Millä hedelmillä koristelette hattunne?
Luumut eivät oikein pysy, mutta rypälekimpun saa nippusiteellä kivasti hatun nyöriin. Ideoita?
Kommentit (98)
Itse en suosi niinkään hedelmiä vaan kauden kasviksia. Nyt talvella kaalinpuolikas sopii arkiseen pipoon ja porkkanat antaa mukavasti särmää, laitan ne joskus sarviksi otsalle varoitusmerkiksi jos olen pirullisella tuulella. Kesäisin lippiksen lipan päällä komeilee kesän herneet, pyhinä mansikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on vesimeloni. En ole koskaan tykännyt pikkupiperryksistä.
Vesimelonissa on sekin hyvä puoli, että sen voi halkaista ja kovertaa tyhjäksi, niin a vot, näin meillä on kaksi vihreää sateenkestävää hattua.
Olen käyttänyt niitä usein myös pyöräilykypärinä.
Vierailija kirjoitti:
Satsumat keikkuu hatussani samaan tahtiin kuin käsilaukku.
Kuoritko ne vai laitatko kuorineen?
Eiku oikeesti. Näin sellaisen olkihatun, valokuvassa, etelä ameriikasta. Oli kaikki mahdolliset hedelmät koristeena. Ihan uskomaton!
Suosikkini on kurkkuhattu paitsi, että kurkku ei ehkä ole hedelmä. Jos ihan pakko on, niin virittelisin pipooni muutamat mandariinit kera nektariinien. Väliin mahtuisi kyllä porkkanoitakin, jos oranssia kaipaa.
Olen ylpeä kesäkurmitsa-hatustani.
Aika usein jos on kiire, tyydyn ananasrenkaisiin.
Outoa. Minusta kukkahattuun laitetaan kukkia eikä hetelmiä.
Valintani on karvahattu rambutaneilla.
Katsoin juuri Areenasta "Pokka pitää"-sarjaa. Hyasintti-rouva oli menossa jonnekin maaseutu-asunnolle tai piknikille ja sen kunniaksi hänen hattua koristivat komeat luumut. Valitettavasti Onslown koira söi autossa koristeista suurimman osan. Hyasintilla on muitakin kivoja hattuja - merihenkisiä ja metsästyshenkisiä ja aina teemaan sopivia.
Itselläni on ollut jo vuosia aina tärkeissä tilaisuuksissa banaani ja kaksi kiiviä.
Ne jotenkin antavat sellaisen tanakan ja uljaan ryhdin asusteeseen.
Ei mitään etelän hetelmiä, vaan havuja rrkele.
Vadelmat nappaan naapurin puskasta hattuun matoineen.
Vierailija kirjoitti:
En hattuani hedelmillä korista, mutta laukustani roikkuu aina banaani, herkkusieni tai omena.
https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/products/artycapucines-bb-urs-fische…
Olenkin jo pitkään pohtinut, mikä asuste kaapeistani puuttuukaan. 😍
Kookospähkinä. Sen voi vaikka jesarilla kiinnittää hatun laelle ja kestää koko kauden.
Vesimelonissa on sekin hyvä puoli, että sen voi halkaista ja kovertaa tyhjäksi, niin a vot, näin meillä on kaksi vihreää sateenkestävää hattua.