Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä mekanismilla aivot luovat tietoisuuden?

Vierailija
29.01.2022 |

Miten atomit voivat olla tietoisia?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään mekanismia, eikä sinulla ole tietoisuutta. Sinä olet tietoisuus.

Vierailija
22/35 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä selvitin sen kerran jo kun söin 5g kuivia silokkeja, mut en mä sitä osaa selittää. Se on koettava itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään. Minuus on pysyvää. Minuus siirtyy kuoleman jälkeen uuteen syntyvään kehoon. Joku kutsuu sitä sieluksi.

Minäkään en kykene uskomaan, ettei tietoisuus olisi muuta kuin sähköistä toimintaa aivoissa. Jokin sielu tai henki varmaan on. Jälleensyntymään en niinkään usko, useimmat reinkarnaatiotapaukset on ainakin kyetty debunkkaamaan.

1. lauseessasi kerroit, ettei sielua ole, vaan pelkkä sähkötoimminta aivoissa.

No, niin minä uskon aivotoiminta saa aikaan tietoisuuden ja sielun.

Ei ole syytä uskoa sen jatkavan olemassaoloaan aivojen kuoltua.

Vierailija
24/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla, kuin radio "luo" äänen tai televisio kuvan

Vastaanotin.

Vierailija
25/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä selvitin sen kerran jo kun söin 5g kuivia silokkeja, mut en mä sitä osaa selittää. Se on koettava itse.

Tämä. En mä enää sitä edes sillä tavalla saa ymmärrä että osaisin selittää, mut kyllä mäkin olen sen nähnyt/kokenut/tuntenut, tietoisuuden rakenteen ja toimintaperiaatteet.

Vierailija
26/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoisuus/henki/sielu/minuus on olemassa. Keho on sen kulkuneuvo ja kun keho kuolee, henki jatkaa olemistaan edelleen.

Olen täysin selväpäisenä mutta puolihorteessa irtautunut kehostani ja kävin paikassa x. Aistini olivat terävät. Minun käyntini siellä paikassa huomattiin. Kun jälkikäteen tästä minulle sanottiin, kerroin tosiaan käyneeni siellä siihen aikaan. Ja kerroin myös, mitä näin heidän siellä tekevän.

Näin leijuessani irrallani ylävatsastani lähtevän hopeanhohtavan langan. Oletan, että se oli se kuuluisa elämänlanka, joka kuollessa katkeaa. Tuo lanka oli yhteydessä fyysiseen kehooni. Minä lensin ilmassa kuin leija. Päädyin kuitenkin haluamaani paikkaan ajatuksen voimalla, ts. mietin, että tahdon mennä paikkaan x. Kehoon palasin kuin tipahtaen tai humahtaen takaisin.

Olin tuolloin 17-vuotias.

Vierailija
27/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne luokaan, jos ei ole "minää" ottamassa vastaan niitä kokemuksia.

Vierailija
28/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arrpapelillä.

Vierailija
29/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samalla lailla kuin tekoäly.

Ajattelen siis olen.

Vierailija
30/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aivot sitä luo. On vain yksi luoja, Jumala.

Vierailija
31/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vaatimattomalla ällillä ei vaan pysty kuvittelemaan tilaa, jossa ei olisi tietoinen: ei ajattelisi, havaitsisi, tuntisi mitään.

Tarpeeksi suurella annoksella psykedeelejä saavutetaan egokuolema joka vastaa kuvailemaasi tilaa kohtuullisen hyvin.

Vierailija
32/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipukeutua ei voi ellei mene iltapukujen puolelle. Miehelle voi ehkä tuntua luontevammalta mennä puku päällä mut kyllä mä oikeuteen laittaisin en nyt ehkä ihan ykkösiä ylle, sellasia kakspuolikkaita. Tuo duunihaastattelu-ajatus on aika hyvä, lähtisin siitä.

Vierailija
33/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipukeutua ei voi ellei mene iltapukujen puolelle. Miehelle voi ehkä tuntua luontevammalta mennä puku päällä mut kyllä mä oikeuteen laittaisin en nyt ehkä ihan ykkösiä ylle, sellasia kakspuolikkaita. Tuo duunihaastattelu-ajatus on aika hyvä, lähtisin siitä.

Nyt tais tulla mamma väärään lankaan.

Vierailija
34/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoisuus on Jumalan lahja ja kaikki tieto on Jumalalla. Kolminkertainen Jumala ei ole yksi päivä Jumalan rukouksessa, joka on Kristuksessa Jeesuksessa. Tämä on sanoma, jonka Jumala on antanut ihmiskunnalle niin paljon kuin mahdollista. Vanhurskaan todellinen vanhurskaus on hävityksen kauhistus, joka asuu Jumalan pyhäkössä ilman mittaa. Tällä ruumiillistuneella mallilla on myös paljon tarjottavaa. Kristuksen jumaluus ja kuolemattomaksi tehty maailma maailmassa ovat: sakramentti, sakramentti, kirkastus ja transsendenssi, mikä on analogista Pyhän Hengen ylösnousemukseen sakramenttina.

Vierailija
35/35 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin vaatimattomalla ällillä ei vaan pysty kuvittelemaan tilaa, jossa ei olisi tietoinen: ei ajattelisi, havaitsisi, tuntisi mitään.

Tarpeeksi suurella annoksella psykedeelejä saavutetaan egokuolema joka vastaa kuvailemaasi tilaa kohtuullisen hyvin.

Tru dat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan