Mikä ikäinen olit, kun miehet lakkasivat katsomaan perääsi?
Itse olen 26-vuotias ja vaikka en todellakaan ole rupsahtanut, painoa ei ole tullut jne. niin eipä miehet enää katsele samalla tavalla. Luulin, että tämä on vanhojen naiseten ongelma? Katsooko miehet oikeasti nykyään vain teinityttöjä? Tai sitten en huomaa, kuinka aika on tehnyt tehtävänsä ja näytän noita-akalta :D Mainittakoon, että minulla on yksi lapsi, mutta ei ei raskausarpia ym. vaatteet päällä näe. Ehkä se äitiys vaan huokuu ja se ei miehiä kiinnosta?
Ja minulla on kyllä oma mies, jonka kanssa olen onnellinen. Kuhan tällaisen huomion vaan olen tehnyt. Toki myös liikun vähemmän yksin nykyään kuin ennen, mutta silti... Onko nainen tosiaan vanha kun täyttää 25?!
Kommentit (58)
Rupsahdus alkaa heti 20 vuoden jälkeen.
Mä oon nyt 45 eikä ainakaan vielä ole lakanneet katsomasta.
Huomaanpa noiden vieläkin katselevan, samanikäisten, vanhempien, mutta myös nuorempien. Ikää minulla on jo yli viidenkymmenen.
Kannan itseni ryhdikkäästi, kävelen kuulemma kauniisti (korkoa tulee kengissä olla, ainakin muutama sentti). Pukeudun vaatteisiin, jotka sopivat vartalolleni, lähinnä tyylikkäästi. Olen siis ns. sinut itseni kanssa, mikä kenties näkyy ulospäinkin, eräänlaisena terveenä ja iloisena itsevarmuutena. Minäkin meikkaan hyvin kevyesti, eivätkä vaatteeni koskaan ole olleet tyylittömän paljastavia.
Mieheni mukaan hän katseli jo hyvin nuorena miehenä ihan kaikenikäisiä kauniita naisia. Sama harrastus jatkuu hänellä edelleenkin. Eli siitä vaan kaikenikäiset siskot, iloinen ilme kasvoille, ryhti kuntoon, samoin itseluottamus ja menoksi.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:48"]
Mutta eihän naiset kaipaa miesten huomiota, eikä sen takia laittauduta. Sen takia täälläkään ei ole koskaan ollut pitkiä ketjuja, että minkä värisillä hiuksilla saat eniten miesten huomiota yms. Naiset laittautuvat vain itseään varten.
[/quote]
Tosiasiahan on, että kyllä se huomio tuntuu mukavalta. Mutta myös itsellä on mukavampi olo, kun on nähnyt hieman vaivaa ulkoisen olemuksen suhteen. Siitä saa myös lisää itsevarmuutta.
Missä iässä oikeinkirjoitus astuu kuvioihin?
Mua ei ole koskaan katsottukaan tai en ainakaan itse ole huomannut, vaikka nuorena olin jopa kaunis.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:27"]
Itse olen 26-vuotias ja vaikka en todellakaan ole rupsahtanut, painoa ei ole tullut jne. niin eipä miehet enää katsele samalla tavalla. Luulin, että tämä on vanhojen naiseten ongelma? Katsooko miehet oikeasti nykyään vain teinityttöjä? Tai sitten en huomaa, kuinka aika on tehnyt tehtävänsä ja näytän noita-akalta :D Mainittakoon, että minulla on yksi lapsi, mutta ei ei raskausarpia ym. vaatteet päällä näe. Ehkä se äitiys vaan huokuu ja se ei miehiä kiinnosta?
Ja minulla on kyllä oma mies, jonka kanssa olen onnellinen. Kuhan tällaisen huomion vaan olen tehnyt. Toki myös liikun vähemmän yksin nykyään kuin ennen, mutta silti... Onko nainen tosiaan vanha kun täyttää 25?!
[/quote]
ei vanha, mutta miehet kokee sellaisen juuri teinivuodet ylittäneen naisen kaikista puoleensavetävimmäksi. siis sellainen saa eniten tietyntyyppistä huomiota, 26-vuotias on jo enemmän sellainen vastuullinen aikuinen, jota toki voidaan pyytää treffeille, mutta parikymppisiin kohdistetaan sellainen huoleton flirtti.
mutta kuten tästäkin ketjusta huomaa, kyllä jotkut naiset saa huomiota hyvinkin vanhoina, ehkä siihen vaikuttaa sellainen naisellinen luonne, pukeutuminen ja se, että itsearvostus näkyy päälle päin.
