Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työmatka alle 1 km, kuinka moni menisi sen autolla?

Vierailija
30.01.2022 |

Ei päiväkotiin vietäviä lapsia tms välietappeja tai tiukkoja aikatauluja.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään menisi autolla. Naurettava ajatus.

Vierailija
2/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä jos missään ole paikka ympäristöteolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päiväkoti on sen kilsan päässä. Mentiin eskariin polkupyörillä. Jatkoin siitä pyörällä töihin. Talvella toki kuljettiin pyörällä.

Vierailija
4/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aina autolla, tosin yli km.

Vierailija
5/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä päiväkoti on sen kilsan päässä. Mentiin eskariin polkupyörillä. Jatkoin siitä pyörällä töihin. Talvella toki kuljettiin pyörällä.

Oho piti laittaa että talvella mentiin autolla.

Vierailija
6/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi mennä autolla.

Vierailija
7/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen.

Koska työssäni ajan monta sataa kilsaa päivässä, en todellakaan kävele konttorille ja takaisin kotiin aloittaakseni työpäivää.

Vierailija
8/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi autolla.

Minulla on työmatkaa 5 km suuntaansa ja pyörällä kuljen ympäri vuoden. Kohta lähden pyörällä töihin, vaikka lunta on tullut aivan liikaa, toivottavasti pyörätiet on aurattu (turha toivo).

Vierailija
9/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työstä. Kaveri kuljettaa isoja painavia työkalulaatikoita, joten tuskin kävelisi edes sitä kilometriä niiiden laatikoiden kanssa. Itse kävelisin reppu selässä, koska ei tarvitse kantaa painavia laatikoita.

Vierailija
10/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleen, varsinkaan talvella, kun aikaa menis matkaan enemmän auton putsauksen kanssa.

Vierailija
11/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 700 metriä. Joskus harvoin mies on hakenut tilanteessa, että töiden jälkeen suoraan on menossa jonnekin kauemmas. Aamuisin lähes aina kävellen, poikkeuksena jos on ollut päivällä joku esim. lääkärikäynti niin olen mennyt pyörällä ettei mene liikaa aikaa.

Vierailija
12/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin silmät päästäni jos menisin tuollaisen matkan autolla. Mun työmatka on 5km suuntaansa ja menen sen pyörällä säässä kuin säässä. On juuri sopiva matka pyöräillä.

Vierailija
13/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelisin. Mutta mä en kuojeta muita työvälineitä kuin läppärin.

Mieheni menisi autolla. Mutta sen pitääkin viedä mukanaan pari sirkkeliä, 50-kiloinen kompura, muutama erilainen paineilmanaulain, niiden naulalaatikot ja letkut, sekä pari pakillista pienempiä välineitä.

Vierailija
14/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa oli reilu kilometri, autoa käytin jos oli lähdettävä esim ukkosella tai vuoro päättyi lähempänä puoltayötä enkä halunnut kävellä yksin pimeässä. Muuten kävelin tai pyöräilin.

Vierailija
15/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tiedän yhden ihmisen, jolla työmatka ehkä jotain 400 metriä ja menee autolla töihin. Ei harrasta muutenkaan mitään liikuntaa ja se näkyy. Omapa on valinta. 

Vierailija
16/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatka on 2 km ja kävelen tai pyöräilen sen. Järkyttävää, että suurin osa ajetuista matkoista on alle 3 km. Ymmärrän painavat suuren perheen kauppakassit ja lasten lätkäkamat, mutta kyllä suurin syy on ihan vain laiskuus. Ilmeisesti bensa on yhä liian halpaa.

Vierailija
17/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sataisi kaatamalla menisin autolla, muuten kävelen.

Vierailija
18/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää aina arvostelko, ette tiedä, miksi ihminen menee autolla lyhyehkön matkan. Hän voi töitten jälkeen mennä vaikka jonkun avustettavan luo kaupan kautta, tai matkan varrella on koira ketjussa, jota hän pelkää. Voi olla myös nivelvaivoja lonkissa ja polvissa.

Vierailija
19/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko paljon kannettavaa. Muuten tuollaisen matkan menee kävellen tai pyörällä.

Vierailija
20/87 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä omaa autoa ei töissä tarvitse niin en todellakaan menisi, 10km on ollut suuntaansa sellainen matka minkä oon yleensä vielä pyöräillyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi