Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummat vaatii naisen karvattomuutta, miehet vai naiset?

Vierailija
04.06.2015 |

Minä luulen, että naiset ovat se suurempi ryhmä joka itselleen ja toisilleen vaativat posliinia, sileää ja vaaleaa alapäätä. Naiset ovat keksineet termin rämemajava eivätkä itse halua olla häpyalueelta karvaisia koska ihannoivat teiniyttä ja muutenkin sellaista kliiniyttä jota meikkauksella haetaan myös. Ja sitä, että luonnollinen ei voi olla vaan että itsensä tuunaaminen on naisellisuutta, ihana harrastus. Hyvin hyvin harvalle miehelle ei kelpaisi karvallinen pillu.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:57"]

Aloitin ajelun 14-vuotiaana, 16 vuotta sitten. Eli aikaa ennen seksielämän aloitusta. Mukavuus syistä. Tapa jäi päälle enkä sen koommin ole osannut olla karvainen, vaikka sitä olen joskus kokeillut. 

Sen sijaan anna säärikarvojeni ja kainalokarvojeni rehottaa talvisin ihan vapaasti. Trendit eivät ole minua kiinnostaneet.

[/quote]

Jatkan vielä, että koskaan en ole ollut kiinnostunut toisten ihmisten karvoista. Jokainen tavallaan. 

Vierailija
22/27 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä (mies 39v) vaadin että naiset ajaavat karvat, polttaa niitä tai mitä vain. En halua karva-pillua, karva-sääret tai karva-kainaloita katella. Hyi helvetti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, ainakin alapään suhteen. Suuseksin antaminen on kuullemma ikävää. Myös kainalokarvat on aika iso turn off, ainakin oman mieheni mukaan.

Vierailija
24/27 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:17"]

Ajelin vaimon poslariksi josku 80-luvun alussa ei uskaltanut kuukausiin uimahalliin mennä, 70-luvulla naisten alapäästä saattoi löytyä sellainen pusikko että herkesi tekemästä mieli. 

Tummia naisia en uskaltanut tämän takia juuri lähestyä, mutta nämä tekäblondit jättivät alapäänsä ennalleen.  Naisen luonnollinen karvoitus on ok, mutta sellainen välimerellinen tummanainen on mahdottomuus ilman siivousta, ei ihme että vahaus yleistyi brasiliassa. Brassitytöllä on ollut ehdottomasti pahin pusikko. 

Hento vaalea tai punertava karva on ihan kiihottavaakin, mutta karvaiset naiset eivät ole minun juttu. On jäänyt akti väliin useamman kerran vaikka vaatteet on riisuttu.

[/quote]

Ehkä sinun kannattaa jättää naiset rauhaan jos et kestä aikusiten naisten luonnollista karvoitusta. Ei ne mitään pikkutyttöjä ole. 

[/quote]

Jätänkin tummat aikuiset naiset väliin.

Vierailija
25/27 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 16:32"]

Kai tuon trendin ovat luoneet he jotka siitä hyötyvät. Eli kosmetologit, karvanpoistovälineiden valmistajat, sheivausbloggaajat ym.

[/quote]

Mutta yllättävän voimakkaasti naiset ylipäätään perään ovat menneet kun yökkivät omia toisten toosia jos niissä on karvat. Miksi naisellisuutta ei enää arvosteta? Onha häpykarvoitus vastaava merkki kuin rintojen kasvu, naisellisuutta, sukukypsyyttä. Lisäksi ne vielä suojaa alapäätä.

[/quote] Ihan yhtä lailla yökitään karvattomia "limabroilereita". EN ymmärrä miten aikuinen ihminen edes jaksa miettiä millainen alapää jollain toisella mahtaa olla.

[/quote]

Aivan samaa mieltä. Aivan liikaa laitetaan aikaa ja energiaa sille minkä näköinen, kokoinen ja paljonko karvoja on alapäässä (kummallakin sukupuolella). Jos seksi tai rakkaus siihen kaatuu minkälaiset tavarat toisella on niin jo menee huonosti (eikä sillä jonka tavaroista on kyse). 

Vierailija
26/27 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 17:03"]

Kyllä minä (mies 39v) vaadin että naiset ajaavat karvat, polttaa niitä tai mitä vain. En halua karva-pillua, karva-sääret tai karva-kainaloita katella. Hyi helvetti...

[/quote]

Mene kasvamaan

Vierailija
27/27 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS IHANAA KUN MÄ KELPAAN!!!voi kiitos kiitos kiitos!!!Nyt voinkin jätää kusen polttamat karvani ajelematta ja sanoo miehelle että netissäki kelpais!

Teini?Ei se mistään kelpaamisesta oo kiinni..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän