Mikä ikäinen olit, kun miehet lakkasivat katsomaan perääsi?
Itse olen 26-vuotias ja vaikka en todellakaan ole rupsahtanut, painoa ei ole tullut jne. niin eipä miehet enää katsele samalla tavalla. Luulin, että tämä on vanhojen naiseten ongelma? Katsooko miehet oikeasti nykyään vain teinityttöjä? Tai sitten en huomaa, kuinka aika on tehnyt tehtävänsä ja näytän noita-akalta :D Mainittakoon, että minulla on yksi lapsi, mutta ei ei raskausarpia ym. vaatteet päällä näe. Ehkä se äitiys vaan huokuu ja se ei miehiä kiinnosta?
Ja minulla on kyllä oma mies, jonka kanssa olen onnellinen. Kuhan tällaisen huomion vaan olen tehnyt. Toki myös liikun vähemmän yksin nykyään kuin ennen, mutta silti... Onko nainen tosiaan vanha kun täyttää 25?!
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:13"]Olen 46 vuotias ja edelleen perääni katsellaan ja töissä minuun ihastutaan. Hyväkuntoinen 183cm 83kg lihaksikas mies.
[/quote]
Vapaa??
[/quote]
En...naimisissa ja 3 lasta....juttelen kyllä töissä kaikille avoimesti ehkä jotkut naiset ihastuu siitä
Kyllä sen kaikki huomaa jos naisen perään katsotaan. Sellaista miestä ei löydy joka ei vähänkin näyttävän naisen perään katsoisi vaikka nainen olisi 70v. Toiset ovat vaan jopa 15-20 v ikäistään nuoremman näköisiä ja ikänsä lapsenkasvoisia.
Olen naisvaltaisella alalla oleva keski-ikäinen mies ja kyllä tulee katseltua töissä kaikenikäisiä naisia..ihan tavallinenkin nainen voi olla viehättävä jos on iloinen ja avoin luonteeltaan..hänelle kun hiukan juttelee niin jää mukava mieli ja voidaan tulla tutuiksi helpostikin..sitten taas joku kaunis lakimiesnainen saattaa jutella niin typeriä pinnallisia raha-asioita ja statusasioita ettei paljon kiinnosta jatkossa katsoa eikä mennä samaan hissiin..;)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:27"]Itse olen 26-vuotias ja vaikka en todellakaan ole rupsahtanut, painoa ei ole tullut jne. niin eipä miehet enää katsele samalla tavalla. Luulin, että tämä on vanhojen naiseten ongelma? Katsooko miehet oikeasti nykyään vain teinityttöjä? Tai sitten en huomaa, kuinka aika on tehnyt tehtävänsä ja näytän noita-akalta :D Mainittakoon, että minulla on yksi lapsi, mutta ei ei raskausarpia ym. vaatteet päällä näe. Ehkä se äitiys vaan huokuu ja se ei miehiä kiinnosta?
Ja minulla on kyllä oma mies, jonka kanssa olen onnellinen. Kuhan tällaisen huomion vaan olen tehnyt. Toki myös liikun vähemmän yksin nykyään kuin ennen, mutta silti... Onko nainen tosiaan vanha kun täyttää 25?!
[/quote]
Olet ruma
Kyllähän tuollainen katselu imartelisi! Ehkäpä minua aletaan katsella sitten muutaman kymmenen vuoden päästä :) Miltä tuollainen huomionsaaminen muuten tuntuu? Oletan, että hyvältä. Onko se vaikuttanu positiivisesti käsitykseen itsestäsi? Tunnetteko siis olevanne kauniita, kun saatte katseita?
ei se ikä, vaan kilojen määrä suhteessa naamaan ja vaatetyyliin.
Silloin kun voitin siittiöiden uimakilpailun :)
Nainen on nainen vasta 25 vuotiaana. Jos pitää itsestään huolen voi olla näyttävä hautaan saakka.
Ei ne ole ikinä katsonut muhun päinkään.
Sama. Sain lapsen 26-vuotiaana, jonka jälkeen ei kukaan ole katsonut "sillä silmällä". Tosin elinpiirikin on rajoittunut vähän eri ympyröihin lapsen myötä; ei leikkipuistoissa kauheesti flirttailla.
No eiköhän sussa joku ole muuttunut? Tai ehkä nyt kun olet onnellinen miehesi kanssa, et vilkuile muita miehiä nähdäksesi että huomaatko ne sut.
