Eteenpäin taipuvat olkapäät
Miten tästä vaivasta pääsee eroon kun hävettää miten ryhti näyttää niin huonolta kun olkapäät taipuu tuolleen:-(. Ei niitä pysty tietoisesti pitämään koko ajan taaempana kun alkaa sattumaan.Olisiko joku ylätaljaliike?Naapuri huomautti ja mua harmittaa kamalasti, kun en yhtäkkiä voi asialle mitään:-(. Tämän takia en pidä esimerkiksi toppeja,näyttää ikävältä. Sama vaiva kulkenut mukana jo yläasteikäisestä saakka, nyt olen jo vähän päälle kolmekymppinen.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:01"]Ei oikein onnistu mikään leuanveto tai punnerrukset. Ei oikein ole hyötyä kun ei saa ensimmäistäkään tehtyä, en ole ikinä saanut.
[/quote]
Punnerruksia ensin polvet maassa
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:01"]Ei oikein onnistu mikään leuanveto tai punnerrukset. Ei oikein ole hyötyä kun ei saa ensimmäistäkään tehtyä, en ole ikinä saanut.
[/quote]
Punnerruksia ensin polvet maassa
[/quote]
Tai seinää vasten seisaaltaan.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:01"]Ei oikein onnistu mikään leuanveto tai punnerrukset. Ei oikein ole hyötyä kun ei saa ensimmäistäkään tehtyä, en ole ikinä saanut. [/quote] Punnerruksia ensin polvet maassa [/quote] Tai seinää vasten seisaaltaan.
[/quote]
Seinää vasten tein parikymmentä, mutta ei ne kyllä tuntunu kuin käsivarsissa. Nyt alkoi sit huimaamaan.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:15"]
Jep, tiedän tunteen. Lisäksi nää olkapäät saa koko yläkropan näyttämään jotenkin tosi leveältä.
[/quote]
No todellakin. Kädet vaan jotenkin lötköttää velttona, ei ole yhtään reippaan/sporttisen näköinen.
[/quote]
No miten sä kuvittelet voivas näyttää sporttiselta jos sä et ole sporttinen? Tirsk.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:01"]Ei oikein onnistu mikään leuanveto tai punnerrukset. Ei oikein ole hyötyä kun ei saa ensimmäistäkään tehtyä, en ole ikinä saanut. [/quote] Punnerruksia ensin polvet maassa [/quote] Tai seinää vasten seisaaltaan.
[/quote]
Seinää vasten tein parikymmentä, mutta ei ne kyllä tuntunu kuin käsivarsissa. Nyt alkoi sit huimaamaan.
[/quote]
Mulla ihan sama, käsiin nuo otti eikä selkään. Voiko punnertaa väärin?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Täh, käsiinhän ja rintaan punnerrusten kuuluukin ottaa :D Kokeile laittaa käsiä leveämmälle.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:27"]
Mene fysioterapeutille. Minulla sama vika, joka lopulta meni siihen, että kädetkin puutuivat, tein mitä vain. Fysioterapeutti kertoi minulle, että selkärangan vieressä olevat syvät lihakset ovat heikossa kunnossa. Sain ohjeet niiden työstämiseksi ja nyt on ihan toinen meininki. Ryhti on kunnossa, eikä kädetkään puudu. Ja jos olet paljon tietokoneen ääressä, niin suosittelen investoimaan satulatuoliin. Se korjaa automaattisesti ryhtiä, etkä voi istua väärin.
[/quote]
Pakko kommentoida tuohon satulatuoliin, että siinäkin on kyllä mahdollista istua väärin. Oma suosikkini on se, että nostaa toisen jalan ylös tuolin päälle. Sillä tavoin saa polvet mukavan kipeiksi. En suosittele.
T. nimim. sata ja yksi väärää istuma-asentoa
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Täh, käsiinhän ja rintaan punnerrusten kuuluukin ottaa :D Kokeile laittaa käsiä leveämmälle.
[/quote]
No mites noi sitä ryhtiä korjaa?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:27"]
Mene fysioterapeutille. Minulla sama vika, joka lopulta meni siihen, että kädetkin puutuivat, tein mitä vain. Fysioterapeutti kertoi minulle, että selkärangan vieressä olevat syvät lihakset ovat heikossa kunnossa. Sain ohjeet niiden työstämiseksi ja nyt on ihan toinen meininki. Ryhti on kunnossa, eikä kädetkään puudu. Ja jos olet paljon tietokoneen ääressä, niin suosittelen investoimaan satulatuoliin. Se korjaa automaattisesti ryhtiä, etkä voi istua väärin.
[/quote]
Pakko kommentoida tuohon satulatuoliin, että siinäkin on kyllä mahdollista istua väärin. Oma suosikkini on se, että nostaa toisen jalan ylös tuolin päälle. Sillä tavoin saa polvet mukavan kipeiksi. En suosittele.
T. nimim. sata ja yksi väärää istuma-asentoa
[/quote]
Jeps, eikä ole edes vaikeaa. Mulla on ollu yhellä työpaikalla tuo kyseinen tuoli ja ei se ryhtiä mihkään muuttanu. Luulen että toi tuoli toimii niille joilla on jo valmiiksi hyvä ryhti ja ylläpitää sitä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:16"]
No mites noi sitä ryhtiä korjaa?
Vahvistaa mm. rintalihaksia.
[/quote]
Okei, mut just aiemmin ketjussa käskettiin treenaamaan yläselän lihaksia ja venytellä rintalihaksia.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:15"]
Jep, tiedän tunteen. Lisäksi nää olkapäät saa koko yläkropan näyttämään jotenkin tosi leveältä.
[/quote]
No todellakin. Kädet vaan jotenkin lötköttää velttona, ei ole yhtään reippaan/sporttisen näköinen.