Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AVOPPI VIHJAILEE JA KYSELEE.

Vierailija
04.06.2015 |

Avoppini eli avomieheni äiti tänään tuli taputtamaan vatsaani ja
sanoi "millonkas tämä on tänne tullut? ;)"
No minä siihen ihmeissäni että:
"ai mikä? *naurahdus*"
Sitten avoppi sanoo:
"Onhan se lapsenlapsi kiva juttu :)"
Minä olin ihan ihmeissäni ja sanoin että en ole raskaana. Avoppi sanoi vaan:
"Juu juu, ei vielä tarvitse sanoa jos on niin alussa. Kertokaa kun kaikki on varmaa."
SIIS MITÄ?! Sanoin monta kertaa että _en_ ole raskaana! Onko se mennyt sekaisin??

Näytteli myös kamalasti vauvakuvia avomiehestä ja sanoi vihjailevasti "olen muuten miettinyt että tarviiko noita vauvojen tavaroita ottaa tuolta vintiltä.."

Siis niin rasittavaa! Ei olla hankkimassa lapsia, ja avoppi kyllä tietää sen.

Ja ei, en ole lihava joten maha ei näytä millään tavalla isolta tms. Jotta voisi edes kuvitella raskautta.

Ollaan 35v ja 38v, yhdessä oltu 12 vuotta.

Rasittavaa, koska tietää että olemme vapaaehtoisesti tekemättä lapsia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:53"]nro 12. MOnen mieli on muuttunut :) Siitä ne kommentit. 
[/quote]
Miksi pitää kommentoida noin, kun tietää että se loukkaa?

Vierailija
22/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:47"]Me menemme loppukesällä naimisiin, pelkään että sen jälkeen alkaa joka puolella maaninen mahan kyttäys enkä voi kieltäytyä missään tilaisuudessa enää alkoholistakaan kun sitten kaikki olettavat heti että lapsi on tulossa. Olemme mieheni kanssa veloja. Jo nyt olemme saaneet kuulla vihjailuja vuosien varrella, ja jos olen sanonut ettemme ole kiinnostuneet lapsen hankkimisesta niin yleensä saa kuulla sen alentavan "kyllä teidän mieli vielä muuttuu!" -vastauksen. Huoh...
[/quote]

No me ollaan mietitty naimisiin menoa...voi elämä.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:47"]Me menemme loppukesällä naimisiin, pelkään että sen jälkeen alkaa joka puolella maaninen mahan kyttäys enkä voi kieltäytyä missään tilaisuudessa enää alkoholistakaan kun sitten kaikki olettavat heti että lapsi on tulossa. Olemme mieheni kanssa veloja. Jo nyt olemme saaneet kuulla vihjailuja vuosien varrella, ja jos olen sanonut ettemme ole kiinnostuneet lapsen hankkimisesta niin yleensä saa kuulla sen alentavan "kyllä teidän mieli vielä muuttuu!" -vastauksen. Huoh...
[/quote]

No me ollaan mietitty naimisiin menoa...voi elämä.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi