Ennusta minulle?
Mitä näet? Loppuuko yksinäisyys ja miltä näyttää parisuhteeni, kestääkö se? Ihastuksia on joskus ollut ja olen pohtinut että jostain sekin johtuu. Myös minuun kai ihastutaan(tälläkin hetkellä) ja joskus jotkut kohtelee oudosti - onkohan kateutta vai mitä, en tiedä. Olen ihan tavallinen, enkä aina ihan ymmärrä outoa ja ilkeää käytöstä. En pidä itsestäni meteliä, olen ystävällinen ja tarvittaessa ahkera - siitäkö kaikki johtuu? Olisiko antaa ehdotuksia, miten toimia tällaisten ihmisten/kommenttien kanssa?
Miksi tunnen olevani niin yksin, tätäkin olen pohtinut. En usko, että oma elämäni eroaa juuri muiden saman ikäisten elämästä. Haluaisin kyllä tunteen siitä, että kuuluisin johonkin ja että minua kohdeltaisi tasavertaisena jäsenenä.
Onko ala jota opiskelen oikea ja tulenko työllistymään? Nykyinen työ antaa onneksi rahaa ja rahalla elää, mutta itse työpaikassa jokin mättää mutta mikä?
Kommentit (6)
Mielisairaalaan päädyt ;-(
Haluatko lähettää rahaa minullekin?
Ennustan parempaa jos kunnolla maksat!
Lähiaikoina voi tulla lunta tupaan tai ainakin pihaan. Älä lannistu siitä. Muista, että sinulla on oikeus käyttää oman elämäsi lumikolaa, -harjaa ja -lapiota.
Nostan.
-ap