Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko kertoa?

Vierailija
03.06.2015 |

Tein viikko sitten positiivisen testin miehelle, jonka kanssa ollaan tässä juuri eroamassa. Olen päättänyt pitää lapsen, mutta mietin sitä, että onko lapsen isälle pakko kertoa asiasta. Edellisillä kerroilla kun olen tullut vahingossa raskaaksi, niin hän on vaatinut aborttia, koska ei kuulema tule koskaan haluamaan lapsia.

Ennen kun nyt joku alkaa siellä mussuttamaan, että "oisitte käyttäny ehkäsyä", niin käytettiin kyllä kortsua, mutta ei sekään oo ihan 100% ehkäisy ja pillerit ei mulle käy. Toinen juttu mistä varmasti joku kukkahattutäti alkaa siellä valittamaan on "eikö ole epäreilua olla kertomatta lapselle isästään" ja tähän vastaan jo nyt, että kyllä minä lapselleni isästään kerron ja näytän kuvia yms. Eli varmasti tulee tietämään juurensa, mutta lapsen isälle en tahtoisi kertoa, koska tiedän että hän ei tätä lasta halua.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:10"]No ei ole häävi alku elämälle tuollainen. [/quote] Ap on jo päättänyt pitää lapsen. Kyllähän nyt miehet ymmärtää että jos siementään jakaa on aina mahdollisuus saada alulle lapsi. Oli sitten ehkäisyä tai ei.

[/quote]

Noinhan se menee, mua säälittää tossa kuviossa ainoastaan se syntyvä lapsi.
[/quote]
Mua säälittäisi enemmän vastoin äidin tahtoa abortoitu vauva.

Vierailija
22/25 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, nyt on pakko kyseenalaistaa ap:n kondominkäyttötaitoja :D oliko jo kolmas kerta raskaana ja "kondomit ei ole 100% varmoja!" C'moon ei kenelläkään satu noin montaa kertaa niiden kanssa vahinkoja ellei ole idiootti tai ihan saatanallisessa tuubassa aina kun on panemisen aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:10"]

No ei ole häävi alku elämälle tuollainen.

[/quote]

No syytönhän se lapsi on...

t.mies

Vierailija
24/25 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:38"]

Heh, nyt on pakko kyseenalaistaa ap:n kondominkäyttötaitoja :D oliko jo kolmas kerta raskaana ja "kondomit ei ole 100% varmoja!" C'moon ei kenelläkään satu noin montaa kertaa niiden kanssa vahinkoja ellei ole idiootti tai ihan saatanallisessa tuubassa aina kun on panemisen aika.

[/quote]

Torvi. Eiköhän se ole ennmmänkin miehen hanskassa että miten kortusun käyttö onnistuu.

Itse en ole KOSKAAN nainut niin ettenkö olisi valmis siihen että siitä tulee lapsi.

HANKKIKAA SELKÄRANKA SENKIN VÄTYKSET!!!

t.mies

Vierailija
25/25 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:38"]

[/quote]

Siis ne muut kerrat kun olen tullut raskaaksi on pantu paljaalla alulle. Kyllä mä korstuja osaan käyttää mutta ei se tartte kun yhden joka pääsee karkuun ja ui maaliin asti. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän