Paljonko saat puhaana käteen/kk?Mitä teet työksesi?
Kommentit (138)
Aika kovat on palkat vartijalla, lastenhoitajalla, sairaanhoitajalla kun käteen jää lähes kaikilla 2000-2500 euroa siis kaikkien vähennysten, verojen, työnsntaja maksujen yms jälkeenkin...! Missä olette töissä???
Taloudellisesti ei ehkä kannata, mutta jos oman alan töitä teet nyt opiskelujen aikana niin kyllä se helpottaa vakiduunin saamista sitten valmistumisen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:02"]
1650€ palkanlaskija
[/quote]
Oikeasti?? Oletko isossa vai pienessä firmassa? Olen isossa yksityisessä firmassa ravintolan esimiehenä, ja tienaan 1850€/kk verojen jälkeen, lisät sisältyvät(n. 40% päivätyötä). Luulin, että kaikki hallinnossa työskentelevät saavat ainakin tonnin enemmän. Hallinnon työpaikkaa etsin perusduunini ohessa nimittäin itsekin.
1200 e, vaikeasti vammaisten hoitaja tai avusta niinkuin kunta haluaa nimittää.
Viime kuussa lisien kanssa 2000€. Olin töissä joka viikonloppu eli ei ihan tavallinen kuukausi ollut. Teen 30 tunnin työviikkoa ja olen lähihoitaja vanhuspuolella.
3300 euroa. Sairaalalääkäri, kirurgiaan erikoistuva. Tuo palkkasumma sisältää normaalin työajan lisäksi palkan kuukauden päivystyksistä.
2400. Toimittaja Yleisradiossa. Ja terveisiä sinulle "toimittaja isossa sanomalehdessä", joka kerroit ansaitsevasi 3200: tätä on kaupallisten medioiden parjaama "Ylen ikuinen joulu".
2300e yläkoulun aineenopettaja. Kaikki ikälisät (vai mitä ne nykyisin on ) on mukana .
2000 sairaanhoitajana tk:ssa