Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko sinä äiti/isä pistää uuden miehen/naisen lastesi edelle?

Vierailija
30.01.2022 |

Uusi tuttavuus ja tämä menee kaiken edelle, jopa omien lasten? Miten sellaiseen tilanteeseen voi edes päätyä!? Ihan järkyttyneenä sivusta seurannut yhden äiti-ihmisen touhuja "uuden rakkautensa" kanssa... Tulee myös mieleen, että tuo mies on kovin kontrolloiva ja manipuloiva, mutta silti, huhhuh...

Voisitko sinä äiti/isä pistää uuden miehen/naisen lastesi edelle?

Vaihtoehdot

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 28v kirjoitti:

Kyllä minulla ainakin minun uusi mieheni menee kaikessa minun edellisestä liitosta syntyneiden lasten edelle ja ne lapset ovat 8v, 7v ja 5v. Minusta se on ihan luonnollista että oma mies on naiselle se kaikkein tärkein ihminen maailmassa, myös niitä lapsia tärkeämpi.

Joopa joo. Se nimenomaan EI OLE luonnollista. Yök, kuvottava akka.

Vierailija
22/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 28v kirjoitti:

Kyllä minulla ainakin minun uusi mieheni menee kaikessa minun edellisestä liitosta syntyneiden lasten edelle ja ne lapset ovat 8v, 7v ja 5v. Minusta se on ihan luonnollista että oma mies on naiselle se kaikkein tärkein ihminen maailmassa, myös niitä lapsia tärkeämpi.

Huomenta Pertti. Onko taas naisellinen olo 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 28v kirjoitti:

Huomenta Pertti. Onko taas naisellinen olo 😘

Ai niin, ei tarvitse edes sitä vakio vastausta: Kyllä minä ihan nainen olen. Minulta leikattiin pip peli pois silloin ja silloin.

Vierailija
24/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei todellakaan. Siskoni touhu alkaa olemaan vähän jo huolestuttavaa ja olen asiasta hänelle sanonutkin. Lapset tuntuu olevan koko ajan vanhemmillamme hoidossa (silloin, kun lasten siis pitäisi olla äidillään), kun käy uuden miehensä kanssa siellä ja täällä... Heillä on viikko-viikkosysteemi ja siskoni ei puuhaa lastensa kanssa mitään, kun kaikki aika menee miehen kanssa kiehnatessa. Tuo mies vaikuttaa myös vähän erikoiselta, ettei taida kaikki olla ihan ok...

Täytyy vähän seurailla tilannetta. Lasten isä, siskon ex-mies taas huolehtii ja touhuaa lasten kanssa aina ja siskoni oikkuilujen takia on hänkin joutunut esimerkiksi palaamaan reissuiltaan sovittua aiemmin, jotta hakee lapset, että sisko pääsee lähtemään miehensä kanssa laskettelemaan...

Mielestäni outoa, että kuitenkin tämä uusi mies ja lapset ovat tavanneet, niin silti ikinä lapset ei ole tervetulleita mukaan reissuille ja vaikka miehen mökille ja näitä pyritään toteuttamaan aina silloin, kun lapset ovat isällään TAI lapset lykätään mummulaan (tai lasten isä muuttaa omia aikataulujaan).

Vierailija
25/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan selvää että lapset tulee ensin. En myöskään alkaisi seurustella ihmisen kanssa, joka on valmis laittamaan minut lastensa edelle.

Vierailija
26/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti näitä löytyy jopa ns. kunnon ihmisissä. Uusi rakkaus ja se tunne on niin voimakas, et järki unohtuu :(

Vierailija
27/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei todellakaan. Siskoni touhu alkaa olemaan vähän jo huolestuttavaa ja olen asiasta hänelle sanonutkin. Lapset tuntuu olevan koko ajan vanhemmillamme hoidossa (silloin, kun lasten siis pitäisi olla äidillään), kun käy uuden miehensä kanssa siellä ja täällä... Heillä on viikko-viikkosysteemi ja siskoni ei puuhaa lastensa kanssa mitään, kun kaikki aika menee miehen kanssa kiehnatessa. Tuo mies vaikuttaa myös vähän erikoiselta, ettei taida kaikki olla ihan ok...

Täytyy vähän seurailla tilannetta. Lasten isä, siskon ex-mies taas huolehtii ja touhuaa lasten kanssa aina ja siskoni oikkuilujen takia on hänkin joutunut esimerkiksi palaamaan reissuiltaan sovittua aiemmin, jotta hakee lapset, että sisko pääsee lähtemään miehensä kanssa laskettelemaan...

