Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut, jolle WC-istuimen puhtaus on astetta tärkeämpi asia?

Vierailija
30.01.2022 |

En voi olla ainut. Kaveri väittää minua oudoksi. :D Minulla on tuliterä Idon WC-istuin, jonka puhdistan heti, jos siihen jää sitä itseään kiinni. Also, Domestoksen WC-tikut ovat kovassa käytössä. En vain voi käyttää likaista WC-istuinta.

Kertokaapa mummot, että tämä on normaalia. Kiitos. M27

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! :D

Vierailija
2/12 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin jää kakkaa? Tietenkin mä heti pesen pöntön jos sen satun ripuloimaan likaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän vahaan pöntön autovahalla sisältä ja ulkoa, joten saatan olla jäävi vastaamaan.

Vierailija
4/12 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki putsaa sen istuinrenkaan jos siihen kakia jää? Pöntön runtuja taas ei kaikki ala harjaamaan.

Vierailija
5/12 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai jääkö sitä siihen päälle kun istut siinä?

Vierailija
6/12 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bidesuihkulla on hyvä suihkuttaa tuoreeltaan jarrujäljet ja jos ei riitä, niin Domestosta perään ja myöhemmin harjalla pesu. Siisti sen pytyn pitää olla! Domestoksen tikut on kyllä Idon pytyissä kätevä, mutta ei poista säännöllisen puhdistamisen tarvetta.

Vierailija
7/12 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tuo puhtaus ja siisteys asiassa kuin asiassa on huomattavasti tärkeämmät asiat kuin miehelle jännästi noissakin asioissa naiset vaativat miestä toteuttamaan naisen vaatimaa tasoa kun miehen tekemä ei kelpaa kun ei ole tarpeeksi

Vierailija
8/12 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta ihmeessä se putsataan heti, jos johonkin jää kakkaa. Eikö tuo ole nyt ihan normaalia. 

Vierailija
9/12 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikki putsaa sen istuinrenkaan jos siihen kakia jää? Pöntön runtuja taas ei kaikki ala harjaamaan.

No kyllä vaan kakat harjaataan heti pois eikä jätetä kuivumaan. Tuoreena ne lähtee helposti pois. 

Vierailija
10/12 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä väitän sinua oudoksi sillä perusteella, että saat sotkettua istuimen scheissellä. Oletko kokeillut istumista toimituksen aikana?

Vierailija
11/12 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitää olla kalareisullakin erämaamökin ulkohuussissakin oma styroxistuin.

Vierailija
12/12 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä vaan kakat harjaataan heti pois eikä jätetä kuivumaan. Tuoreena ne lähtee helposti pois. 

Minä en kyllä laita harjaa kakkaan vaan pesen suihkulla. Lähtevät helposti.