Olen 32-vuotias mies ja seurustelen 20-vuotiaan naisen kanssa.
Kysyttävää? Ajatuksia?
Kommentit (15)
Omassa suhteessani sama ikäero ja on oltu nyt 10 v. yhdessä. Naimisissa ollaan ja lapsia on. Kaikkea hyvää teillekin:)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:20"]Omassa suhteessani sama ikäero ja on oltu nyt 10 v. yhdessä. Naimisissa ollaan ja lapsia on. Kaikkea hyvää teillekin:)
[/quote]
Ja ps. Seksi on vasta nyt taivaallista. Odotahan kun sun parikymppinen pimu kasvaa naiseksi....tai voihan hän nyt jo olla estoton jne. :)
Ihan normaalilta kuulostaa. Luultavasti en edes huomaisi tai sen enempää ajattelisi asiaa, jos kadulla tulisitte vastaan, koska a) teillä on ikäeroa vieläpä suht vähän b) on normaalia, että joillain pareilla sitä vaan on.
VOI VITTU LOPETTAKAA JO NÄMÄ VITUN VAMMAISET KYSYTTÄVÄÄKYSYYTTÄVÄÄ KYSYYTTÄÄÄVÄÖÖ???¿¿¿¿¿¿¿????-KETJUNNE. miksi vitussa joku hakuaisi KYSYÄ jotain joltain helvetin nobodylta! -.-
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:20"]Omassa suhteessani sama ikäero ja on oltu nyt 10 v. yhdessä. Naimisissa ollaan ja lapsia on. Kaikkea hyvää teillekin:)
[/quote]
Ja ps. Seksi on vasta nyt taivaallista. Odotahan kun sun parikymppinen pimu kasvaa naiseksi....tai voihan hän nyt jo olla estoton jne. :)
[/quote]
sanoiko kirjoittaja jossain kohdassa hänen "pimunsa" olevan nuorempi? Eiköhän kirjoittaja ollut itse se "pimu", huoh. Mutta mitäpä yällaisen vammaisen ketjun aloittajalta voikaan odottaa älyn saralla.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:27"]
VOI VITTU LOPETTAKAA JO NÄMÄ VITUN VAMMAISET KYSYTTÄVÄÄKYSYYTTÄVÄÄ KYSYYTTÄÄÄVÄÖÖ???¿¿¿¿¿¿¿????-KETJUNNE. miksi vitussa joku hakuaisi KYSYÄ jotain joltain helvetin nobodylta! -.-
[/quote]
Rauhoitu nyt hyvä ihminen. Ei tämä nyt ole slaagin paikka.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:20"]Omassa suhteessani sama ikäero ja on oltu nyt 10 v. yhdessä. Naimisissa ollaan ja lapsia on. Kaikkea hyvää teillekin:)
[/quote]
[/quote]
sanoiko kirjoittaja jossain kohdassa hänen "pimunsa" olevan nuorempi? Eiköhän kirjoittaja ollut itse se "pimu", huoh. Mutta mitäpä yällaisen vammaisen ketjun aloittajalta voikaan odottaa älyn saralla.
[/quote]
Täh. " olen 32-vuotias mies ja seurustelen.."
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:29"]
[/quote]
otsikossa sanoi.
Olen 37v. nainen ja seurustelen 42v. miehen kanssa. Kysyttävää? Ei kun...
Mä seurustelin nelikymppisenä 23 v miehen kanssa. Joten mulla ei ole varaa arvostella muiden ikäeroja :D
Teini.