Vauvani on 7 viikkoinen ja ystäväni ”ei ole ehtinyt” käydä vielä katsomassa.
Mitä ajatuksia herättää? Olen vähän pettynyt. Ystävä ei ole kertaakaan kysynyt, miten vauvan kanssa menee tai pyytänyt edes lähettämään kuvaa vauvasta. En oleta olevani ystäväni elämän keskipiste vauvani kanssa, mutta mun mielestä tosi erikoista käytöstä tältä ”ystävältä”.
Mitä sanoo av-raati?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Korona
Koronan takia ei voi kysyä mitä vauvalle kuuluu?
No ehkä sitä ei oikeasti kauheasti kiinnosta sun vauva, eikä tajua edes kohteliaisuudesta kysellä mitään. Ja 7 viikkoa on loppupeleissä aikuisen elämässä aika lyhyt aika, menee hujahtaen ohi, jos on kiireitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona
Koronan takia ei voi kysyä mitä vauvalle kuuluu?
Mitä sille kuuluu? Se nukkuu, syö ja paskoo.
Hän on ehkä sen verran nykyaikainen ihminen, etteivät perinteiset kohteliaisuusjutut ole oikein hallussa. Liian kiinni omissa asioissaan eikä älyä olevansa oikeastaan epäkohtelias, kun näin suuressa asiassa osoittaa välinpitämättömyyttä. Eli toisin sanoen hän ei tajua ollenkaan miltä hänen käytöksensä sinusta tuntuu tai sitten hän ei oikeasti edes ole ystäväsi, vaan joku hyvänpäiväntuttu vain.
Jännä juttu kun jotkut kuvittelevat että kun tekee lapsen niin kaikkia alkaa pyörimään hänen ja hänen lapsen ympärillä
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään kakarat. Ystäväni tietävät tämän eivätkä ihmettele kun en kommentoi tai kysele.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään kakarat. Ystäväni tietävät tämän eivätkä ihmettele kun en kommentoi tai kysele.
Sama täällä. Ei ole ennenkään lapset kiinnostaneet niin miksi tilanne muuttuisi kaverin lisääntymisen myötä.
Mitä katsomista on pienessä vauvassa, kun ne kaikki on saman näköisiä?
Itse en haluaisi mennä vauvaperheeseen vaikka olisi kuinka ystävä. Ällöttää vaan, kun puheenaihe on vain se vauva eikä minua kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Paska ystävä sulla. Kateellinen tai muuten vaan tunnevammainen.[/quote
Kuka on kateellinen vauvasta? Omaa tyhmyyttä jos pamahtaa paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu kun jotkut kuvittelevat että kun tekee lapsen niin kaikkia alkaa pyörimään hänen ja hänen lapsen ympärillä
Eikö tuo ole se kaikista kaikkein yleisin syy miksi niitä hankitaan? Yleisimmät kuulemani perustelut ovat että itse halusi, haluaa itse tuntea itsensä tarpeelliseksi ja että joku on riippuvainen itsestä, haluaa pukea söpöjä vaatteita jollekin toiselle ja haluaa itse seurata jonkun toisen kehitystä.
Ystävyyssuhde on solmittu tietyssä elämänvaiheessa tai tiettyyn tarpeeseen, ja nämä alkuperäiset motiivit eivät enää täyty.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten sama tyyppi loukkaantuisi, jos et kävisi katsomassa hänen uutta elukkaansa tai miestä. :D
Ap, ehkä ystäväsi on näitä tahattomasti lapsettomia, joita sattuu toisten lastensaamiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska ystävä sulla. Kateellinen tai muuten vaan tunnevammainen.[/quote
Kuka on kateellinen vauvasta? Omaa tyhmyyttä jos pamahtaa paksuksi.
No aika moni tahattomasti lapseton on. Etkö sellaisista ole kuullut, missä tynnyrissä oikein elät?!
Oletpa itsekeskeinen. Että pitäisi pyytää vauvan kuvia??? Jestas sentään.
Varmasti on sanonut onnea vauvasta. Se riittää.
Unohda ystäväsi, hän elää vapaata elämää, johon ei kuulu vauva.
Naisten saavutukset jäävät sinne synnytystasolle koska suurinta osaa kiinnostaa vain miehet ja lapset, eikä siellä pääkopassa oikeasti liiku paljon mitään muuta.
No mitä sun vauvalle kuuluu? Joko hakee yliopistoon vai tyytyykö paskomaan vaippoihinsa?
Korona