Vihaan meidän asuntoa. Mies ei halua muuttaa. Ero?
En ole ikinä viihtynyt tässä talossa. Luulin et ajan kanssa tämä alkaa tuntua kodilta. Mutta ei. Ei tunnu kodilta vaikka mitä tekisin.
Mies ei halua muuttaa.
Olen jo miettinyt eroa et pääsisin pois tästä läävästä.
Kommentit (22)
Ei ero ole ainoa vaihtoehto. Voitte asua eri osoitteissa.
Mikä asunnossa häiritsee? Saako siitä tehtyä paremman remontoimalla tai muuten? Muutosta ei ilmeisesti voi edes keskustella miehen kanssa? Jotenkin tuntuu oudolta, jos mies ei millään tavalla välitä mielipiteestäsi tässä asiassa.
Hakekaa Remppa vai muutto -ohjelmaan tai vastaavaan.
Oman aloitekyvyn puutetta, jos ei osaa ideoida, miten asunnosta saisi paremman.
Kaikki ketjut jotka alkaa sanoilla vihaan on naisten aloittamia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on aina täynnä vihaa.
Sinä olet ilmeisesti siis muuttanut miehen omistamaan taloon. Jos yhdessä olette hankkineet, niin en ymmärrä valitusta.
Jos oikeasti vihaat tuota asuntoa olisi ainakin vakavan keskustelun paikka.
Olen tavallaan miettinyt samaa. En tosin vihaa meidän taloa mutta ei se ole mikään unelmakaan. Remontoitu on mitä pystytty mutta remppa ei tee pihaa suuremmaksi eikä lisää talon neliöitä (koska tilaa laajentaa ei ole). Nyt kun on vielä velkaa tämä on ok, mutta en ehkä koko ikääni tässä haluaisi asua koska olen melkoinen kotihiiri ja kaunis koti ja puutarha on oikeasti minulle todella tärkeä juttu. Jos sitten myöhemmin olisi rahaa parempaankin mutta puoliso ei suostu muuttamaan (on sanonut tämän lukuisia kertoja), en oikein tiedä pitääkö sitä vain hylätä muut unelmansa vai erota... Onneksi molemmilla on vielä aikaa muuttaa mielensä.
Sano että AIOT muuttaa pois, koska et viihdy asunnossa ja että miten jatko. Vai suoraan ero.
Kylläpä onkin kestävää rakkautta.
Vihaiset naiset kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on aina täynnä vihaa.
Kyllä ussein taetaa rollipoeka essiintyvä naesena.
Niiin kerro nyt sit mikä siinä on vikana. Ja millainen asunto.
Kerro miehelle, että haluat toisenlaisen asunnon, osta sellainen ja muuta pois. Vai onko niin, että sinulla on varaa unelmaasi vain silloin, kun mies on maksajana?
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehelle, että haluat toisenlaisen asunnon, osta sellainen ja muuta pois. Vai onko niin, että sinulla on varaa unelmaasi vain silloin, kun mies on maksajana?
Nimen omaan kun on tossun alla ja miehen rahoilla eletään ,joutu sitten miehen maun mukaan asua.Ei uskaleta rakentaa omaa elämä ja erota.Kun pelätän sitä huomattavasti pienempää tuloa,kun ei ole miehen rahoja eron jälkeen!.
Vierailija kirjoitti:
Sisusta kotisi miten haluat
Se on myös miehen koti, ei yksin naisen ja tämän naiset unohtavat lähes aina
Onko se omakotitalo? En ihmettele.