Tykätyin Facebook-julkaisusi?
Mikä on kaikkien aikojen tykätyin julkaisusi? Mikä aihe? Yllättikö suosio?
Kommentit (14)
Sain opiskelupaikan. Noin 90 tykkäystä.
Vakituisen työpaikan saaminen, noin 90 tykkäystä (kavereita noin 500).
Laitoin tiedon siitä, että lapsi on syntynyt. 226 tykkäystä.
Kun pääsin opiskelemaan oikeustieteelliseen. Suunnilleen 150 tykkäystä. Ja odotinkin, että se päivitys saisi suhteellisen paljon tykkäyksiä, koska kyseessä oli ainakin itselleni iso saavutus tuo opiskelupaikka. :)
Sain opiskelupaikan. Muistaakseni vähän alle 100 tykkäystä (280 kaveria).
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:15"]
Sain opiskelupaikan. Muistaakseni vähän alle 100 tykkäystä (280 kaveria).
[/quote]
Ai niin juu, se yllätysjuttu. En yllättynyt siitä, että siitä tykättiin paljon, mutta tosi tosi monen tykkäys yllätti. Tykkääjien joukossa oli sellaisia, joiden kanssa en ole ollut missään tekemisissä vuosikausiin, eikä meillä ole ollut mitään yhteyttä myöskään Facebookissa.
Tykätyin taitaa olla kuva sormuksista. Ja tekstinä oli TAHDON.
Muut luuli et meillä oli vaan tiedossa tavallinen lomamatka. Kyllä yllättyivät, kun heille selvisi, että olimme menneet naimisiin.
Kihlapäivitys lomamatkalta taisi olla tykätyin. Ainakin tuoreimmassa muistissa oleva. 105 tykkäystä
Taisi olla tytön 5 v kuva. 211 tykkäystä. Kavereita n. 300.
Lapsen saanti. En yllättynyt, että tuli paljon peukkuja. Eiköhän se ole ihan standardia?
Valmistuin maisteriksi. Tykkäysten määrä yllätti, mulla on reilu 200 kaveria ja yli sata tykkäsi, noin puolet siis. En ole kovin aktiivinen fb:n käyttäjä ja kavereiden joukossa on vanhoja työkavereita, peruskoulun ja lukion luokkakavereita ja muutenkin varsinainen ystäväpiirini, joiden kanssa olen oikeasti tekemisissä, on tosi pieni, joten olin iloinen kun niin moni noteerasi.
"Hengissä". Laitoin herättyäni leikkauksesta kuvan peukku pystyssä ja hymyillen (mitä vielä vähän sekaisin nukutuksesta) facebookkiin tuolla tekstillä. Kavereita n.60, tykkäyksiä n.40. Normaalisti tykkäyksiä tulee max 10. Jouduin auto-onnettomuuteen tuntemattoman ajettua päin autoa, jossa olin kyydissä. Oikeasta kädestä meni luu poikki ja solisluu murtui ja sain kovan osuman päähän, jonka vuoksi minua tarkkailtiin jonkin aikaa.
N18
Taitaa olla joku kuva. noin 10 tykkäystä. Tästä aika kauan aikaa.