Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi pestä pyykkinsä taloyhtiön pesukoneessa?

Vierailija
30.01.2022 |

Yök? Muiden eritteissä olevat pyykit olleet samaisessa koneessa. En vain tajua. Eikö ihmisillä ole järkeä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän koneet usein 95 asteessa ennenkuin pesen pyykit. Ei ole ollut omaa konetta 15 v, ei kuitenkaan rahasta kiinni vaan siitä että hoidan homman kerran viikossa. Eikä roiku koskaan kotona mitään kuivumassa. Rakastan pesutupaa.

Vierailija
42/42 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kerrostalossa on yleinen pyykinpesukone vuodelta 2000. Miettikääpä onko sitä koskaan syväpuhdistettu??? Ja jo tuon ikäinen!

Miettikää sitä lian määrää putkistoissa??!!!

Täällä ei ainakaan tule vaatteet puhtaaksi. Hirveä haju jää vaatteisiin ja tuntuvatkin likaisilta.

Sehän pitäisi putsata tyhjiltään ainakin kerran vuoteen. Kotikoneelleni teen sen.

Apteekista voi ostaa askorbiinihappoa tai muuta pesukoneenpuhdistusainetta päivittäistavarakaupasta.

Pesettehän kahvinkeittimen ja silitysraudankin joskus kalkista?

Ap puhuu ihan asiaa!

Eiköhän huoltomies tai siivooja tarkista nuo. Voithan myös itse laittaa koneen kerran pyörimään kuumimmalla.

No ei todellakaan tarkista! Kysytty on ja olivat ihan ymmällään mistä puhuin. Ikinä kuulleetkaan asiasta. Täällä taloyhtiössä ei edes pestä saunaa, laatat kasvaa hometta, roska-katoksessa vilisee rottia! Sanottu on huoltoyhtiölle ja isännöitsijälle näistä, mutta eipä kiinnosta. Kunhan palkan saa...senhän eteen ei tarvitse tehdä enää mitään.....

Jos luit aiemman viestini järjellä. .olen jo ostanut oman pyykinpesukoneen... miksi pesisin enää talonyhtiön paskasessa koneessa mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi