Mikä ikäinen olit, kun miehet lakkasivat katsomaan perääsi?
Itse olen 26-vuotias ja vaikka en todellakaan ole rupsahtanut, painoa ei ole tullut jne. niin eipä miehet enää katsele samalla tavalla. Luulin, että tämä on vanhojen naiseten ongelma? Katsooko miehet oikeasti nykyään vain teinityttöjä? Tai sitten en huomaa, kuinka aika on tehnyt tehtävänsä ja näytän noita-akalta :D Mainittakoon, että minulla on yksi lapsi, mutta ei ei raskausarpia ym. vaatteet päällä näe. Ehkä se äitiys vaan huokuu ja se ei miehiä kiinnosta?
Ja minulla on kyllä oma mies, jonka kanssa olen onnellinen. Kuhan tällaisen huomion vaan olen tehnyt. Toki myös liikun vähemmän yksin nykyään kuin ennen, mutta silti... Onko nainen tosiaan vanha kun täyttää 25?!
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:35"]
Onko teillä silmät selässä vai mistä te tiedätte katsotaanko teidän peräänne? En minä ainakaan tiedä, eikä pahemmin tosin kiinnostakaan.
[/quote]
Haha, tätä olen aina pohtinut naisissa. Jotkut vaan tulkitsee vähän yli ja jotkut ali.
En ole huomannut että koskaan olisi katsottu.
Mun perään ne varmaan katsoi vasta 30-vuotiana, kun oma epävarmuus katosi.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:37"]
En ole huomannut että koskaan olisi katsottu.
[/quote]
sama
Enpä ole ikinä kiinnittänyt huomiota siihen että kukaan olisi perääni koskaan katsellut. Olenko tällaisille vilkuiluille sokea, kaikkien mielestä katseita kestämätön vai kuvittelevatko muut vain toisten tuijotukset, sitä en osaa sanoa. Ehkä hieman todennäköisimpänä pitäisin ensimmäistä vaihtoehtoa, sillä en ole koskaan harrastanut itsekään toisten, rumien tai viehättävien, perään katselua. Huomaa sitten siinä mitä muut tekevät...
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:34"]
Odotan innolla sitä että saisin olla vihdoin rauhassa, mutta ainakaan toistaiseksi en välty viheltelyiltä ja iskuyrityksiltä. Ehkä raskauksien aikana olen saanut olla rauhassa, muuten en. Jopa työnnellessäni lastenrattaita perääni on juostu pyytämään treffeille, enkä mielestäni ole edes erityisen kaunis tai viehättävä. Hoikka, persoonallinen ehkä. En itse flirttaile tai katsele miehiä.
T: Nainen, 37
[/quote]
Mua vokoteltiin raskausaikanakin :D
T. toinen 37-vuotias nainen
Eivät ole vielä lakanneet, olen 46 v. Eikä se jää pelkästään katsomiseen, eilen viimeksi tietä kysyvä mies palasi takaisin (kun oli etsimänsä löytänyt) ja kysyi, että missäs on lähin kahvila ja lähtisinkö oppaaksi. Oli oikein kohtelias ja komea n. 50-v mies. Toki olisin lähtenyt, ellen olisi onnellisesti naimisissa. Ja en tosiaan ollut mitenkään laittautunut, olin lenkkipuvussa, hiukset ponnarilla, hikinen 5 km:n hölkästä.
Toissapäivänä puolestaan "törmäilin" kaupassa erään miehen kanssa, lopulta olimme kassalla yhtäaikaa ja mies alkoi jutella. Kaupan pihalla hän tarjoutui kantamaan kassini ja ehdotti tapaamista muissakin kuin ruokakaupan merkeissä. Mies oli ihan ok-näköinen, arviolta 35-vuotias.
Oikeastaan huomaan päivittäin miesten tuijottelevan minua. Se on oikeastaan aika hassua, kun olen näin vanha eukko, en erityisen kaunis, enkä todellakaan pukeudu paljastavasti tai tyrkysti, meikkaankin tosi vähän. En loukkaannu, en tykkää huonoa, en siitä onnellisemmaksi tule, kunhan ihmettelen.
