Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja naistyökaverin synttärit

Vierailija
04.06.2015 |

Ollaan kumppanini kanssa oltu kauan työkaveita ja sitä myös suhtemme alkoi aikoinaan. Hieman ennen suhdettamme tuli taloon uusi naistyöntekijä. Miehellä ja tällä naisella synkkaa hyvin, mutta ovat vain työkavereita ja ennen suhdetta kävivät yhdessä juhlimassa. Erään bilekerran jälkeen miehen paidasta oli kuulemma löytynyt naisen huulipunaa. Tämä nainen on eronnut ja lapsia löytyy. He juttelevat aina mahdollisuuden tullen, kuten ovat tehneet sitä jo alusta alkaen. Aluksi olin mustis, mutta totuin tilanteeseen.

No, tämä nainen on sosiaalinen ja oikea energiapommi. Hän on kiusotellut miestäni silloin tällöin ja jo ennen suhdettamme. Meillä tämän naisen kanssa on eri näkemykset  jopa parisuhteesta ja siitä, että tapaillako muita parisuhteessa. Mieheni ei tapaile tätä, koska en hyväksynyt suhteen aluss vastakkaisen sukupuolen tapailuja, mutta juttelee siis hänelle välillä työssä. He eivät syö yhdessä, mutta välillä kahvittelevat. Nyt tälle naiselle on tulossa synttärit ja hän on kutsunut mieheni niihin, mutta minua ei ole kutsuttu näihin pirskeisiin. En ole innostunut koko asiasta.

Päästäisittekö miestänne tämän kaltaisen ihmisen synttäreille vai kieltäisittekö?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "päästäisi" miestäni mihinkään. Mies on vapaa menemään, kuten haluaa enkä ole hänen vartijansa :)

Vierailija
2/7 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella juntti nainen jos tietää että olette pariskunta ja jättää silti sinut kutsumatta.

Aikuista ihmistä ei tietenkään voi kieltää menemästä, mutta jos mies on fiksu hän tajuaa itse kieltäytyä kutsusta ja osoittaa näin naiselle ettei tuollainen käytös ole ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäminen on vähän huono sana, mutta en tykkäisi jos mies menisi ja toivoisin että osaisi itse hoitaa tilanteen minua kunnioittavasti. Mutta onpas teillä sutinaa siellä töissä, millä alalla tällaista on?

Vierailija
4/7 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi asiasta (ja jos menisi, todennäköisesti saisin aikamoiset hepulit)  ja kertoisin miehelleni, että toivoisin, ettei hän menisi ja että sinusta tuntui kenkulta, kun sinua ei kutsuttu - se ei ollut naiselta fiksusti tehty, jos tietää teidän olevan pariskunta. 

Vierailija
5/7 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:36"]

Päästäminen on vähän huono sana, mutta en tykkäisi jos mies menisi ja toivoisin että osaisi itse hoitaa tilanteen minua kunnioittavasti. Mutta onpas teillä sutinaa siellä töissä, millä alalla tällaista on?

[/quote]

Perus toimistotyö. Tämä nainen myös on yllyttänyt joskus rikkomaan rajoja. Mies kun on ollut kiltti poika alusta alkaen. Ennen suhdetta kulki naisen pillin mukaan, mutta kun suhde alkoi tein selväksi, että en siedä tuon naisen yllytyksiä.

Vierailija
6/7 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin miestäsi ottamaan etäisyyttä, jos nainen on yllyttävää sorrttia ja ei kyseenalaistaa sun periaatteita. Yleensä sellaisella ihmisellä on jokin taka-ajatus mielessä. 

Vierailija
7/7 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi korjaan sanan kyseenalaistaa eli miehen kantes ottaa etäisyyttä, jos nainen alkaa edes vähänkin kyseenalaistaa. Korjausta edelliseen. 

-7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi