Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AVOPPI VIHJAILEE JA KYSELEE.

Vierailija
04.06.2015 |

Avoppini eli avomieheni äiti tänään tuli taputtamaan vatsaani ja
sanoi "millonkas tämä on tänne tullut? ;)"
No minä siihen ihmeissäni että:
"ai mikä? *naurahdus*"
Sitten avoppi sanoo:
"Onhan se lapsenlapsi kiva juttu :)"
Minä olin ihan ihmeissäni ja sanoin että en ole raskaana. Avoppi sanoi vaan:
"Juu juu, ei vielä tarvitse sanoa jos on niin alussa. Kertokaa kun kaikki on varmaa."
SIIS MITÄ?! Sanoin monta kertaa että _en_ ole raskaana! Onko se mennyt sekaisin??

Näytteli myös kamalasti vauvakuvia avomiehestä ja sanoi vihjailevasti "olen muuten miettinyt että tarviiko noita vauvojen tavaroita ottaa tuolta vintiltä.."

Siis niin rasittavaa! Ei olla hankkimassa lapsia, ja avoppi kyllä tietää sen.

Ja ei, en ole lihava joten maha ei näytä millään tavalla isolta tms. Jotta voisi edes kuvitella raskautta.

Ollaan 35v ja 38v, yhdessä oltu 12 vuotta.

Rasittavaa, koska tietää että olemme vapaaehtoisesti tekemättä lapsia.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:09"]Avoppi! What?? [/quote] Jos olisin sanonut anoppi, niin kaikki olisi aloittaneet "ei se ole anoppi, kun ette ole naimisissa!" Ap

[/quote]

No ei tietenkään ole, joten päätit keksiä itse tyylikkään kutsumanimen. Appiukko on sit varmaankin av-ukko?

Vierailija
2/23 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:33"]Mun äiti on ihan samanlainen vajakki. Paitsi että olemme avopuolisoni kanssa 23! Molemmilla vielä opinnotkin kesken, lisäksi tällä hetkellä tuntuu ettemme halua lapsia koskaan.
Viimeksi viime viikonloppuna sukulaispojan valmistujaisissa äitini selitti kaikille hänelle puhumaan tulleille tutuille kuinka mekin pian teemme lapsia (???) ja kovaan ääneen puhui ootko xxxxx maha pystyssä jo, älä ota skumppaa. AAAAARGG!
[/quote]

Mä en kuuntelis tollasta hetkeäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:09"]Avoppi! What?? [/quote] Jos olisin sanonut anoppi, niin kaikki olisi aloittaneet "ei se ole anoppi, kun ette ole naimisissa!" Ap

[/quote]

No ei tietenkään ole, joten päätit keksiä itse tyylikkään kutsumanimen. Appiukko on sit varmaankin av-ukko?
[/quote]

Niimpä varmaan sitten :D En nyt keksi parempaakaan. Miten tämä ketju edes nousi uudelleen...
Ap

Vierailija
4/23 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin nähneeni täällä tällä viikolla vastaavanlaisen aloituksen, jossa myöskin anoppi sanoi suunnilleen "Juu juu, ei vielä tarvitse sanoa jos on niin alussa. Kertokaa kun kaikki on varmaa."

Tuollaiset vanhemmat voisivat olla mukavat, kun meillä taas on tullut suunniteltuun raskauteen aika kielteisiä mielipiteitä. Kerrotaan iloisina toivotusta lapsesta, niin asenne on että vahinkohan tässä nyt on tyhmille nuorille käynyt ja eihän se abortti helppo ole mutta kyllä te sen kestätte, lapsiparat.

Vierailija
5/23 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on vituttanut myös oman "avoppini" vihjailut, jotka alkoivat, kun mieheni reilusti vanhempi sisko hankki lapsia. Olemme mieheni kanssa vain karvan yli 20 ja opinnot molemmilla puolitiessä. Olen ratkonut tilanteen paheksumalla ääneen kaikissa tilaisuuksissa huutavia kersoja ja avopuolisoni on kompannut sanomalla minua huonoksi äitiainekseksi. Lisäksi lasten kutsuilla (joissa on läsnä Etelä-Eurooppalainen kulttuuri) vetäydyn mielummin miesten kanssa kittaamaan kaljaa kun siihen lastenhoitorinkiin. Eipä ole tarvinnut vähään aikaan kuunnella spekulaatioita mistään :)

Vierailija
6/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoppi! What??