Noh- täytän 45 ja katsojia riittää ikähaarukalla 30 - 60 v :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:40"]
Mua vokoteltiin raskausaikanakin :D
T. toinen 37-vuotias nainen
[/quote]
Ehkä olemme kohdanneet...
t. raskausfetissimies
Kyllä sen vaan huomaa, jos joku katsoo pitkään. Ei se ole mitään kuvitelmaa. Ap ei varmaan tarkoita kirjaimellisesti 'perään katsomista', vaan sellaista palavaa/ihailevaa katsetta. Vaikea selittää.
Jotkut naiset luulevat kaikkien katsovan heitä, toiset eivät usko kenenkään katsovan. Totuus on jossain puolessa välissä.
Ikä 40v ja edelleen riittää vientiä.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:42"]
Eivät ole vielä lakanneet, olen 46 v. Eikä se jää pelkästään katsomiseen, eilen viimeksi tietä kysyvä mies palasi takaisin (kun oli etsimänsä löytänyt) ja kysyi, että missäs on lähin kahvila ja lähtisinkö oppaaksi. Oli oikein kohtelias ja komea n. 50-v mies. Toki olisin lähtenyt, ellen olisi onnellisesti naimisissa. Ja en tosiaan ollut mitenkään laittautunut, olin lenkkipuvussa, hiukset ponnarilla, hikinen 5 km:n hölkästä.
Toissapäivänä puolestaan "törmäilin" kaupassa erään miehen kanssa, lopulta olimme kassalla yhtäaikaa ja mies alkoi jutella. Kaupan pihalla hän tarjoutui kantamaan kassini ja ehdotti tapaamista muissakin kuin ruokakaupan merkeissä. Mies oli ihan ok-näköinen, arviolta 35-vuotias.
Oikeastaan huomaan päivittäin miesten tuijottelevan minua. Se on oikeastaan aika hassua, kun olen näin vanha eukko, en erityisen kaunis, enkä todellakaan pukeudu paljastavasti tai tyrkysti, meikkaankin tosi vähän. En loukkaannu, en tykkää huonoa, en siitä onnellisemmaksi tule, kunhan ihmettelen.
[/quote]No et varmaan oo läski...ja muuten lenkkeilevä hikinen, punaposkinen nainen on tosi sexy! Paljon seksikkäämpi kuin tälläytynyt tekoseksikäs pakkelinaama. Ei paljon iällä väliä.
Ehkä tuossa 40-vuotiaana ovat lakanneet ihan suorat flirttailut, ehdotukset ja lentosuukot yms. Olen aina saanut paljon huomiota osakseni teinistä lähtien, niin onhan tämä sikäli erilaista. En enää erotu "massasta" edukseni. Johtuu kyllä siitäkin, etten enää käy missään enkä katsele itsekään ympärilleni. Paino ei ole tähän vaikuttanut, huomiota on tullut hoikkana, normaalipainoisena ja voimakkaasti ylipainoisenakin.
Väsynyt kotiäiti 45v
Mutta eihän naiset kaipaa miesten huomiota, eikä sen takia laittauduta. Sen takia täälläkään ei ole koskaan ollut pitkiä ketjuja, että minkä värisillä hiuksilla saat eniten miesten huomiota yms. Naiset laittautuvat vain itseään varten.
Miksi huomio on naisille niin tärkeää?
54n ja vielä katsotaan perään ja pyydetään treffeille. Tänään viimeksi
Kyllä mua välillä katsotaan edelleen, ikää 32v. Tietenkään kaikki miehet eivät ole koskaan katselleet ns sillä silmällä mutta aina on riittänyt katselijoita. Ei se ole iästä kiinni, varmaan nyt katselee sitten vanhemmat miehet kuin silloin 10v sitten. En kyllä panisi pahakseni vaikka ei kukaan katselisi perään :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:49"]Miksi huomio on naisille niin tärkeää?
[/quote]
Ei se varmaan kauhean tärkeää ole, mutta imartelevaa kylläkin.
Jos se olisi kovin tärkeää, niin kyllä me naiset yritettäis enemmän.
Mun perään katsotaan kyllä vieläkin. Olen 34 vuotta. Riittää ilmeisesti, että on pitkät, vaaleat hiukset. Kyllä ne sitten pettyy, kun naama on kuin Esa Pakarisella.