Missä olet neito kaunis?
Tulit mieleeni tänään, talvista myrskyä kun katselin :) Kaipaat syliä ja rakkautta, tiedän sen. Juttele kanssani hetki, sinä neidoista kaunein.
Kommentit (15)
Täällä olen. Joko rikotaan jäätä ja laitat mulle sen rohkean viestin?
Näen sinut neito kesäisellä niityllä. Katsot minua silmiini, niihin jäänsinisiin. Rintakehäsi kohoilee hengityksesi tahtiin. Nännisi näkyvät mekkosi lävitse. Tartun sinuun ja suutelen. Hiuksesi lainehtivat sormieni välistä. Olet siinä rakkaani, ja minä olen luonasi. Tule, tartu käteeni! Juostaan tuonne suuren tammen alle. Rakastellaan siellä
Vierailija kirjoitti:
Näen sinut neito kesäisellä niityllä. Katsot minua silmiini, niihin jäänsinisiin. Rintakehäsi kohoilee hengityksesi tahtiin. Nännisi näkyvät mekkosi lävitse. Tartun sinuun ja suutelen. Hiuksesi lainehtivat sormieni välistä. Olet siinä rakkaani, ja minä olen luonasi. Tule, tartu käteeni! Juostaan tuonne suuren tammen alle. Rakastellaan siellä
Siirräpä tuonne seksiosastolle nussimistarinasi.
Tule vain. Luota minuun neitoni. Vain minä rakastaa sinua voin näin. Älä pelkää. Tule
Lasketko sissään jos ollaan silleen?
Vierailija kirjoitti:
Tiedät että olen rouva.
Milady.. Ja te tiedätte kuka minä olen. En mikään pojannulikka, vaan arvonsa tunteva mies. Minua puhutellaan arvonimelläni tai Sir..
Koskaan en pitänyt valinnastanne, jonka teitte taloudellisten seikkojen tähden. Minuahan te rakastatte
Sinä olet minun ja minä olen sinun ❤️
Täällä olen, black mamba tekokyjpä sisälläni kun prinsseistä ei ole mihinkään.
Älä ainakaan käytä sanaa neito. 🤭 Mahikset paranee jo sillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Palsta tuntee ritarinsa. Sen joka kulkee sumuista tietä. Minä en pelkää yhtään miestä, ne pelkäävät minua. Neito on minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Palsta tuntee ritarinsa. Sen joka kulkee sumuista tietä. Minä en pelkää yhtään miestä, ne pelkäävät minua. Neito on minun.
Kyllähän me kaikki palstahullut tiedetään.
Hän katselee juhannuksena lähteeseen nähdäkseen sinut.