Miksi värjäät hiuksiasi tappavilla kemikaaleilla?
Miksi värjäät hiuksesi tappavilla kemikaaleilla kun päänahan kautta ne imeytyvät suoraan elimimistöösi? Aiheuttaen syöpää yms.
http://www.lily.fi/blogit/halo/hiusvarien-kemikaalit-voivat-tappaa
Kommentit (38)
Koska oma väri on niin ruma. Voisin toki tutustua noihin ns.luomukamoihin vaikka jossai vaihees neki torpataa huijaukseks ja vaarallisiks kuoleman aineiksi niinku moni muuki asia :D
En värjääkkään. Hiusvärit tullaan kieltämään tulevien vuosien saatossa. Parturit ovat hiusvärien suurin uhriryhmä..
No siksi kun ei oma terveys kiinnosta.
Miksi en? Kuolen kuitenkin johonkin elämäni aikana.
Koska mä haluan näyttää nätiltä :3
Lol mitä väliä sillä on jos joskus kuolen syöpään, tää elämähän on ihan turhaa ja merkityksetöntä niinkun yks itseensä hukkunut mukamas filosofi tuolla jo ilmoitti :D
Koska rakastan punaista väriä minkä saan purkin avulla hiuksiini ja koska oma värini on tyypillinen suomalainen hiirulaisenharmaa ja maantien ruskea. Syövän nyt voi nykyään saada muutenkin lähes mistä vain ja sitä kuolee joka tapauksessa muutenkin joskus.
Milläs ne värjäisi, kun ei harmaatkaan innosta...
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:47"]
Milläs ne värjäisi, kun ei harmaatkaan innosta...
[/quote]
harmaat on muotia! teinit värjää harmaaksi ja harmaantuneet blondiksi ehh :D
Noista myrkyistä ei ole vielä kovin kauan puhuttu. Tunnen kyllä ihmisiä, jotka ovat lopettaneet värjäämisen sen jälkeen kun värien myrkyllisyydestä alettiin uutisoimaan.
On kyllä tyhmää terveytensä uhalla ruveta värjäilemään. Voisihan sitä laitattaa vaikka raitoja. Ei mene väri elimistöön. Kampaajathan eivät edes saa enää värjätä alle 16v hiuksia. Hyvä juttu. Olisi saanut olla 18v, niin olisivat ottaneet itselleen vastuun värjäyksestä.
Olen aikuisiällä tullut moniallergikoksi ja ihonikin herkistynyt monille kemikaaleille.
Viimeksi kun hiukseni mustiksi värjättiin kutisi päänahkani todella voimakkaasti. Tein päätöksen etten enää värjää hiuksiani.
Miksi värjäisin? Hiukseni ovat luonnostaan tummanruskeat ja olen ihan kohtuu tyytyväinen siihen väriin. Toki, olisihan se ollut ihanaa jos olisin saanut mustan tukan mikä isällänikin oli, mutta tällä mennään.
Kasvivärejäkin on jos ei joku tiennyt:)
en ole värjännyt 3 vuoteen ja hiukset mahtavassa kunnossa! paksut vahvat ja terveennäköiset. onneksi minulle on siunaantunut melko tummanruskea oma hiusväri
Olen mieluummin kuollut kuin ruma.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:15"]Olen mieluummin kuollut kuin ruma.
[/quote]
Rumuus ei tule ulkonäöstä :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:15"]Olen mieluummin kuollut kuin ruma.
[/quote]
tää on hauska :) :)
Eihän sitä väriä tarvi päänahkaan laittaa, ei mun kampaaja ainakaan laita