Mielestäni outoa, että kuitenkin tämä uusi mies ja lapset ovat tavanneet, niin silti ikinä lapset ei ole tervetulleita mukaan reissuille ja vaikka miehen mökille ja näitä pyritään toteuttamaan aina silloin, kun lapset ovat isällään TAI lapset lykätään mummulaan (tai lasten isä muuttaa omia aikataulujaan).

Oletko puhunut siskollesi aiheesta? Millä puolustelee tuota p*rseilyään?

Vierailija
28/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko puhunut siskollesi aiheesta? Millä puolustelee tuota p*rseilyään?

Kyllä olen sanonut juurikin siitä, että lapsia ei pidä kiikuttaa vanhemmillemme ilman painavaa syytä. Vanhempamme ovat kanssa liian kilttejä ja suostuvat, mutta selän takana harmittelevat minulle tilannetta ja minulla ei tee tiukkaa sanoa asiasta. Minulle sanoo, että asia ei kuulu minulle tai "lapset nauttivat olostaan mummulassa". Niin varmasti, mutta voisi hiukan miettiä, että miten ne lapset nauttisivat olostaan myös siellä äidin luona...

Vierailija
29/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 28v kirjoitti:

Toivottavasti haet itsellesi apua.

Vierailija
31/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kysymys kaatuu omaan mahdottomuuteensa:

Sellainen mies ei voi olla rakkaus, joka vaatii olemaan tärkeämpi kuin lapset.

Vierailija
32/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat täysi-ikäisiä. Kyllä uusi mieheni on tärkeämpi kuin lapset. Toki lapsistani pidän aina tarvittaessa huolta, mutta silti suunnittelen elämäni miehen näkökulmasta, en lasten.

Vierailija
33/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni ovat täysi-ikäisiä. Kyllä uusi mieheni on tärkeämpi kuin lapset. Toki lapsistani pidän aina tarvittaessa huolta, mutta silti suunnittelen elämäni miehen näkökulmasta, en lasten.

Mitä jos lapsesi olisivat alaikäisiä? Tietenkin aikuiset ihmiset eivät tarvitse mitään hoivaa ja asuvat yleensä omillaan, mutta on kyllä hurjaa, että joku voi sanoa jonkun uuden kumppanin olevan tärkeämpi, kuin omat lapset...

Vierailija
34/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kysymys kaatuu omaan mahdottomuuteensa:

Sellainen mies ei voi olla rakkaus, joka vaatii olemaan tärkeämpi kuin lapset.

Mites tämä taas kääntyi näin päin? Ei alkuperäisessä kysymyksessä puhuttu mitään siitä, että mies vaatii jotain, vaan mitä se nainen ihan itse tekee.

Vierailija
35/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, enkä itsekään haluaisi tapailla sellaista naista joka asettaisi minut lastensa edelle.

Vierailija
36/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mikään mies menisi lasten edelle. En ottaisi edes asumaan meille.

Vierailija
37/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten naapurissa asui tyttö, jota kumpikaan vanhemmista ei halunnut ottaa jouluksi kotiinsa.

Ilmeisesti tämä koululainen päätyi jollekin sisaruspuolelleen.

Miltä mahtoi lapsesta tuntua?

Vierailija
38/40 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ensin aina. Rakkaimmat ihmiset minulle. Miesystävä on, jota rakastan, mutta rakkaus omiin lapsiin on ihan toista.

Lasteni isä taas on hylännyt lapset. Uusi rakkaus sai aikaan sen, että unohti lapset.

Vierailija
39/40 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veri on vettä sakeampaa tässä asiassa. Yksikään mies ei menisi lasteni edelle.

Vierailija
40/40 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lapsesi olisivat alaikäisiä? Tietenkin aikuiset ihmiset eivät tarvitse mitään hoivaa ja asuvat yleensä omillaan, mutta on kyllä hurjaa, että joku voi sanoa jonkun uuden kumppanin olevan tärkeämpi, kuin omat lapset...

Olen tuo, jolle vastaat.

En aivan ymmärrä, mitä tarkoitetaan sillä, että joku on tärkeämpi kuin joku toinen. Eihän omenoita ja appelsiineja voi verrata.

Jos mies tarvitsee apua, Valitsen mieheni. Jos lapseni tarvitsee apua, valitsen lapseni.

Jos ostan asunnon, ostan sen mieheni kanssa, en lapsiani ajatellen. Perittyä mökkiä taas ajattelen lasteni näkökulmasta, en miehen.

Kesälomat suunnittelen miehen lomien näkökulmasta, en lasten. Joulun olen kotona, koska lapset haluaa. K

En tajua, mikä olisi sellainen tilanne, että pitäisi valita mies tai lapsi...? En edes alaikäisen lapsen näkökulmasta. En olisi ottanut sellaista miestä, joka sanoo, että minun pitää unohtaa omat lapseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi