmissa paikoissa sillä ei ole niin väliä. Helpompi on tarjoilijan kerätä lautaset itse koska ala lautaselle tulee ruuanjämät ja aseet, viereen pinotaan tyhjät lautaset. Koko setin saa yhdelle kädelle ja toinen käsi jää vapaaksi. Jos asiakas pinoaa, siihen tarvitaan kaksi kättä. Ja jos on itse ne pinonnut, tietää tasan tarkkaat, että pino on jämpti eikä ala heilumaan kävellessä

[/quote]Ok, kiitos selvennyksestä!
[/quote]
Ole hyvä (ja lycka till tarjoilijan metsästykseen)

Vierailija
30/30 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:42"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:34"] [quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:04"] [quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:30"]Anteeksi! Just tän takia oli pakko kysyä! Meniköhän mun mahikset, kun oon ihastunu yhteen tarjoilijaan, mut pinosin ne lautaset? Niissä oli sulanutta jätskiä. [/quote] Riippuu tarjoilijasta. Kuten jo sanottu joku voi miettiä, että yritit vain auttaa. Itse en lämpene asiakkaisiin joilta tulee noin räikeitä etikettivirheitä. [/quote]Se oli kyllä semmonen "maksetaan kassalla" ravintola, enkä tienny että pitäiskö ne lautasetkin sitten viedä itse? Niin sitten vaan pinosin ne lautaset. Juomalasien annoin olla. Kertokaa vähän siitä pöydän siistimissysteemistä, miten paljon se lautasten pinoaminen vaikeuttaa ja miksi? [/quote] Ai, no se ei ole niin vakavaa. Nyrkkisääntönä ravintolat joissa servetit ovat kankaasta, älä koske lautasiin. Rennoimmissa paikoissa sillä ei ole niin väliä. Helpompi on tarjoilijan kerätä lautaset itse koska ala lautaselle tulee ruuanjämät ja aseet, viereen pinotaan tyhjät lautaset. Koko setin saa yhdelle kädelle ja toinen käsi jää vapaaksi. Jos asiakas pinoaa, siihen tarvitaan kaksi kättä. Ja jos on itse ne pinonnut, tietää tasan tarkkaat, että pino on jämpti eikä ala heilumaan kävellessä [/quote]Ok, kiitos selvennyksestä! [/quote] Ole hyvä (ja lycka till tarjoilijan metsästykseen)

[/quote]Kiitos :D