Teinit ovat vallanneet tämän palstan
Ei siinä ole mitään vikaa, mutta huomasinpa vain :D On 15-vuotiasta, 16-vuotiasta, 17-vuotiasta, on noita nuorempia ja vanhempia, mutta tuntuu, että etusivulla on jatkuvasti vähintään yksi teiniketju :D Itse olen 17-v ja olen palstaillut vuodesta 2012 :)
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:48"]
Ei siinä ole mitään vikaa, mutta huomasinpa vain :D On 15-vuotiasta, 16-vuotiasta, 17-vuotiasta, on noita nuorempia ja vanhempia, mutta tuntuu, että etusivulla on jatkuvasti vähintään yksi teiniketju :D Itse olen 17-v ja olen palstaillut vuodesta 2012 :)
[/quote]
Nykyajan nuoret. Eikö sullakin pitäis hengailla paikoissa joissa on ikäisiäsi, esim ask.fm?
Just nyt etusivulla (mobiilissa) on ainakin neljä teiniketjua, joissa ikä tulee selväksi otsikosta :D
ap
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:48"]
[/quote]
Nykyajan nuoret. Eikö sullakin pitäis hengailla paikoissa joissa on ikäisiäsi, esim ask.fm?
[/quote]
Ask.fm on syöpää, pitäisi sulkea koko sivusto.
ap
Joo hyvää yötä, kirpuille työtä . Meniköhän oikeasti nukkuun... En haluaisi täällä jutella mahdollisten lasteni kanssa!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:58"]Joo hyvää yötä, kirpuille työtä . Meniköhän oikeasti nukkuun... En haluaisi täällä jutella mahdollisten lasteni kanssa!
[/quote]
Sinun pitäisi juoda vähemmän illasta, niin rauhoittuisit itsekkin aiemmin nukkumaan ;D
ap