Poliisit-sarja
Te jotka katsotte poliisit-sarjaa niin mistä suomen kaupungista haluaisitte että niitä jaksoja tulee? Ihan mielenkiinnolla kysyn :D
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:11"]Joensuu <3 olli ja miika on niin ihania
[/quote]onko nää ne, jotka koittaa saada mopojonnet kuriin. Just mietin mistä ovat.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:09"]Turku, koska Thomas. Voisivat näyttää suihkusta ja pukuhuoneesta kuvaa myös. -melkeinheteromies- [/quote]mut se äkäinen kamunsa vaihtoon
[/quote]
Kyllä mä sillekin antaisin ja panisin.
-melkeinheteromies-
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:11"]Joensuu <3 olli ja miika on niin ihania
[/quote]
Minultakin Joensuulle ääni ;)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:09"]Turku, koska Thomas. Voisivat näyttää suihkusta ja pukuhuoneesta kuvaa myös. -melkeinheteromies- [/quote]mut se äkäinen kamunsa vaihtoon
[/quote]
Kyllä mä sillekin antaisin ja panisin.
-melkeinheteromies-
[/quote]
Ne voisi tehdä erikoisjakson jossa nämä kaikki poliisimiehet saunoisivat porukalla, ilman sensuuria ;)
Forssalaisia ei tarvitsisi tosin kutsua.
Turku. Vaikka aika rasittavaa sitä on katsoa, koska vaikka miten yritän selvittää, missä päin ajavat, maisemia auton ikkunasta näytetään tosi vähän. Örveltävää nuorisoa sitten aivan liiankin kanssa...
Paikkakunta ei ole oleellinen, vaan ne poliisit: Vantaan ja Mikkelin poikia katselen mielelläni.
Oulun, Kuopion ja Vantaan poliiseja + sitä vantaan poliisikoiraa katselen mieluiten.
Ihan sama kunhan vain jahtaisivat mopoautoja, muuten ei väliä! Ne kaikkein pahimpia rikollisia on! Mopoautoilijat pitää lynkata! Itse en viitisi poliisille noista soittaa vaan menen itse räyhäämään ja käsken työntämään ne mopot sinne vittuun!!!
- Kangasalan täti
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:59"]
Te jotka katsotte poliisit-sarjaa niin mistä suomen kaupungista haluaisitte että niitä jaksoja tulee? Ihan mielenkiinnolla kysyn :D
[/quote]
Lapin poliisit on paras.
Helsingin ja muitten eteläsuomen kaupunkien poliisit on yhtä lapsellisia kuin muutkin siellä asuvat.
Tykkään maaseutupaikkakuntien poliiseista, vähemmän kireitä kuin pääkaupunkiseudun ja suurempien kaupunkien. En muista missä kaupungissa se dekkaristipoliisi ja naisparinsa seikkailee, mutta erittäin rento meininki. Seinäjoen pojilla on söpö murre, ja Turkua katson kieli pitkällä koska Tomas.
Kunhan se poliisipari on hauska ja hyvä suustaan, mitään vaivaannuttavia tekonaurajia ei jaksa. Mikä se onkaan se vaalea lyhyttukkainen nainen, joka aina tekonauraa HOHHOHHOO tai HÖHHÖHHÖÖ? Eivät saa koskaan kiinnikään ketään. Kamalaa, niitä jaksoja ei voi katsoa.