Itse aloin saamaan paljon huomiota miehiltä vasta kolmekymppisenä kun laihduin 25kg ja aloin pukeutumaan hyvin (ei enää pelkkiä verkkareita jne).
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:30"]
Sama. Sain lapsen 26-vuotiaana, jonka jälkeen ei kukaan ole katsonut "sillä silmällä". Tosin elinpiirikin on rajoittunut vähän eri ympyröihin lapsen myötä; ei leikkipuistoissa kauheesti flirttailla.
[/quote]
Aika masentavaa :( Ei ole mukavaa olla vain äiti, eikä nainen ollenkaan. Noh, onneksi oma mies sentään jaksaa välillä innostua kehumaan kauniiksi :D
ap
Katselevat nykyään enemmän. Itsevarmuus ja onni tekevät kauniimmaksi?
36 jo
On tuo silti parempi kuin miehenä: jos joku nainen pitäisikin sinusta, se esittäisi ettei katso. Saattaa jopa kävellä pää vinossa korostetaakseen, ettei varmasti katso :D
Odotan innolla sitä että saisin olla vihdoin rauhassa, mutta ainakaan toistaiseksi en välty viheltelyiltä ja iskuyrityksiltä. Ehkä raskauksien aikana olen saanut olla rauhassa, muuten en. Jopa työnnellessäni lastenrattaita perääni on juostu pyytämään treffeille, enkä mielestäni ole edes erityisen kaunis tai viehättävä. Hoikka, persoonallinen ehkä. En itse flirttaile tai katsele miehiä.
T: Nainen, 37
Tänään kävelin hyväperäisen naisen vanavedessä ja ihailin hyvän muotoista, keinuvaa persettä persettä. Kun nainen kääntyi kadunkulmassa, oli hän 6 kymppisen näköinen.
Joskus tulee katseltua tyylikkäitä, itsevarmoja 40 - 60 vuotiaita naisia.
Ei se pelkästään iästä ole kiinni vaan se tyyli ja olemus. Ryhti pystyyn, itsevarma ilme kasvoille ja tyyliä vaatetukseen, niin ihailevia miesten katseita riittää vielä kymmeniksi vuosiksi.
Onko teillä silmät selässä vai mistä te tiedätte katsotaanko teidän peräänne? En minä ainakaan tiedä, eikä pahemmin tosin kiinnostakaan.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:32"]
No eiköhän sussa joku ole muuttunut? Tai ehkä nyt kun olet onnellinen miehesi kanssa, et vilkuile muita miehiä nähdäksesi että huomaatko ne sut. Itse aloin saamaan paljon huomiota miehiltä vasta kolmekymppisenä kun laihduin 25kg ja aloin pukeutumaan hyvin (ei enää pelkkiä verkkareita jne).
[/quote]
No varmaan olemus. Kuten sanoin, varmaan se äitiys näkyy vaikkei pukeutuminen ym. ole juurikaan muuttunut :D
ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:34"]No minä oon 46 ja ihan tavallinen nainen, mutta näkyyhän nuo jotkut miehet kattelevan sillä silmällä. Onko se sitten sitä että on jo aikuisempi, itsevarmempi ja tietää mikä oma arvo on. En ole omahyväinen mutta hyväksyn itseni tällaisena kuin olen enkä yritä miellyttää ketään, en siis häpeile huonoja puoliani. Kai se sitten jotenkin näkyy omassa olemuksessa. Pieninkin epätoivo tai epävarmuus puuttuu ja ihailevaan katseeseen suhtautuu luonnollisesti ja maksaa sen takaisin leveällä hymyllä. Sormessa on sormus ja kotona maailman ihanin ja mukavin mies, mutt toisten miesten ihailu ja oma takaisin hymy ei tarkoita mitään eikä ole keltään pois, on vain luonnollista. En hae keltään mitään ja hyväksyn itseni, sekö se sitten tekee sen ns. sisäisen kauneuden niin ei pieni poskien ja alempienkin osien
[/quote]riipahtaminen ja pömppömaha tunnu missään, piti tekstin jatkuman. - En pukeudu kuin teini, mutta tyylini on naisellinen ajoittain käyttämiäni korkeakorkoisia saappaita myöten ja vaatteeni ovat yleensä hyvin istuvia ja yhteensopivia. Miksi sitä ei näyttäisi hyvältä kun kerran jotain on päälleen kuitenkin laitettava.