nuorten yksinäisyys
Miksi aina puhutaan vanhusten yksinäisyydestä kun on paljon yksinäisiä nuoria miehiä. Vaikka en väitä etteikö vanhusten yksinäisyys vakava asia mutta nuoria miehiäkin pitäisi auttaa. Itselläni ei ole siis yhtään kaveria eikä tyttöystävää. Kaikki päivät vietän yksiössäni hukuttamalla pahan olon kaljaan. On tämä kurjaa mutta minkäs teet.
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:16"] Naiset heti tuomitsemassa ja haukkumassa yksinäiset nuoret miehet. Ei mitään sääliä edes naisilta tähän kurjuuteen saa. ap [/quote] Aha, ei tässä ole miehiltäkään tullut mitään ymmärrystä naisten yksinäisyyttä kohtaan. Mutta oikeasti, onko sääli se mitä te haluatte? Haluatteko todella olla säälittäviä? Vai haluatteko apua? Täällä on jo ehdotettu työpajoja ja vanhustyötä, mutta ei kelvannut. Ilmeisesti koska niihin ei liity seksiä. [/quote] Työpaja ei auttanut. Miten se auttaa mun yksinäisyyteen että menen pajalle töihin 9e/päivä. Vanhustenkaa en tule toimeen. Ei ole mun juttu. ap
[/quote]
Eikös sulla ollut niitä kavereita? Itse sanoit niin.
Mikä se sun juttus sitten?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:32"]
Itse kokisin hyödyksi sen että sais ystäväpalvelusta jonkun kivan nuoren naisen niin olisi joku jolle jutella ainaski. ap
[/quote]
Miksi naisen?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:16"]
Naiset heti tuomitsemassa ja haukkumassa yksinäiset nuoret miehet. Ei mitään sääliä edes naisilta tähän kurjuuteen saa. ap
[/quote]
Aha, ei tässä ole miehiltäkään tullut mitään ymmärrystä naisten yksinäisyyttä kohtaan.
Mutta oikeasti, onko sääli se mitä te haluatte? Haluatteko todella olla säälittäviä? Vai haluatteko apua? Täällä on jo ehdotettu työpajoja ja vanhustyötä, mutta ei kelvannut. Ilmeisesti koska niihin ei liity seksiä.
[/quote]
Entäs seksityöpaja tai vanhusseksityö? :D
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:45"]Ketjun otsikko on harhaanjohtava. Luulin että täällä puhutaan siitä että monilla nuorilla ei ole ketään ystävää. [/quote] Kyllä tässä otsikossa tarkoitettiin yksinäisyyttä eikä pelkästään sitä että kärsii pillun puuttesta vaikka sekin kyllä yksinäisyyteen liittyy. ap
[/quote]
Tämä ketju kyllä käsittelee nyt vaan sitä pillunpuutetta. Hienosti olette jo mitätöineet naisten tunteman yksinäisyyden eikä yhtä viestiä lukuunottamatta ole puhutta ystävistä ja ystävyydestä mitään. Well done.
[/quote]Kyllä minullakin on periaatteessa ystäviä, mutta eivät ne ystävät yksinään riitä kovin pitkälle. Tarvitaan koko paketti mielenterveyden ylläpitämiseen.
Miesten seksuaalisuutta ja yksinäisyyttä yritetään demonisoida käyttämällä mahdollisimman rumia ja junttimaisia ilmaisuja kuten "pillunpuute". Toivomuksena on, että yläastehärskiydet saisivat miehet näyttämään pahoilta ihmisiltä, joiden kärsimyksille nauraminen olisi OK.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Eli et ole yksinäinen vaikka ystäviä, olet vain puutteessa.
[/quote]Ja lisää lapsellista demonisointia. Mies ei siis ole oikeasti yksinäinen, jos yksinäisyys on seksuaalista. Seksuaalisuus on kuitenkin paljon muutakin kuin seksiä; se on kehuja, katseita, tekstiviestejä ja muuta pientä, johon liittyy miehen ja naisen yhteys, vaikka toinen olisi ulkomailla sillä hetkellä. Jos kaikkea sitä ei ole elämässä, on toki puutetta monestakin asiasta. Tuosta sanasta on kuitenkin tehty sellainen mörkösana, jolla viitataan nimenomaan seksiin ja sen tarkoituksena on nolata mies hiljaiseksi. Nolausvaikutus perustuu miehen seksuaalisuuden pahuuteen.
