Toimiiko muilla Facebook?
Minulla eilen Facebook alkoi jumiutumaan ja tänään en pääse sinne ollenkaan. Vieroitusoireita alkaa kohta tulemaan :) .
Kommentit (10)
Hidastelee todella paljon, sain jopa jonkun sivun auki
Mulla hidastelee koko netti. Soneran ADSL 50–100 M. Facebookin sain puolen tunin yrittämisen jälkeen aukeamaan, mutta kuvat eivät lataudu ja tilalla on kysymysmerkit..
Teillä on se tavis-käyttäjien asetus päällä, se on yleensä vakiona asetettu. Maksullisessa fb-versiossa nettiyhteys toimii aina sukkelasti ja siinä on niitä lisätoimintojakin. Kuten esim. mahdollisuus tsekata kuka on katsonut omaa profiiliasi yms.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:10"]Teillä on se tavis-käyttäjien asetus päällä, se on yleensä vakiona asetettu. Maksullisessa fb-versiossa nettiyhteys toimii aina sukkelasti ja siinä on niitä lisätoimintojakin. Kuten esim. mahdollisuus tsekata kuka on katsonut omaa profiiliasi yms.
[/quote]
Jahas mistä lähtien tämmönen?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:10"]Teillä on se tavis-käyttäjien asetus päällä, se on yleensä vakiona asetettu. Maksullisessa fb-versiossa nettiyhteys toimii aina sukkelasti ja siinä on niitä lisätoimintojakin. Kuten esim. mahdollisuus tsekata kuka on katsonut omaa profiiliasi yms. [/quote] Jahas mistä lähtien tämmönen?
[/quote]
Se fb-uudistus tuli voimaan joskus silloin, kun fb osti instagramin itselleen. Siinä Instassahan on ollut se profiilin katsojien tarkistusominaisuus jo vuosia.
Ei ole toiminut pariin päivään, ärsyttävää >:(
Ei ole ikinä toiminut. Ei harmita.
Mulla kävi sama pari päivää sitten. Poistin fb puhelimesta ja latasin uudelleen. Toiminu ny normaalisti