Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryöstäjät teippasivat sänkyyn. Mikä mättää?

Vierailija
04.06.2015 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1433377516774.html

Miten tämä juttu kuulostaa minusta oudolta. Kommandopipoiset miehet hyökkäävät kiimassa vaimon kimppuun, joka taistelee vastaan ja huutaa. Talossa olleet kolme teiniä jatkavat tyytyväisenä uniaan huomaamatta mitään.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on epäselvää?

Vierailija
2/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja just kun mies on lähtenyt töihin. Sattuupa mies palaamaan poikkeuksellisesti töistä kotona käynään tuntia myöhemmin. Lisäksi varkaat tiesi missä etsiä kuvien mukaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa ollut koirakaan ei edes haukkunut niin, että lapset olisivat heränneet.

Vierailija
4/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just kans tulossa tekee aloitusta, että uskooko tän jutun muka joku. musta tää ei ole todellista. 

Vierailija
5/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aika erikoista

Vierailija
6/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä voisin uskoa, että on mahdollista etteivät teinit heräisi jos nämä ryöstäjät saisivat suun tukittua ja naisen taltutettua ihan muutamassa sekunnissa, mutta muuten kuulostaa oudolta. Mitä niin ihmeellistä ryöstettävää siellä talossa muka olisi, että sinne kannattaisi hyökätä veitsen, teipin ja kommandopipojen kanssa heti miehen lähdettyä tietäen tai ainakin olettaen että porukkaa on edelleen paikalla.

Vierailija
7/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisin puolestani ihmeenä jos meidän teinit heräisivät aamuaikaan mihinkään meluun.

Vierailija
8/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se selvästi näkyy tossa Iltasanomien kuvassa, että mikä mättää.

Vierailija
9/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit nähneet? Mustakin tämä juttu haiskahtaa. Vakuutuksista kyse.

Vierailija
10/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö joku ulkopuolinen ollut nähnyt ne ryöstäjät, ei siis ole pelkkä perheen keksintö kertoa? Ja jos minä olen nukkumassa, joku laittaa käden suun eteen ja heti perään teipin, niin en huutele.

Ehkä ryöstäjät erehtyivät talosta?

Vierailija
11/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:26"]Ehkä mä voisin uskoa, että on mahdollista etteivät teinit heräisi jos nämä ryöstäjät saisivat suun tukittua ja naisen taltutettua ihan muutamassa sekunnissa, mutta muuten kuulostaa oudolta. Mitä niin ihmeellistä ryöstettävää siellä talossa muka olisi, että sinne kannattaisi hyökätä veitsen, teipin ja kommandopipojen kanssa heti miehen lähdettyä tietäen tai ainakin olettaen että porukkaa on edelleen paikalla.
[/quote]
Mitä tulee mieleen ekana että reggaemiehellä saattaisi olla kotona jemmassa?

Vierailija
12/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jutussa ei mainittu poliisia, tekijöiden tuntomerkkejä, miten mies ei osannut varautua töihin lähtiessä oikeilla vaatteilla... Jokin tässä mättää

Vierailija
13/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ryöstäjät käy aamulla vaan yöllä tai päivällä niin että kukaan ei ole kotona. Ja tuo koira? Kommandopipot?

Vierailija
14/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon teinien unenlahjoihin liittyen haluan sanoa, että eivät kaikki todellakaan herää, vaikka pommi räjähtäisi vieressä, kirjaimellisesti.
Helsingissä räjähti keskustassa vuosia sitten pommi, mun sukulaiset asui viereisessä talossa, ja todella teinit eivät heränneet siihen, vaikka koko talo tärisi. En lähtisi tuosta vetämään mitään johtopäätöksiä.

Vierailija
15/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boheemi perhe, eikä varmasti rahan perässä.
Kamala juttu toivottavasti selviää.

Vierailija
16/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:35"]

Mutta eikö joku ulkopuolinen ollut nähnyt ne ryöstäjät, ei siis ole pelkkä perheen keksintö kertoa? Ja jos minä olen nukkumassa, joku laittaa käden suun eteen ja heti perään teipin, niin en huutele.

Ehkä ryöstäjät erehtyivät talosta?

[/quote]

Totta, pitäähän ton tiedon lähtösuunnasta olla joltain ulkopuoliselta. Olisiko sitten kuitenkin vähän amatöörimäinen ulkomainen rikollisjengi, joka on ehkä valinnut satunnaisen talon ja odottanut että joku lähtee pois, mutta varautunut siihen että joku saattaa olla kotona. Tässä tapauksessa luulisi tulevan uutisia uusista samantyyppisistä ryöstöistä pian.

Vierailija
17/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei teinit heräisi tollaseen, olen 100% varma. Jos anoppi tulee meille kiekumaan kello 8 eikä ne herää siihen vaikka se kurkkii teinien ovelta ja kiekuu huomenet, niin ei heräisi hiippaileviin roistoihinkaan.

Äiti on paketoitu nopeasti ja koirat saattaa olla sen verran tossukoita ettei niistä ole vahtimaan, leikkimään vaan.

Vierailija
18/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 08:42"]Eihän ryöstäjät käy aamulla vaan yöllä tai päivällä niin että kukaan ei ole kotona. Ja tuo koira? Kommandopipot?
[/quote]

Aamullahan ne usein menee, kyttäävät milloin talon ki lähtee töihin ja sitten.

Vierailija
19/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, ettei tule uusia samantyyppisiä uutisia.. Terv. Yksin lasten kanssa omakotitalossa keski-suomessa...

Vierailija
20/110 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu kaiken kaikkiaan. Minulla on kaksi sylikoiraa ja ne pitäisi kyllä ihan törkeää meteliä kun joku tulisi väkisin sisään, en käsitä miten koira kattoo tota touhua vierestä tai nukkuu vaan toisessa huoneessa muka? Kommandopipoisia miehiä Äänekoskella reggeamiehen taloon, ihan erikoista.