Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhuu exästään jatkuvasti

Vierailija
30.01.2022 |

Eronneet puoli vuotta sitten ja edelleen puhuu exästään tai lähinnä haukkuu häntä. Onko normaalia käytöstä? Eikö pitäisi päästä jo eteenpäin? Tuntuu että rasittaa tätä meidän tuoretta suhdetta. Vai olenko väärässä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, että tekee noin, mutta pitäisi tajuta lopettaa kun pyydät.

En näe mitään syytä erota vain sen takia että mies ei ole työstänyt eroa loppuun. Lopullinen loppuhan kuitenkin on vasta se, kun saa uuden alun.

Muistuta, että sinä olet tässä etkä halua kuulla enää toisesta. Jos ei sitä toivetta kunnioita, sitten on epänormaalia.

Vierailija
22/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja varmasti vertailee sinua mielessään eksään jos se eksä niin kovasti mielessä pyörii. Joudut tahtomattasi kilpailemaan eksän kanssa. Olen ollut vastaavassa tilanteessa ja mies myönsi kuvitelleensa itsensä eksänsä kanssa halailemassa vaikka oli minun kanssani tietyssä minuun liittyvässä paikassa. Ja yritti pelastaa tätä että "Sun kanssa tässä on mukavampaa", siis mitä!? Hyi hitto. Miehille vissiin ihan sama mihin ruikkii jos laittaa silmät vaan kiinni ja kuvittelee jotain muuta.

Hyi hitto. Nyt on kyllä sairas tapaus. Toivottavasti jätit tyypin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja varmasti vertailee sinua mielessään eksään jos se eksä niin kovasti mielessä pyörii. Joudut tahtomattasi kilpailemaan eksän kanssa. Olen ollut vastaavassa tilanteessa ja mies myönsi kuvitelleensa itsensä eksänsä kanssa halailemassa vaikka oli minun kanssani tietyssä minuun liittyvässä paikassa. Ja yritti pelastaa tätä että "Sun kanssa tässä on mukavampaa", siis mitä!? Hyi hitto. Miehille vissiin ihan sama mihin ruikkii jos laittaa silmät vaan kiinni ja kuvittelee jotain muuta.

Tuo loppu on kyllä sinun tulkintaasi.

On ihan tavallista, että muistot käy mielessä! Sinä olet parempi suutelija kuin ex jne. Ei sitä kukaan halua kuulla, mutta joidenkin (tietääkseni monen!) miehen päässä käy tällainen vanhan yliviivaaminen.

Oma suhde kesti 18v vaikka alkoi juuri noin. Piti jokainen asia ylipyyhkiä yhteisellä kokemuksella "paremmasta". Muistan kun hänelle sanoin, että en halua kuulla kuinka ajatuskuplassasi olemme koko ajan vierekkäin, en halua tietää. Se "tunteiden jakaminen" loppui siihen ja yhteinen elämä alkoi.

Vierailija
24/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole vieläkään lempannut sitä hitoille, valitat vain täällä kerta toisensa jälkeen?

Vierailija
25/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia puhua exästä jatkuvasti ja varsinkaan pahaa. Taidat olla laastari.

Heh. Naiset ei muuta teekään ku hauku exiään... Vaikuttaa olevan normaalia naisten keskuudessa.

Vierailija
26/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jätin, tosin vasta myöhemmin ja tuo ei tietenkään ollut ainoa juttu vaan kaikkea todella hämmentävää tapahtui vielä jälkeenpäinkin. Joku sanoi tuossa että on omaa tulkintaa, varmasti on omaa tulkintaa mutta myöhemmät kokemukset vahvistavat myös tätä samaa tulkintaa. Kävi exällään jopa syömässä kun omassa kodissa ei ollut ruoka riittävän nopeasti valmiina :D 

Vierailija
27/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin moni väittää pystyvänsä jatkamaan suhteessa, mikä on alkanut vähemmällä tunteenpalolla ja eksän haikailulla? 

Vierailija
28/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde jos vielä voit...minä uskon niin että näissä tapauksissa se exä ei ole tehnyt yhtään mitään pahaa, vaikka se saadaan näyttämään just siltä. Asiat eivät ole niin mustavalkoisia että exä on "paha" ja toinen täysin syytön..

Eiköhän siinä monesti kumpikin hauku exäänsä kavereilleen, joten aika tasapeli.

Vierailija
29/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan ihminen jolla on terve itsetunto.

Vierailija
30/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikean eron jälkeen puoli vuotta ei todellakaan ole riittävä väliaika ennen uuden suhteen aloittamista. Minulla meni aikoinaan riipaisevan eron jälkeen kaksi vuotta, että en ajatellut toista ihmistä enää päivittäin.

Silloin ei aloiteta uutta suhdetta eikä etenkään haukuta exää uudelle kumppanille.

No, mun eksä haukku eksäänsä vielä 20 vuotta eronsa jälkeen. Ei meidän suhde kovin kauaa sitten kestänytkään. 

Vierailija
31/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, kavereilleen. Ei uudelle puolisolle. Ei ole tahdikasta, miettikää miltä uudesta tuntuu.

Vierailija
32/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, kavereilleen. Ei uudelle puolisolle. Ei ole tahdikasta, miettikää miltä uudesta tuntuu.

Taitaa olla semmonen minä minä puoliso joka ajattelee vain omia tunteitaan, ei uuden puolison.

Vierailija
33/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jep, ystäville voi jauhaa mitä tykkää mutta ei kai se nyt ole ok että kaataa uuden naisen niskaan jotain edellisen suhteen murheita. Mitä ihmettä. Eikö suhteen edes ALUSSA pitäisi olla niin ihanaa ettei tule mieleenkään muut ihmiset. Kuka jaksaa kuunnella jotain "täällä me käytiin syömässä ja riideltiin" -juttuja. Toivottavasti on muutakin sisältöä. Kerro ap jos miehesti kommentoi jotain pyyntöösi.

Vierailija
34/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pyydät lopettamaan exästä jauhamisen niin ei välitä sun pyynnöstä? Hyi mikä sika!

Vierailija
35/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia puhua exästä jatkuvasti ja varsinkaan pahaa. Taidat olla laastari.

Mun mielestä melkeinpä pahempi on jos puhuu eksästä jatkuvasti hyvää. Tällainen treffimies on minun kohdalleni sattunut.

osa luulee uivansa uusiin liiveihin helpommin ja olevansa uskottavampi kun haukkuu x:nsä , saattaa peitellä todellisia tunteitaan mutta olla myös epävarma  ,älä heti tyrmää , sinuna kysyisin suoraan heti alussa