Paljonko saat puhaana käteen/kk?Mitä teet työksesi?
Kommentit (138)
N. 2200 keskimäärin jää käteen kuukaudessa lisien kanssa. Kätilö.
Aika kovat on palkat vartijalla, lastenhoitajalla, sairaanhoitajalla kun käteen jää lähes kaikilla 2000-2500 euroa siis kaikkien vähennysten, verojen, työnsntaja maksujen yms jälkeenkin...! Missä olette töissä???
2800€, hitsari, Varsinais-Suomi.
Taloudellisesti ei ehkä kannata, mutta jos oman alan töitä teet nyt opiskelujen aikana niin kyllä se helpottaa vakiduunin saamista sitten valmistumisen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:02"]
1650€ palkanlaskija
[/quote]
Oikeasti?? Oletko isossa vai pienessä firmassa? Olen isossa yksityisessä firmassa ravintolan esimiehenä, ja tienaan 1850€/kk verojen jälkeen, lisät sisältyvät(n. 40% päivätyötä). Luulin, että kaikki hallinnossa työskentelevät saavat ainakin tonnin enemmän. Hallinnon työpaikkaa etsin perusduunini ohessa nimittäin itsekin.
Noin 3200. Toimittaja isossa sanomalehdessä.
Käteen piirun vajaa 1800€/kk, kirjanpitäjä.
1200 e, vaikeasti vammaisten hoitaja tai avusta niinkuin kunta haluaa nimittää.
Viime kuussa lisien kanssa 2000€. Olin töissä joka viikonloppu eli ei ihan tavallinen kuukausi ollut. Teen 30 tunnin työviikkoa ja olen lähihoitaja vanhuspuolella.
~300€, hoitovapaalla.
Mies saa n. 1300€.
3300 euroa. Sairaalalääkäri, kirurgiaan erikoistuva. Tuo palkkasumma sisältää normaalin työajan lisäksi palkan kuukauden päivystyksistä.
2400. Toimittaja Yleisradiossa. Ja terveisiä sinulle "toimittaja isossa sanomalehdessä", joka kerroit ansaitsevasi 3200: tätä on kaupallisten medioiden parjaama "Ylen ikuinen joulu".
2300e yläkoulun aineenopettaja. Kaikki ikälisät (vai mitä ne nykyisin on ) on mukana .
2000 sairaanhoitajana tk:ssa