Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei ravintolatyöntekijät, onko hyvä jos

Vierailija
04.06.2015 |

lautaset(joilta on syöty) pinoaa, vaikka niissä olisi vielä ruokaa, vai haittaako kun sitä ruokaa sitten tarttuu siihen ylemmän lautasen pohjaan? Mutta eihän niitä lautasia kyllä muutenkaan saa vietyä kuin pinoamalla?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan että jos asiakas pinoaa ne valmiiksi.

Vierailija
2/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko auttaa, niin läjäät kaikki ruoantähteet siihen ylimpään lautaseen. Tarjoilija osaa kyllä viedä ne lautaset keittiöön ihan samalla lailla, kuin ne sieltä tuotiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä . Tarjoilija pääsee paljon helpommalla kun itse tekee sen. Tulee asiat oikeaan järjestykseen .
Vihoviimeinen moukkamaisuus on lautaselle laitettu jumalasi .

Vierailija
4/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippaa suurimmat ruokajämät kaikki yhdelle lautaselle, jonka laitat sitten päällimäiseksi. Älä vain liiskaa lautasia päällekkäin ilman, että olet kipannut jämät yhdelle lautaselle. :)

Vierailija
5/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIIIII!!!!! Älä koskaan pinoa lautasia, se haittaa todella paljon työtä. Anna sen olla siinä pöydässä paikallaan! Siinä on tekniikka, jolla saadaan mahdollisimman paljon astiota mukaan.  ÄLÄ KOSKE LAUTASIIN! Levitä sanaa.

Vierailija
6/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaisessa raflassa olet. Pikaruoka / lounaspaikoissa jossa astiat viedään itse esim.astiakärryihin on aivan sama onko ne lautaset pinoittain vai ei, ottaa vaan kärryn ja kärrää sen tiskiin. Ravintolassa taas tympäsee kyllä jos asiakkaat pakkaavat lautaset päällekkäin ja _kuvittelevat_ että pinossahan se on helppo viedä. No, tarjoilijana (kokemusta siis pikaruoka että ravintolamaailmasta) voin sanoa ettei niitä kanto tapoja ihan huvikseen ole keksitty. tapa joilla viemme/haemme lautasia/astioita on näppärämpi ja helpompaa meille kun keikkuvan lautaspinon kantaminen.

Vierailija
7/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkamaista pinota lautasia. Rajoittuuko ihmiset ravintolakokemukset abc-huoltoasemien "ravintoloihin"?

Vierailija
8/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne muuten pitäisi ylipäätään pinota? : )

Vierailija
9/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa nyt: Me tarjoilijat tuomme ne lautaset (jos olette sen verran tasokkaassa paikassa) ja me myös viemme ne. Vihaan niitä "me nyt aateltiin helpottaa sua, ja pinottiin kaikki paska ruokailuvälineineen tähän, eiks ookki kiva" -pinoja. LOPETTAKAA!  Ei oo kiva, vaan tekee todella vaan lisätyötä.

Vierailija
10/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:10"]

Jos on pakko auttaa, niin läjäät kaikki ruoantähteet siihen ylimpään lautaseen. Tarjoilija osaa kyllä viedä ne lautaset keittiöön ihan samalla lailla, kuin ne sieltä tuotiinkin.

[/quote]

Missä vitun ABC:llä sä oot töissä? Et tiedä kyllä tarjoilijan ammatista mitään.

Vierailija
11/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:11"]

Kippaa suurimmat ruokajämät kaikki yhdelle lautaselle, jonka laitat sitten päällimäiseksi. Älä vain liiskaa lautasia päällekkäin ilman, että olet kipannut jämät yhdelle lautaselle. :)

[/quote]

Siinä taas joku saatanan ylpeä ammattilainen, joka on saanut oppinsa Nesteen huoltoasemalta. Oikeissa ravintoloissa ei kipata mitään mihinkään. Vitun idiootti, sun ei pitäis olla edes mäkkärissä töissä.

Vierailija
12/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:09"]

Siis tarkoitan että jos asiakas pinoaa ne valmiiksi.