Vierailija
7/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:09"]Avoppi! What??

[/quote]

Jos olisin sanonut anoppi, niin kaikki olisi aloittaneet "ei se ole anoppi, kun ette ole naimisissa!"
Ap

Vierailija
8/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia raivostuttavia "vauvahulluja" on varsinkin vanhemmissa naisissa. Mummoni hautajaisissa sedältäni ja tämän silloiselta naisystävältä jotkut mummelit kyselivät suoraan että "millos häitä tanssitaan ja millos vauva syntyy". Nämä kyselijät eivät edes olleet nähneet setäni naiskaveria ennen näitä hautajaisia. Todella ilkeää!

Vierailija
9/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:10"]Tuollaisia raivostuttavia "vauvahulluja" on varsinkin vanhemmissa naisissa. Mummoni hautajaisissa sedältäni ja tämän silloiselta naisystävältä jotkut mummelit kyselivät suoraan että "millos häitä tanssitaan ja millos vauva syntyy". Nämä kyselijät eivät edes olleet nähneet setäni naiskaveria ennen näitä hautajaisia. Todella ilkeää!
[/quote]

Niin, ei ole kiva kysellä tuollaisia asioita.
Ap

Vierailija
10/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää. Varmasti vain yksinkertaisesti haluais niin paljon lapsenlapsia ja yrittää vihjailla, että olette vitun vanhoja, hankkikaa! :D

Vierailija
11/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:13"]Ärsyttävää. Varmasti vain yksinkertaisesti haluais niin paljon lapsenlapsia ja yrittää vihjailla, että olette vitun vanhoja, hankkikaa! :D
[/quote]

No harmi tuottaa avopille pettymys :D
Ap

Vierailija
12/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on ihan samanlainen vajakki. Paitsi että olemme avopuolisoni kanssa 23! Molemmilla vielä opinnotkin kesken, lisäksi tällä hetkellä tuntuu ettemme halua lapsia koskaan.
Viimeksi viime viikonloppuna sukulaispojan valmistujaisissa äitini selitti kaikille hänelle puhumaan tulleille tutuille kuinka mekin pian teemme lapsia (???) ja kovaan ääneen puhui ootko xxxxx maha pystyssä jo, älä ota skumppaa. AAAAARGG!

Vierailija
13/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tismalleen sama aloitus oli täällä jo pari päivää sit.

Vierailija
14/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:34"]Tismalleen sama aloitus oli täällä jo pari päivää sit.
[/quote]

Itse en ole huomannut.
Ap

Vierailija
15/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:33"]Mun äiti on ihan samanlainen vajakki. Paitsi että olemme avopuolisoni kanssa 23! Molemmilla vielä opinnotkin kesken, lisäksi tällä hetkellä tuntuu ettemme halua lapsia koskaan.
[/quote]

No tuo on jo törkeää :o
Ap

Vierailija
16/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me menemme loppukesällä naimisiin, pelkään että sen jälkeen alkaa joka puolella maaninen mahan kyttäys enkä voi kieltäytyä missään tilaisuudessa enää alkoholistakaan kun sitten kaikki olettavat heti että lapsi on tulossa. Olemme mieheni kanssa veloja. Jo nyt olemme saaneet kuulla vihjailuja vuosien varrella, ja jos olen sanonut ettemme ole kiinnostuneet lapsen hankkimisesta niin yleensä saa kuulla sen alentavan "kyllä teidän mieli vielä muuttuu!" -vastauksen. Huoh...

Vierailija
17/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! No ei kai tuohon auta kuin sanoa, että tuo tuntuu kurjalta, ja ettette voi hankkia lasta hänen mieliksi.

Vierailija
18/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 12. MOnen mieli on muuttunut :) Siitä ne kommentit. 

Vierailija
19/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sinä tai miehesi on tehnyt sterin. Loppuu sen jälkeen utelu millon niitä kersoja tulee.

Vierailija
20/23 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:34"]Tismalleen sama aloitus oli täällä jo pari päivää sit.
[/quote]
Joo, mä aloin jo miettimään luenko TAAS samaa aloitusta, kunnes katsoin päivän. Alkaa nämä aloitukset toistaa itseään, koko ajan samantyyliset pyörii täällä. Ankeeta.... joten leffan pariin nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä