Humalaton helmikuu.
Se on sitten huomenna tipaton tammikuu 31/31.
Sitten alkaa humalaton helmikuu.
Kommentit (56)
En juo itseäni humalaan. Esim eilen join saunan päälle purkin olutta ja ruoan kanssa 2 lasia viiniä. Ja nautin alkoholia vain viikonloppuisin (pe-su). Väkeviä en juo lainkaan, koska en pidä niistä. Tai no, pikkujouluissa join 2 drinkkiä.
Tilasin äsken Liettuasta neljä laatikkoa viinejä ja jokusen IPA-oluen. Ehkä tulee viikon-kahden sisällä lasti.
Eli pitäkää tipattomat ja humalattomat.
Minä nautin elämästä, viinistä ja oluesta.
Humala helmikuu tulossa, nyt voi taas ryypätä kun maksa rehalibilitoitu.
Jatkan ryyppäämistä samaan tahtiin kuin tässä kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Maksa sanoo POKS vain yhden kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksa sanoo POKS vain yhden kerran.
Niinkö?
En käytä alkoholia, mut tänään mulla on spiguton sunnuntai eli en piikitä, vaan vedän nokkaan. Huomenna sit taas hihahommiin.
Dannylla on Helmikuu
Erika huililla
Vierailija kirjoitti:
En juo itseäni humalaan. Esim eilen join saunan päälle purkin olutta ja ruoan kanssa 2 lasia viiniä. Ja nautin alkoholia vain viikonloppuisin (pe-su). Väkeviä en juo lainkaan, koska en pidä niistä. Tai no, pikkujouluissa join 2 drinkkiä.
Tilasin äsken Liettuasta neljä laatikkoa viinejä ja jokusen IPA-oluen. Ehkä tulee viikon-kahden sisällä lasti.
Minä nautin elämästä, viinistä ja oluesta.
Noin voimakas tarve selitellä juomistaan kertoo kyllä ongelmasta.
Maistiton maaliskuu
Hapoton huhtikuu
Tinaton toukokuu
Keppanaton kesäkuu
Hiivaton heinäkuu
jne....
Jumalallisen humalallinen helmikuu.
Saattaa olla, että riipaisen aika kovan kännin...
Mutta en tiedä milloin.
Aika spurgu meininkiä tuollainen, laskea päiviä siihen milloin saa taas ottaa keittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin elämästä, viinistä ja oluesta.Noin voimakas tarve selitellä juomistaan kertoo kyllä ongelmasta.
Noin voimakas tarve demonisoida toisten alkoholinkäyttöä kertoo sinun ongelmasta.
Tipaton tammikuu oli sitten siinä.
Se on oikeasti raitis helmikuu. Oli aikoinaan suosittu, koska vain 28 (29) päivää. Tammikuussa kun on se 31 päivää aina.
Kyllä ja sitten aivan ehdottomasti.