Vittuile mulle niin paljon kuin ennätät:
olen yli viisikymppinen, ylipainoinen (omasta syystäni), työtön, syrjäytynyt. Syon epäterveellisesti, nukun päivät ja valvon yöt. En ulkoile, minulla ei ole ystäviä, olen katkaissut välit sukulaisiin. Elämäni on siis perseestä. Nyt tarvitsen kunnon vittuiluja että heräisin ja saisin otettua itseäni niskasta kiinni. Anna siis palaa ja tyhjennä sanainen lokaämpärisi minun niskaani!
Kommentit (22)
Ei tee mieli vittuilla, kun tiedät itse tilanteesi etkä vaikuta ylimieliseltä paskalta. Laihduta nyt kuitenkin vähän, läski
Minä rakastan Sinua. Jumala rakastaa Sinua.
Mitäpä tuossa on vittuilemista. Meistä tulee mitä tulee. Joillain on enemmän voimavaroja ja motiiveja tavoitella normaalipainoa, töitä yms.
Ihmisten erilaisuus näkyy aikuisena niin helposti ulospäin. Lapsena, teininä ja nuorena aikuisena ollaan melkein kaikki samassa veneessä ja samasta muotista valetut, koska neuvolat, päiväkodit, koulut, opiskelut ja muut pitävät huolen samankaltaisuudesta.
Sä teet asioille jotain sitten kun haluat, viitsit ja jaksat. Aina ei jaksa.
Noh noh, olet hyvä juuri sellaisena kuin olet!
Myötätunnot. Soita mulle, mä oon samanlainen, mennään sitten vaikka lenkille yhdessä.
Jos sulla olisi lapsi ja se olisi tuossa sinun tilanteessa, niin olisitko ylpeä?
Ihan turha vittuilla kun et kuitenkaan koskaan tule tekemään tilanteellesi yhtään mitään. Menee hyvät vittuilut hukkaan.
Niin paljon kuin ennätät? Mihin sinulla muka on kiire? Et sä saa kuitenkaan mitään tehtyä.
Olet viimeinen, jota haluan verorahoillani elättää. Olispa giljotiini ja sinä vierekkäin.
Sinun läskisi...sitä vihaa en pysty enää edes kirjoittamaan...
No ei kuule kiinnosta tuhlata hyviä vittuiluja suhun.
Saatana mene töihin, laihduta, etsi ystäviä, elä haaveilemaasi elämääsi! Ei tarvii täällä av:lla nillittää..
Oot niin outo että saisit pakit prostituoidultakin!
Meinaatko vastata näihin viesteihin? HEI HALOO!! MISSÄ VITUSSA OLET!? 99v vastailee täällä sinua nopeammin. LÄSKI LÄSKII!!
Ilman tuota ikää kuulostaa ihan samalta kuin nuoriso.
Ap, tulet tänne hakemaan zemppiä?
Sinulla on siis halu muuttumiseen olemassa.
Muuta et tarvitse, anna palaa ja yritä!
Jos epäonnistut, älä masennu.
Huomenna on aina uusi päivä! :)
N17
LÄSKIII!!