Mistä sinä suutuit tänään?
Kommentit (21)
En oikein mistään. Ihan hetkellisesti tunsin pari kertaa kiukun nousevan, kun metrossa joku tönäisi ja kun kaupassa kaksi nuorta jäi hyllyn eteen tielle valitsemaan ikiajoiksi. No se meni heti ohi, kun ne pyysivät anteeksi.
Kun syntymäpäivänäni miehen piti lähteä käymään äitinsä luona juuri sillä hetkellä, kun oli niin hyvä fiilis.
Lahinna turhaannuin ja sitten suutuin... Mieheni kuorsaa ja heraankin aamulla sen nakoisena, etta ei ole uni maistunut. Toissa vedan sitten kahvia napaan pysyakseni hereilla ja tuloksena on nyt paakipu. Mies tuli pitkan paivan jalkeen toista ja aloin stressaamaan omista tekemattomista opiskeluihin liittyvista toista. Sitten v*ttuunnuin taysin ja tuli korotettua aanta miehelle sen jatkuvasta kuorsauksesta. Jos meilla olisi ylimaarainen makuuhuone, nukkuisin ihan taatusti mieluummin siella yksin. Ymmarran hyvin, miten kuorsaus voisi johtaa avioeroon!
Asiakas sanoi töissä, että teen ihan turhaa työtä. Mutta tietysti vain hymyilin takaisin ja sanoin iloisesti "Ihan totta? No ei kai sentään". Aasiakaspalvelu <3
Naapurin räkyttävistä mäyräkoirista. Muija ei pysty viemään niitä molempia kerralla ulos, vaan käyttää yksitellen. Ei mänttipää ole kouluttanut, sinkoilevat sinne tänne ja vetävät. Ja se kimeä räksytys, voihan vee...
Juotiin naapureiden rouvien kanssa kahvit pihalla ja valittivat koko ajan. Ovat samanikäisiä kuin minä.
N56
Suuttua on ehkä liian vahva sana mutta moni asia on ottanut päähän. Taapero pissasi sänkyynsä, hampaiden harjauksesta tuli tappelu, vauvaa nukuttaessa alko tahalteen paiskomaan ovia, pissasi pottaan ja moppasi pissan vessapaperilla ja tunki sitä paperia kirjojen väliin, pyyhki jäätelöt rattaisiin ja housuihin, vauva huutaa ku syötävä ellei ole sylissä, taapero penko kaikki vaatekaapit läpi ja viikatut vaatteet ovat nyt levitelty lattialle, lattialta löytyy myös iltapala, koska se oli pahaa. Ottaa myös päähän, että meillä ei ole viskiä, koska hömssyt tekis terää
Tästä uutisesta
Ei tunnu oikeudenmukaiselta, ei.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:50"]
Juotiin naapureiden rouvien kanssa kahvit pihalla ja valittivat koko ajan. Ovat samanikäisiä kuin minä. N56
[/quote]
vaihdevuodet ankeuttavat elämää?
Suutuin töissä kun koko kuukausi ollut yhtä helvettiä.
Mies laiskotteli, vaikka eikä saanut tiettyä hommaa tehtyä aikataulun puitteissa.
En mistään.... miksi mun tarvis, kun ei muiden asiat vaikuta mun elämään
Inhotti tuo jälleen liian kova tuuli ulkona. Luonnonilmiöistä vastenmielisin on tuuli.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:03"]
En mistään.... miksi mun tarvis, kun ei muiden asiat vaikuta mun elämään
[/quote]
Mä suutuin tästä kommentista. Tottakai muidenkin asiat vaikuttavat joskus omaan elämään. Jos joku vaikka ajaa mun auton rusinaksi parkkipaikalla, tottahan se vaikuttaa minunkin elämääni.
Siitä kun kaupassa ei ollut sitä tarjoustuotetta, jota mainostettiin, ja toiset mainostetut jutut olivat ihan pilaantuneita.
Siitä kun ihmiset tupakoivat kauppojen edustoilla.
En suuttunut, mutta otti päähän, kun töissä eräs "suojatyöläinen" (suhteiden vuoksi työpaikka, ei se siellä juuri mitään tee, on vaan) ei ollut saanut aikaiseksi tehdä niitä muutamia tehtäviä mitä sillä on, ja sen takia en voinut tehdä omia töitäni suunnittelemassani järjestyksessä, vaan jouduin jättää hommat odottamaan.
Kun lapset hoitoon viedessä alkoivat riidellä ulko-ovella keskenään. Ja toinen piiloutui vessaan niin, että luulin hänen karanneen.
Sen jälkeen päivä onkin sujunut hyvin.
Mies pelaa ennemmin pleikkarilla jotain väsynyttä fantasiapeliä kuin tulee mun kanssa "touhuamaan". Kaikkein yritin, mutta olkoon. Nyt meen nukkumaan enkä anna, vaikka kohta tulis lepertelemään ja silittelemään.