Tietysti seksillä on siinä mielessä keskeinen vaikutus, että seksi on lopullinen todistus oikeasta viehätyksestä ja seksuaalinen viehätys toista kohtaan heijastuu myös kaikkiin noihin yllä mainittuihin asioihin. Muuten olisi kyse pelkästä ystävyydestä ja ei naisenkaan mielessä kaverimiehen kanssa juttelu ole rakkautta ilman seksuaalista ulottuvuutta, kun sitä molemminpuolista seksuaalista viehätystä ei ole.
Nämä asiat on moneen kertaan selitetty, mutta näitä asioita naisten ei tarvitse ymmärtää, koska naisilla on helppoa ja nämä keskustelut päättyvät aina siihen, että nainen häviää väittelyn, tuohtuu ja lopulta elämä jatkuu entisellään eli miehet ovat hiljaa voitostaan ja viisaudestaan ja jatkavat pelaamista naisten säännöillä, jotta saisivat edes vähän huomiota.
-Mies 29v + 1v-
Itse kokisin hyödyksi sen että sais ystäväpalvelusta jonkun kivan nuoren naisen niin olisi joku jolle jutella ainaski. ap
[/quote]
Miten se hyödyttäisi sinua?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:16"] Naiset heti tuomitsemassa ja haukkumassa yksinäiset nuoret miehet. Ei mitään sääliä edes naisilta tähän kurjuuteen saa. ap [/quote] Aha, ei tässä ole miehiltäkään tullut mitään ymmärrystä naisten yksinäisyyttä kohtaan. Mutta oikeasti, onko sääli se mitä te haluatte? Haluatteko todella olla säälittäviä? Vai haluatteko apua? Täällä on jo ehdotettu työpajoja ja vanhustyötä, mutta ei kelvannut. Ilmeisesti koska niihin ei liity seksiä. [/quote] Työpaja ei auttanut. Miten se auttaa mun yksinäisyyteen että menen pajalle töihin 9e/päivä. Vanhustenkaa en tule toimeen. Ei ole mun juttu. ap
[/quote]
Eikös sulla ollut niitä kavereita? Itse sanoit niin.
Mikä se sun juttus sitten?
[/quote]
Sekoitat nyt mut johonki toiseen.
ap
[/quote]
Vapaaehtoistoiminta taitaa olla enemmän varttuneempien ihmisten kuin nuorten naisten juttu. Mutta ei tuollainen ystäväpalvelu ehkä niin kaukaahaettu juttukaan olisi, jos vapaaehtoisia nuoria naisia löytyisi. Onhan naisissakin yksinäisiä. Entäpä, jos perustaisit itse sellaisen ystäväpalvelun? Netti olisi hyvä väline siihenkin.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:08"]Mene töihin ja lopeta se kaljan litkimen vitun luuseri! [/quote] Mistä niitä töitä löytyy? Ei työkkäristä ainakaan tarjottu. ap
[/quote]Varmasti on siivoustyötä auki kokoajan
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:45"]Ketjun otsikko on harhaanjohtava. Luulin että täällä puhutaan siitä että monilla nuorilla ei ole ketään ystävää. [/quote] Kyllä tässä otsikossa tarkoitettiin yksinäisyyttä eikä pelkästään sitä että kärsii pillun puuttesta vaikka sekin kyllä yksinäisyyteen liittyy. ap
[/quote]
Tämä ketju kyllä käsittelee nyt vaan sitä pillunpuutetta. Hienosti olette jo mitätöineet naisten tunteman yksinäisyyden eikä yhtä viestiä lukuunottamatta ole puhutta ystävistä ja ystävyydestä mitään. Well done.
[/quote]Kyllä minullakin on periaatteessa ystäviä, mutta eivät ne ystävät yksinään riitä kovin pitkälle. Tarvitaan koko paketti mielenterveyden ylläpitämiseen.
Miesten seksuaalisuutta ja yksinäisyyttä yritetään demonisoida käyttämällä mahdollisimman rumia ja junttimaisia ilmaisuja kuten "pillunpuute". Toivomuksena on, että yläastehärskiydet saisivat miehet näyttämään pahoilta ihmisiltä, joiden kärsimyksille nauraminen olisi OK.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Eli et ole yksinäinen vaikka ystäviä, olet vain puutteessa.
