Tyttären poikaystävä on..
..niin ihana :) Äsken kun olivat syömässä, niin poika tiskasi astiat ja siisti pöydän. Olisipa minunkin mies edes joskus ollut tuollainen, mutta ei, aina samanlainen sovinisti sika.
Ovat olleet nyt vuoden yhdessä, ovat 15 ja 16-vuotiaita. Söpöjä ovat yhdessä, mutta välillä on ainakin tytön kroppa fritsuja täynnä...kai se kuuluu nuoruuteen. Huomasin nimittäin kun tyttö kulki pelkät urheilurintsikat ja lökärit päällä, että yläkropassa oli aika paljon merkkejä...No ei tuosta voi vihainenkaan olla. Onneksi ei ole kaulassa fritsuja, koska ne ei ole kovin kauniita. Nyt lähtivät yläkertaan, ja minä kipitin koneelle :D
Ei kai tässä, pakko oli vaan saada kertoa teille että vävy ehdokas on miellyttävä :)
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:59"]Ihanaa että tyttösi on tommoisen aarteen löytänyt :)
[/quote]
Poika on tosi mukava ja seurallinen (vaikka miinuksena pakko sanoa tupakointi) Tyttöni on onnellinen, niin minäkin olen :)
-Ap
Siis sinua ei häiritse että poika jyrsii tyttösi täyteen fritsuja?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:03"]Siis sinua ei häiritse että poika jyrsii tyttösi täyteen fritsuja?
[/quote]
No nuoruuttahan se vaan on. Sitten saattaisin jo huomauttaa fritsuista, jos kyseessä olisi aikuinen ihminen. Nimittäin aikuisille fritsut ei vaan käy.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:11"]Panevatko kovaakin öisin? Kuunteletko ikinä oven takana?
[/quote]
En ole ainakaan kuullut mitään panemisääniä huoneesta. Eiköhän ne sen osaa tehdä muulloinkin :)
-Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:11"]Panevatko kovaakin öisin? Kuunteletko ikinä oven takana?
[/quote]
En ole ainakaan kuullut mitään panemisääniä huoneesta. Eiköhän ne sen osaa tehdä muulloinkin :)
-Ap
[/quote]
Enkä siis kuuntele koskaan oven takana, herranjumala sentään.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:15"]Onks sillä iso kyrpä? Antaako tyttäresi panna perseeseen? Onko se kova pikkulutka imemään kullia? Nieleekö se huora kuuman lastin kiltisti?
[/quote]
Kuule ei ole mikään pikkulutka :) Ihan kunnollinen tyttö.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:19"]Polttaako tyttösikin?
[/quote]
Ei ainakaan tietääkseni. Joskus kyllä haistoin pienen sähkötupakalle ominaisen hajun hänestä, mutta tupakkaa tuskin polttaa. Aina on valittanut että tupakankäry haisee jne.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:19"]Vitun huora se on
[/quote]
Eikä ole :)
-Ap
Ihana poika :) Ja varmasti hänel on mukava anoppikokelaskin! ;)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:22"]Ihana poika :) Ja varmasti hänel on mukava anoppikokelaskin! ;)
[/quote]
Yritän olla aina positiivinen, enkä samanlainen kun minun äitini oli..Minun äitini vihasi jokaista poikaa jonka toin kotiin.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:22"]Ihana poika :) Ja varmasti hänel on mukava anoppikokelaskin! ;)
[/quote]
Yritän olla aina positiivinen, enkä samanlainen kun minun äitini oli..Minun äitini vihasi jokaista poikaa jonka toin kotiin.
-Ap
[/quote]
Kirjoituksista päätellen olet onnistunut siinä. Siis positiivisuudessa ja hyväksymällä tyttäresi poikaystävän :) olisipa myös minunkin äiti ollut samanlainen. -15
No niillä nuorilla on asiat huomattavasti paremmin kuin meillä paskanjauhajilla jotka tuhlaamme elämän tähän.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:22"]Ihana poika :) Ja varmasti hänel on mukava anoppikokelaskin! ;)
[/quote]
-Ap
[/quote]
Kirjoituksista päätellen olet onnistunut siinä. Siis positiivisuudessa ja hyväksymällä tyttäresi poikaystävän :) olisipa myös minunkin äiti ollut samanlainen. -15
[/quote]
Niin, paljon vähemmän tulee harmaita hiuksia kun miettii niitä positiivisia asioita mitä tuosta pojasta löytyy :) Ei noita negatiivisia ole kuin muutama.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:22"]Ihana poika :) Ja varmasti hänel on mukava anoppikokelaskin! ;)
[/quote]
-Ap
[/quote]
[/quote]
Niin, paljon vähemmän tulee harmaita hiuksia kun miettii niitä positiivisia asioita mitä tuosta pojasta löytyy :) Ei noita negatiivisia ole kuin muutama.
-Ap
[/quote]
No niinpä. Keskittyy positiivisiin juttuihin niin pääsee tosiaan myös itsekin helpommalla :)
Mitä ne muutamat huonot puolet sitten on? Tupakoimisen lisäksi?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:34"]Mitä ne muutamat huonot puolet sitten on? Tupakoimisen lisäksi?
[/quote]
Kerran pyysi tytärtä bileisiin (ennen seurustelun alkua) ja tulivat sitten lievässä hiprakassa meille yöksi...No jokainen tekee tyhmyyksiä joskus.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 14:19"]Polttaako tyttösikin?
[/quote]
Ei ainakaan tietääkseni. Joskus kyllä haistoin pienen sähkötupakalle ominaisen hajun hänestä, mutta tupakkaa tuskin polttaa. Aina on valittanut että tupakankäry haisee jne.
-Ap
[/quote]
16v on lapsi ja sä hyväksyt tupakanpolton. Paska mutsi. Meiltä lentäs tommonen luuseripoikkis kun leppäkeihäs huis helvettiin.
Ihanaa että tyttösi on tommoisen aarteen löytänyt :)