Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät kuuntele miesten mielipiteitä ulkonäköasioissa?

Vierailija
04.06.2015 |

Kuten ei tarvitse olla posliini, pitkä tukka on naisellinen ja tatuoimaton iho on paljon kauniimpi?

Muitakin esimerkkejä olisi...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan näyttää ensisijaisesti omasta mielestäni kivalta. Toki annan puolisonkin mielipiteille painoarvoa, mutta jos omasta mielestäni joku asia on itselläni susiruma ja miehestäni taas kiva, ei liene kovin vaikea arvata kumpaan päädyn? Yleensä hän myös antaa arvoa sille että minulla on omia mielipiteitä, joiden takana uskallan seistä.

Minä myös joudun viettämään itseni kanssa joka päivä 24 tuntia loppuelämäni ajan, ja en ajatellut tehdä siitä ehdoin tahdoin epämiellyttävää. Oletan ettet itsekään sortuisi mielestäsi itseäsi rumentaviin juttuihin vain naista miellyttääksesi? Kauneus kun on monesti katsojan silmissä.

Vierailija
22/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin no... Miksi miehet ei kuuntele naisten mielipiteitä yhtään mistään? Niimpä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä aina rakastanut tummia hiuksia. Jos eräänä päivänä hiukset olisi valkaistu, niin shokissa olisin. Yrittäisin kyllä vihjailla asiasta etukäteen ja kehun kyllä tummia hiuksia usein. En kuitenkaan halua estää värjäämistä, jos oikeasti on halua vaihdokseen.

Vierailija
24/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska toisten ihmisten mielipiteet ulkonäöstäni eivät kiinnosta hevonvittuakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi