Mitä mieltä uudenlaisesta sektiosta missä äiti vetää itse lapsen ulos mahastaan?
Tämä uudenlainen myöskin euroopassa tehty sektio? Äiti saa kumikäsineet kädessä vetää vauvan ihan itse ulos mahastaan. Leikkausviillon ja ompelut tekee kuitenkin kirurgi.
Mitä mieltä? Haluatko tuollaisen?
Kommentit (27)
En nyt ihan heti usko että tota lähdetään tekemään yleisesti. Voisin kuvitella et äiti on itsekin jonkun sortin kirurgi. Ei ihan helppoa sitä lasta itse sieltä ole repiä. Jollei tehdä joku massiiviviilto.
Huhhuh, minä joka meinaan pyörtyä pelkästään siitä, kun tulee vähän enemnän verta jostain näkisin sisäelimeni niin pyörtyisin kyllä siihen paikkaan. Eli ei, en haluaisi.
Eli ei enää riitä että itse täytyy paikata hampaansa vaan nyt on jo sektiokin tehtävä itse! Kohta joutuu varmaan hautaamaankin itse itsensä... mihin tämä maailma on oikein menossa!
Hankalalta kuulostaa. Miten se on oikeasti edes mahdollista...?
Mä näin videon. Hoitajat tukevat selällään makaavaa naista, eli nostavat sen yläselkää ja päätä ylemmäs. Nainen kumihanskat kädessä kaivaa vauvan ulos ja nostaa ylös. Ja antaa sille halin.
No mikä jottei. Minulle kyllä olisi riittänyt, että olisin saanut katsoa, siis niin ettei sitä sermiä ole. En saanut.
voisin halutakin jos pitäisi sektioida.
Syntyvät vauvat ovat niin liukkaita, että monelta kokemattomalta se vauva varmaan putoaisi lattialle.
Enpä oikein usko koko juttuu..aika akrobaatti täytyy olla jos pystyy lapsen itse kiskomaan;)
En ymmärrä lainkaan. Sektionkin pitää nykyään olla aktiivinen synnytystapahtuma, hohhoi. Leikkaus se on ja parempi olisi jättää se ihan lääkärien hoidettavaksi. Miten äidille saadaan steriilit hanskat käteen?
Eikö tuo ois jo sama tehdä ite kotona. Kossulla pyyhkii vaan filetin ja mahan puhtaaksi ja uudet vessanpesu hanskat käteen. Paistinarulla ja parsinneulalla maha kiinni.
en innostu. en myöskään käytä itsepalvelukassoja.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:32"]Eikö tuo ois jo sama tehdä ite kotona. Kossulla pyyhkii vaan filetin ja mahan puhtaaksi ja uudet vessanpesu hanskat käteen. Paistinarulla ja parsinneulalla maha kiinni.
[/quote] :'D
En. Mulle on tehty kaksi sektiota, toisessa vauva vedettiin sektiohaavasta imukupilla kun oli jotenkin jumissa niin ei ois noin vaan onnistunutkaan. Eikä ajatus muutenkaan tunnu mukavalta.
up