Miltä näyttää nainen joka on 177 pitkä ja
Kommentit (29)
Kai ymmärrät, että tuon pituisen pitäisi painaa 57?
Eli ei välttämättä läski? Mitä tarkoitat isokokoisella? Isot rinnat ei haittais..
Olen 183/83 ja olen hoikahkon normaalipainoisen näköinen, mahassa on ekstraa kyllä.
Ei ainakaan mikään pieni ja siro jo ihan pituuden puolesta
Näyttää normaalilta. Mybodygallery.com sivustolla on eri kokoisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Esim. tyyliin Queen Latifah
No ei todellakaan. Painan enemmän ja olen 178cm enkä näytä tältä
Minä luulen, että tällainen https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000008538071.html
He ovat 164 cm ja 72 kg, mutta suht sama suhde.
Ja kuten huomaat, toiset näyttävät isommilta kuin toiset.
Hoikka. Siskoni on 178 ja painaa 156, ei ole ollenkaan ”pahan” näköinen kun iso paino jakautuu tasaisesti.
Mun mitat. Hyvin istuvat vaatteet päällä näytän suhtkoht sutjakalta, lihaksia ja vyötärökin löytyy. Alasti näytän epäterveeltä, liian rasvaiselta ja muhkuraiselta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mitat. Hyvin istuvat vaatteet päällä näytän suhtkoht sutjakalta, lihaksia ja vyötärökin löytyy. Alasti näytän epäterveeltä, liian rasvaiselta ja muhkuraiselta.
Selluliitti? Kuulostaa todella hyvältä mun makuun oleva nainen..
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti 🤢
Hyvältä näyttää jos tykkää naisesta, josta saa kiinni. Vaimo on tota luokkaa ja sanotaanko näin että sängyssä löytyy Naista 👅🍑
Vierailija kirjoitti:
Mun mitat 😅
Eli mitä mieltä miehet on...? En ainakaan herätä kateutta naisissa sen tiedän :D
Itse olen 177cm ja painan nyt raskauden jälkeen 70kg. Olen omasta mielestäni LÄSKI. Koko vartalo on täynnä selluliittia. Ei mitään muotoja, vaan koko kroppaa ympäröi muutaman sentin ihrakerros. Ihannepainoni olisi 55-57kg. Silloin mulla oli tosi kapea vyötärö, mutta silti isot tissit ja peppu.
Riippuu, miten kilot jakautuu. On isokokoinen, mutta ei välttämättä lihava, jos urheilee paljon.