[/quote]Ja lisää lapsellista demonisointia. Mies ei siis ole oikeasti yksinäinen, jos yksinäisyys on seksuaalista. Seksuaalisuus on kuitenkin paljon muutakin kuin seksiä; se on kehuja, katseita, tekstiviestejä ja muuta pientä, johon liittyy miehen ja naisen yhteys, vaikka toinen olisi ulkomailla sillä hetkellä. Jos kaikkea sitä ei ole elämässä, on toki puutetta monestakin asiasta. Tuosta sanasta on kuitenkin tehty sellainen mörkösana, jolla viitataan nimenomaan seksiin ja sen tarkoituksena on nolata mies hiljaiseksi. Nolausvaikutus perustuu miehen seksuaalisuuden pahuuteen.
Tietysti seksillä on siinä mielessä keskeinen vaikutus, että seksi on lopullinen todistus oikeasta viehätyksestä ja seksuaalinen viehätys toista kohtaan heijastuu myös kaikkiin noihin yllä mainittuihin asioihin. Muuten olisi kyse pelkästä ystävyydestä ja ei naisenkaan mielessä kaverimiehen kanssa juttelu ole rakkautta ilman seksuaalista ulottuvuutta, kun sitä molemminpuolista seksuaalista viehätystä ei ole.
Nämä asiat on moneen kertaan selitetty, mutta näitä asioita naisten ei tarvitse ymmärtää, koska naisilla on helppoa ja nämä keskustelut päättyvät aina siihen, että nainen häviää väittelyn, tuohtuu ja lopulta elämä jatkuu entisellään eli miehet ovat hiljaa voitostaan ja viisaudestaan ja jatkavat pelaamista naisten säännöillä, jotta saisivat edes vähän huomiota.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Ja lisää lapsellisuuksia. Olet ihan helvetin pihalla tuon käsityksesi kanssa, että naisten elämä on helpompaa. Ja itse demonisoit ja mitätöit naisia esittämällä että he voivat saada seksiä koska haluavat ja eivät siksi voi olla yksinäisiä. Seksi ei korvaa ystäviä ja rakkautta.
Mutta kun naiset kerran ovat niin kamalia niin en ymmärrä mikä tässä on ongelma? Te miehethän voitte lyöttäytyä yhteen ja panna keskenänne. Kysyntä ja tarjonta kohtaa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:08"]Mene töihin ja lopeta se kaljan litkimen vitun luuseri! [/quote] Mistä niitä töitä löytyy? Ei työkkäristä ainakaan tarjottu. ap
[/quote]Varmasti on siivoustyötä auki kokoajan
[/quote]
No sehän on naisten hommia ja huonosti palkattua. Emmä voi.
Niin koska täällä puhutaan yksinäisyydestä ja ystävistä? Edelleen on vain seksijuttuja. Huono otsikko.
[/quote]
[/quote]
Kun naiset kerran ei voi ymmärtää mitään niin eikö olisi parempi jutella jollekin miehelle?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:46"]
[/quote]
[/quote]
Jaha, siihen se juttelu sitten loppu.
t. nuori nainen
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:48"]
[/quote]
Kun naiset kerran ei voi ymmärtää mitään niin eikö olisi parempi jutella jollekin miehelle?
[/quote]
Toiseen yksinäiseen mieheen voisi olla myös helpompi ystävystyä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:48"]
[/quote]
[/quote]
Toiseen yksinäiseen mieheen voisi olla myös helpompi ystävystyä.
[/quote]
Olis varmaan helpompi keksiä tekemistäkin, jos kaipaa kaveria harrastuksiin.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:40"]
Miksi aina puhutaan vain yksinäisistä nuorista miehistä, kun on myös paljon yksinäisiä nuoria naisia?
[/quote]
Koska nuorten miesten yksinäisyys ja syrjäytyminen on isompi ongelma kuin nuorten naisten.
[/quote]
Miksei vanhempikin nainen kävisi? Tai mies? Eivät vanhuksetkaan oleta, että ystäväpalvelun kautta saa toisia vanhuksia pitämään seuraa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:40"]
Miksi aina puhutaan vain yksinäisistä nuorista miehistä, kun on myös paljon yksinäisiä nuoria naisia?
[/quote]
Koska nuorten miesten yksinäisyys ja syrjäytyminen on isompi ongelma kuin nuorten naisten.
[/quote]
Juu, tietysti. Koska naisten elämä on helppoa ja saavat seksiä jos vaan kelpuuttavat jonkun. Se sanottiin täällä jo.
Itse kokisin hyödyksi sen että sais ystäväpalvelusta jonkun kivan nuoren naisen niin olisi joku jolle jutella ainaski.
ap