Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PCOs ja Endometrioosi.

Vierailija
04.06.2015 |

Mulla on molemmat, nannnaa. Vihaan epillereitä, joo silloin tulee kuukuatiset kellontarkasti mutta kaikki muu onkin helvettiä. Saa syödä antibiootteja ja hiivalääkkeitä kuin hullu , ja silti kirvelee ja kutisee kun ei se estrogeeni vaan riitä pitämään limakalvoja kondiksessa. Lisäks hilse ja kuiva iho on suhteellisen inhottava vaiva. Olen ollut nyt pari vuotta luomuna, ei tosiaan haittaa epäsäännölliset, runsaat ja kivuliaat kuukautiset, verrattuna noihin epillerituskiin. Supermaxit ja burana ovat silloin oiva lääke. Mutta nyt tarvis ehkäisy kuitenkin kehittää mulle :/ Kuparikierukka on ollut ja toiminut, lisää se vähän vuotoa entisestään mutta tämä ei haittaa minua ( edelleen verrattuna epillereiden aiheuttamiin vaivoihin 24/7). Mutta kukaan lääkäri ei suostu endon ja pcos takia sitä laittamaan! Nyt mulla olis kokeilussa minipillerit mutta pelkään jo kuollakseni sitä kirvelyn alkamista :(. Voishan sitä eri lääkäreillä rampata kierukan kanssa jos joku laittais, mut tulee niin pirun kalliiksi. Mitä mä oikein teen :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suoraansanottuna ahdistaa ja pelottaa ajatus pillereistä. Varmasti käy niin että taas heti ensimmäisestä tulehduksesta heitän pillerit roskiin ja hormonit ovat entistä enemmän sekaisin. Eipä tässä auta muu kuin varata aikaa gynelle, jos joku sen kierukan asentais!
Ap

Vierailija
2/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joki samaistua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla endo ja en ole syönyt epillereitä. Oikein hyvin olen silti kaksi lasta saanut.

Vierailija
4/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seliseli. Kyllä ne pillerit sopii kun jaksaa vain odottaa

Vierailija
5/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko endoa saatu poistetuksi?

Vierailija
6/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:51"]Onko endoa saatu poistetuksi?
[/quote]

Ei ole yritetty. Epillereitä on tuputettu "hoidoksi"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi