Millä hedelmillä koristelette hattunne?
Luumut eivät oikein pysy, mutta rypälekimpun saa nippusiteellä kivasti hatun nyöriin. Ideoita?
Kommentit (98)
Valkosipuli ei ole hedelmä mutta käytän niitä ympäri vuoden. Tällä hetkellä pipossa, kesällä sitten kranssi lierihatussa. Ne pitävät kuulema vampyyrit ja lääkärit loitolla.
Anopin hatussa roikkuu appelsiineja.
Foliolla. Ja sitä pitää olla paljon!
t. rokottamaton persu
Minulla on granaattiomenan siemenillä päällystetty hattu. Hattu on kyllä kaunis ja hohtaa kuin timantti, mutta siitä valuu ikävästi nestettä.
Mitäs sekoilua täällä taas?
Kuka nyt hattuun laittaa yhtään mitään hedelmiä.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Etteikö luumut muka pysy? Kysy Hyacinth Bucketilta neuvoja!
Siinä on se riski, että koira popsii ne autossa kuonoonsa.
Banana Split -jääteloannos hatussa kesähelteellä viilentää kummasti, mutta sulaa turhan nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt hattuun laittaa yhtään mitään hedelmiä.
0/5
Niinpä, siihen pitää kääriä pekonirullia ja kokardiksi kyljys.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt hattuun laittaa yhtään mitään hedelmiä. Minulle "Pokka pitää"-sarjan Hyasintti-rouva on tyylin esikuva ja hänen hatussa roikkui ainakin luumuja.
Tomaatti on ekologinen vaihtoehto kesähatussa, koska se muuttuu auringossa vain paremmaksi, aurinkokuivatuksi tomaatiksi. Vähän sama juttu viinirypäleiden kanssa, loppukesästä saa kulkea rusinahatussa.
Mulla on viinirypäleitä. Mitä enemmän sen parempi. Toisinaan niitä roikkuu ihan kuin huntuna pitkin selkää ja niitä voi napsia suuhunsa jos shoppaillessa nälkä yllättää.
Rahaa jos pitää jostain saada hyväntekeväisyyskohteeseen, laitan sipuleita. Hattuneulalla tökin niitä kun pitää aloittaa itkeminen ja saada toinenkin itkemään. Kyllä kukkaroiden nyörit löystyy kun liikuttuu kyyneliin yksihäntäisten rotuvaliosikojen ongelmista saada ulkofileitä päivittäin jotta turkki pysyy kiiltävänä!
Isoissa hedelmissä on etuna se, että niiden taa voi piilottaa naukkupullon tai pari, jos joutuu osallistumaan kahvitteluun liian kuivakoiden henkilöiden kanssa. Kaksi banaania vierekkäin kaareutuen suuta kohti, niin voi sinne väliin jäävään uurteeseen piilottaa jopa letkun, jolla ottaa suun kostuketta puheita kuunnellessa.
En käytä hattua mutta pidän valkosipulinkynsiä korvissa.
Entä mitä laitatte hedelmäkakkuunne...
Teen pomelosta suikan, jonka nauhaan jätän verkon otsalle.
Mulla oli ennen melonit kivasti esillä mutta kyllästyin känniääliöihin jotka tarrasi kiinni. En myöskään jaksanut niitä "onko aidot" ja "onko luomua" kyselyitä.
Mitä ihmettä 😱
Joudunko nyt irrottelemaan punajuuret ja palsternakan päähineestäni?
Koska nämä kiellettiin??
Mieheni pipoakin kiertää perunakranssi.