[/quote]

ÄLÄ KOSKAAN PINOA MITÄÄN VALMIIKSI. Tuliko nyt selväksi?

Vierailija
13/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi! Just tän takia oli pakko kysyä! Meniköhän mun mahikset, kun oon ihastunu yhteen tarjoilijaan, mut pinosin ne lautaset? Niissä oli sulanutta jätskiä.

Vierailija
14/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:30"]

Anteeksi! Just tän takia oli pakko kysyä! Meniköhän mun mahikset, kun oon ihastunu yhteen tarjoilijaan, mut pinosin ne lautaset? Niissä oli sulanutta jätskiä.

[/quote]Vastaisko joku kiltti, jooko?

Vierailija
15/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysy, että jos asiakas on itse astiat pinonnut niin viet sen pinon sellaisenaan jos niitä on useampi, tai nopealla lajittelulla fiksaillen. Pois pöydästä vaan ja se on äkkiä kun ne itse lajittelee ja huitasee bioon jämät sitten pisteessä b. :)Automaattisesti se käy. Ei niitä asiakkaiden pöydässä aleta järjestelemään uuteen uskoon vain siksi että "juntit" vaikeuttavat tarjoilijan työtä. Ne ns."juntit" ovat asiakkaita, jotka maksavat palvelusta, ja ajattelevat auttavansa. Ne ovat asiakkaita jotka tuovat ylipäätään työtä ja palkkaa sulle. Voihan hakeutua aina ravintolaan työhön jossa mennään pilkuntarkan kaavan mukaan jos siinä ei niin ärsyttäisi etiketin puute... Tämä siis vastaajille, ei ap:lle.

Vierailija
16/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni mahikset. Oot juntti jos pinoat lautasia ravintolassa. Opettele etikettiä.

Vierailija
17/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:46"]

Ap kysy, että jos asiakas on itse astiat pinonnut niin viet sen pinon sellaisenaan jos niitä on useampi, tai nopealla lajittelulla fiksaillen. Pois pöydästä vaan ja se on äkkiä kun ne itse lajittelee ja huitasee bioon jämät sitten pisteessä b. :)Automaattisesti se käy. Ei niitä asiakkaiden pöydässä aleta järjestelemään uuteen uskoon vain siksi että "juntit" vaikeuttavat tarjoilijan työtä. Ne ns."juntit" ovat asiakkaita, jotka maksavat palvelusta, ja ajattelevat auttavansa. Ne ovat asiakkaita jotka tuovat ylipäätään työtä ja palkkaa sulle. Voihan hakeutua aina ravintolaan työhön jossa mennään pilkuntarkan kaavan mukaan jos siinä ei niin ärsyttäisi etiketin puute... Tämä siis vastaajille, ei ap:lle.

[/quote]

Ja sinä et ole koskaan ollut töissä oikeassa ravintolassa. Biojätteeseen joudat itsekin kipatuksi.

Vierailija
18/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:11"]

[/quote]

Siinä taas joku saatanan ylpeä ammattilainen, joka on saanut oppinsa Nesteen huoltoasemalta. Oikeissa ravintoloissa ei kipata mitään mihinkään. Vitun idiootti, sun ei pitäis olla edes mäkkärissä töissä.
[/quote]... Ja vastaajana oikea asiakaspalvelun helmi :D :D :D

Vierailija
19/30 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:30"]

[/quote]Vastaisko joku kiltti, jooko?

[/quote]Ei menny beibi, tiedän että halusit vain auttaa.

Vierailija
20/30 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:46"]

[/quote]

Ja sinä et ole koskaan ollut töissä oikeassa ravintolassa. Biojätteeseen joudat itsekin kipatuksi.
[/quote] [quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:46"]

[/quote]

[/quote] Oletko pikkasen katkera työhösi? [quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:46"]

[/quote]

[/quote] Joku pikkuisen kyllästynyt ja katkera Tarjoilun Ammattilainen? :D Missäs olet itse töissä? Tietää kiertää kaukaa jos sinne perähikiän rossoon eksyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi