Seurustelisitko mieluummin ammattisotilaan vai aseistakieltäytyjän kanssa?
Kumpi? Ammattisotilas vai vankilassa ollut aseistakieltäytyjä?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:58"]
Kumpikaan vaihtoehto ei varsinaisesti sytytä, mutta jos näistä pitää valita niin ehdottomasti aseistakieltäytyjä. Hänellä saattaa olla hyvät perustelut näkemykselleen, kun taas ammattisotilas kuulostaa siltä, että on valmis tappamaan rahan vuoksi.
[/quote]
Heh, meillä on sivari "töissä" (laiska kuin mikä) ja ai saatana, kun naureskellaan mr. 18v mielipiteille. Huumorintajua pitää olla kun niitä kuuntelee. Vähän elämänkokemusta, paljon ideologiaa.
Molemmat tuli kokeiltua, kumpikaan ei ollut se oikea minulle. Ja se ammattisotilas tästä huimasta otannastani oli se akkamainen, aseistakieltäytyjä muuten vain pimeä. Se alkukiinnostus kyllä syntyi aivan samoista syistä molempia kohtaan.
Ihan muut asiat määrittelee minun kiinnostukseni kuin joku kurkkusalaatin määrä.
Veikkaan, että tuo aseistakieltäytyjä ei olisi minun tyyppiäni, jos hän olisi stereotyyppinen totaalikieltäytyjä. Tuskin se ammattisotilaskaan täysin minun tyyppiäni olisi, mutta jos jompikumpi on valittava, niin sitten se ammattisotilas.
Aahaaa!!!Täälä se TYÖTÖN anarkisti siis piipittää!!!Voi vittu,ooksää sen lisäksi että oot työtön vielä sivarikin?Voi jestas eikö hävetä yhtään??Kato sulla on aika paha ongelma ittes kanssa,hae apua ja äkkiä poika kulta!Suunnitteletko jotain koulumurhaa?
T.työssäkäyvä lammas
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:51"]Aseistakieltäytyjän. Eikä ne nykyään vankilassa juurikaan istu, pantavalvonnassa himassa.
[/quote]
Pantavalvontaan pääsevät vain tappajat ja raiskaajat. Aseistakieltäytyjä istuu koko tuomion päivästä päivään linnassa. Eikä selviä edes ensikertalaisena puolella tuomiosta kuten "oikeat rikolliset".
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:50"]Ammattisotilaan kanssa olen ollut aviossa jo yli 20 vuotta. Yhtään sivaria en tunne, sattuneesta syystä. [/quote] Mistä syystä? [/quote] Koska akkamaiset miehet ei kiinnosta
[/quote]
Oletsä kiinnostunut kaikista tuttavapiirisi miehistä? Mitä miehesi tästä ajattelee?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:58"]
Kumpikaan vaihtoehto ei varsinaisesti sytytä, mutta jos näistä pitää valita niin ehdottomasti aseistakieltäytyjä. Hänellä saattaa olla hyvät perustelut näkemykselleen, kun taas ammattisotilas kuulostaa siltä, että on valmis tappamaan rahan vuoksi.
[/quote]
Heh, meillä on sivari "töissä" (laiska kuin mikä) ja ai saatana, kun naureskellaan mr. 18v mielipiteille. Huumorintajua pitää olla kun niitä kuuntelee. Vähän elämänkokemusta, paljon ideologiaa.
[/quote]
Kun taas inttipojat loistavat kypsällä argumentaatiollaan...?
Kyllähän se on totuus että mies joka ei selviydy intistä on jollakin tavalla vajaa ja päästään kipeä.Jos ei pysty käymään inttiä ei pysty muuhunkaan.Turha mennä minkään aseistakieltäytymisen taakse.
Mun mielestä jokainen sellanen mies pitäs hoitaa se vuosi jossain laitoksessa ja sitten ehkä päästää vapaaksi.
Hermoheikko!!!
amamttisotilaan tietenkin. sivareita en huoli, ja 12kk (sorry nykyään 1kk) asepalvelus pakolliseksi KAIKILLE
T. N28 362 palvelleena
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:17"]
Kyllähän se on totuus että mies joka ei selviydy intistä on jollakin tavalla vajaa ja päästään kipeä.Jos ei pysty käymään inttiä ei pysty muuhunkaan.Turha mennä minkään aseistakieltäytymisen taakse.
Mun mielestä jokainen sellanen mies pitäs hoitaa se vuosi jossain laitoksessa ja sitten ehkä päästää vapaaksi.
Hermoheikko!!!
[/quote]
Jaa. Mun mies harkitsi sivaria, mutta arveli sitten että armeijassa pääsee helpommalla. Nykyään reservin vänrikki.
Minä olen naimisissa ammattisotilaan kanssa. Tekee toimistotyötä ja käy välillä pitämässä luentoja. Ei vaikuta järin verenhimoiselta tappajalta kuten eivät soittokuntien soittajatkaan.
Jos vain näillä perusteilla valitaan niin ammattisotilaan. Tunnen monta rauhanturvaajaa ja puolustusvoimien työntekijöitä ja voin sanoa että kaikki ovat aivan tavallisia ihmisiä. Ei mitään pahaa sanottavaa heistä. Sen sijaan totaalikieltäytyjien ajatusmaailmaa en jaa ja koen heidät hyvin ärsyttävinä. Elävät omassa utopiassaan kuin pilviveikotkin ja heidän ajatusmaailmansa on hyvin suppea. Ammattisotilas ei tarkoita ase/tappohullua mutta totaalikieltäytyjä tarkoittaa aina luuseria/idioottia.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:50"]Ammattisotilaan kanssa olen ollut aviossa jo yli 20 vuotta. Yhtään sivaria en tunne, sattuneesta syystä.
[/quote]
Mistä syystä?
[/quote]
Koska akkamaiset miehet ei kiinnosta
[/quote]
Onko massan mukana meneminen ja tottelevaisuus mielestäsi jotenkin miehekästä?
[/quote]
Ei, hipit ja akat kieltäytyy aseista