tätähän pitäisi kysyä miehiltä, mutta jotenkin minusta tuntuu, että sellaiset hoikat tai vain vähän ylipainoiset naiset, jotka on ns. sairaanhoitajaluonteisia, saa kyllä huomiota miehiltä kaikenikäisinä :)
Mitä naiset olette mieltä siitä, että kun minä komeana tummapiirteisenä miehenä en koskaan kiinnitä mitään huomiota vieraisiin naisiin. Kadulla jos tulee vastaan niin katson vain eteen alaviistoon. Silmäkulmasta huomaan kuinka nainen kääntää päätään katsomaan ja haraisee yleensä hiuksia samalla. En ole koskaan tehnyt aloitetta tai anna huomiota vieraille naisille. Enkä koskaan flirttaile tuttujenkaan naisten kanssa, paitsi jos joku on pyytänyt treffeille, niin siellä tietysti. Mulkku ja kylmä olen saannut kuulla olevani.
Olen 46 vuotias ja edelleen perääni katsellaan ja töissä minuun ihastutaan. Hyväkuntoinen 183cm 83kg lihaksikas mies.
En tiedä vielä. Olen nyt lähemmäs viittäkymmentä, mutta minulla on todella pitkä tukka (yli pepun) ja takapuolikin on niin sanottua "herkkupeppu"-mallia. Takaapäin siis kaikki miehet katsovat. Etupuoli voi kyllä nuoria miehiä pelottaa, kun ryppyjä alkaa jo vähitellen ilmestyä. :D
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:30"]Ei ne ole ikinä katsonut muhun päinkään.
[/quote] Ei muakaan. Eipähän tartte tämmösiäkään murehtia :)
Noh, eli vika on vaan minussa näemmä, ei iässä :) Onneksi on mies jo hankittuna, toivottavasti hän jaksaa katsella minua, eikä noita "juuri teini-iän ylittäneitä tyttösiä", niinkuin joku aikaisemmin niin kauniisti mainitsi. ;D Mutta ihana kuulla, että joillakin on kauneus säilynyt vielä keski-iässäkin!
ap
mitä ajattelette pukeutumisesta ja iästä? siis miesten huomio -näkökulmasta. jotenkin musta tuntuu, että naiset, jotka ei väkisin pidä kiinni siitä teini-iän tyylistä, saa enemmän huomiota kuin naiset, jotka pukeutuu nelivitosina teinimuotiin. pitääköhän tämä paikkansa? siis veikkaan, että naisellinen, mutta ei tyrkky tyyli puree parhaiten miehiin kun on kyse naisesta joka ei enää ole parikymppinen.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:34"]
Odotan innolla sitä että saisin olla vihdoin rauhassa, mutta ainakaan toistaiseksi en välty viheltelyiltä ja iskuyrityksiltä. Ehkä raskauksien aikana olen saanut olla rauhassa, muuten en. Jopa työnnellessäni lastenrattaita perääni on juostu pyytämään treffeille, enkä mielestäni ole edes erityisen kaunis tai viehättävä. Hoikka, persoonallinen ehkä. En itse flirttaile tai katsele miehiä.
T: Nainen, 37
[/quote]
Mua vokoteltiin raskausaikanakin :D
T. toinen 37-vuotias nainen
[/quote]
Niin muakin. Olin 35-vuotias.
Enää ei oo toivoakaan.
No minä oon 46 ja ihan tavallinen nainen, mutta näkyyhän nuo jotkut miehet kattelevan sillä silmällä. Onko se sitten sitä että on jo aikuisempi, itsevarmempi ja tietää mikä oma arvo on. En ole omahyväinen mutta hyväksyn itseni tällaisena kuin olen enkä yritä miellyttää ketään, en siis häpeile huonoja puoliani. Kai se sitten jotenkin näkyy omassa olemuksessa. Pieninkin epätoivo tai epävarmuus puuttuu ja ihailevaan katseeseen suhtautuu luonnollisesti ja maksaa sen takaisin leveällä hymyllä. Sormessa on sormus ja kotona maailman ihanin ja mukavin mies, mutt toisten miesten ihailu ja oma takaisin hymy ei tarkoita mitään eikä ole keltään pois, on vain luonnollista. En hae keltään mitään ja hyväksyn itseni, sekö se sitten tekee sen ns. sisäisen kauneuden niin ei pieni poskien ja alempienkin osien
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:13"]Olen 46 vuotias ja edelleen perääni katsellaan ja töissä minuun ihastutaan. Hyväkuntoinen 183cm 83kg lihaksikas mies.
[/quote]
Vapaa??
Mua ukkelit kyylää mutta kai sen takia kun olen niin ruma. Vielä pari vuotta sitten olin kaunis ja kesken päivää saattoi miehet tulla selvinpäin kadulla pyytämään kahville jne. Vaan ei enää.