Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-pankki, luottokortti tiedot ei saatavilla?

Vierailija
04.06.2015 |

Saan mobiililla ja verkkopankissa herjan: "Korttitietojen haku epäonnistui. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen."

Toimiiko teillä? Pitäisi tarkistaa kortin saldo.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oliko veloitettu?

Vierailija
2/13 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi vieläkään:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat ilmoittaa siellä sivuillaan mikä on tilanne. Koko päivän on olleet alhaalla.

Vierailija
4/13 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Frasierin jakso, jossa Martin nolostuu Nilesin kertoessa, että on nuorena ollut luovuttajana spermapankissa ja vaatii, että Niles puhuu vain S-pankista.

millainen tiliote S-pankista tulisi? siittiöiden määrä? entäs luotolla nostaminen, tapahtuuko se ennekuin sinne on mitään luovutettukaan? pankinjohtajan omaa alkutuotosta?

Vierailija
5/13 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänäään s-korttien kanssa ollut ongelmaa? Olen kahvilassa töissä, asiakkaan kortti ei toiminut (yhteysvirhettä herjasi) ja koitettiin muutamaan otteeseen uudestaan ilman tulosta. Parin tunnin päästä asiakas tulee tiliotteen kanssa jonka mukaan kahvi on veloitettu 3 kertaa vaikka meillä ei ollut tietoa (eli kuittia tullut ulos kassakoneesta.). Hyvitimme summan (3e) koska se oli niin pieni, mutta yleisesti jäi asia mietityttämään.

Vierailija
6/13 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tänään ruokaostoksilla, lompakko kotona ja vain s-kortti mukana. Maksu ei meinannut mennä läpi ja sovittiin, että pakkaan ostokset ja haen s-pankista rahan. Pakatessa maksu yllättäen menikin läpi, mutta enpä varmaan enää tuohon korttiin niin luota, että se olisi ainoana maksuvälineenä mukana..

Vierailija
7/13 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankissa tuplaveloitukset on normimeininkiä

Vierailija
8/13 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä toimi kortti normaalisti kaupassa

Vierailija
9/13 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on ollut häikkää pitkin päivää, kertoi S-pankin asiakaspalvelu.  Yritin maksaa 22 €:n ostokset tänään, ei onnistunut.  Kokeiltiin toistamiseen ja sama juttu ja jouduin jättämään ostokset myyjälle.  Kotona menin verkkopankkiin ja huomasin varauksissa olevan 44 € ja jopas rupesi ahdistamaan.  Sain poistettua varauksen asiakaspalvelun avustuksella.  Onneksi!

Vierailija
10/13 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin maksaa liikkeessä, ei onnistunut. Automaatista sain nostettua rahaa. Täytyypä tarkistaa, onko liikkeen ostos silti veloitettu.

Vierailija
11/13 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika!

Vierailija
12/13 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tänään tämmöinen ilmoitus verkkopankissa. Ei korttitietoja saatavilla. Sinulla ei ole kortteja.

Vierailija
13/13 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

samma här

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan