Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eteenpäin taipuvat olkapäät

Vierailija
03.06.2015 |

Miten tästä vaivasta pääsee eroon kun hävettää miten ryhti näyttää niin huonolta kun olkapäät taipuu tuolleen:-(. Ei niitä pysty tietoisesti pitämään koko ajan taaempana kun alkaa sattumaan.Olisiko joku ylätaljaliike?Naapuri huomautti ja mua harmittaa kamalasti, kun en yhtäkkiä voi asialle mitään:-(. Tämän takia en pidä esimerkiksi toppeja,näyttää ikävältä. Sama vaiva kulkenut mukana jo yläasteikäisestä saakka, nyt olen jo vähän päälle kolmekymppinen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tiedän tunteen. Lisäksi nää olkapäät saa koko yläkropan näyttämään jotenkin tosi leveältä.

Vierailija
2/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä ja liikkeitä kaipaisin minäkin ja nimenomaan kotona tehtäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ryhti?

Vierailija
4/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:15"]

Jep, tiedän tunteen. Lisäksi nää olkapäät saa koko yläkropan näyttämään jotenkin tosi leveältä.

[/quote]

Sittenpä ne vasta leveältä äyttääkin, kun ryhti on hyvä!

Vierailija
5/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää naapurilta huomautella tuollaisesta asiasta.

Vierailija
6/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasten epätaspainoa, selän ja hartian lihakset heikot ja rintalihas kireä. Kädet ylös ja nojaa ovenpieliin niin rintalihas venyy, lisäksi pitöisi reenata sitä selkäkihaspuokta, en nyt osaa siihen neuvoa mitään simppeliä liikettä mutta ehkä googlella löytyy?

Vierailija
7/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintalihakset kireällä? Venyttele niitä. En tiedä, kai se täytyy jotenkin tietoisesti yrittää suoristaa ryhtiä, mikä on varmasti vaikeaa. Joku ammattilainen vois nyt tulla auttaan ja kertoon vinkkejä! :)

Vierailija
8/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:18"]

[/quote]

[/quote]

Emmä nyt niinkään sanois. Kyllä ainakin mulla hartialinja ja käsivarret on edestäpäin katottuna kapeammat kun vedän olkapaat taakse ja oikaisen ryhdin. Käsivarret roikkuu silloin sivuilla, eikä tuollai rumasti. Tosin selkään lapaluiden kohtaan tulee sit kiva löysä makkara. :-/

Vierailija
9/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:16"]

Huono ryhti?

[/quote]

No shit, Sherlock.

Vierailija
10/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireät rintalihakset, veikkaan myös. Googlaa venyttelyohjeita.

Itselläni isot rinnat, olen myös vaistomaisesti piilotellut niitä olemalla vähän kumarassa ja olkapäät eteenpäin

Vierailija
11/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:23"]

[/quote]

[/quote]

Emmä nyt niinkään sanois. Kyllä ainakin mulla hartialinja ja käsivarret on edestäpäin katottuna kapeammat kun vedän olkapaat taakse ja oikaisen ryhdin. Käsivarret roikkuu silloin sivuilla, eikä tuollai rumasti. Tosin selkään lapaluiden kohtaan tulee sit kiva löysä makkara. :-/

[/quote]

Aijaa! Mulla ilmeisesti vaikuttaa se, että on muutenkin leveät hartiat. Minä taas aina nuorempana peilasin niin, että vedin joko hartiat eteen tai taakse, jotta ne näyttäisivät kapeammilta.

Vierailija
12/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene fysioterapeutille. Minulla sama vika, joka lopulta meni siihen, että kädetkin puutuivat, tein mitä vain. Fysioterapeutti kertoi minulle, että selkärangan vieressä olevat syvät lihakset ovat heikossa kunnossa. Sain ohjeet niiden työstämiseksi ja nyt on ihan toinen meininki. Ryhti on kunnossa, eikä kädetkään puudu. Ja jos olet paljon tietokoneen ääressä, niin suosittelen investoimaan satulatuoliin. Se korjaa automaattisesti ryhtiä, etkä voi istua väärin.

Vierailija
13/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No niin tulee. Oikeestaan näyttää kuin koko yläselässä olisi ihan liian iso nahka.. Ihme löllöä.

Vierailija
14/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää naapurilta huomautella tuollaisesta asiasta.

[/quote]

Joo vähäsen tylyä,aika suorasanainen setä on.Tunnen itseni vielä typerämmäksi kun itkinkin tapahtunutta. Muutenkin heikko itsetunto.

Ja kiitos kaikille vinkeistä:-)

Ap.

Vierailija
15/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Aijaa! Mulla ilmeisesti vaikuttaa se, että on muutenkin leveät hartiat. Minä taas aina nuorempana peilasin niin, että vedin joko hartiat eteen tai taakse, jotta ne näyttäisivät kapeammilta.

[/quote]

Todennäköisesti just tuo, mulla on kapeat hartiat/olkapäät mutta sitten vissiin tuo rintakehä on leveä, kun ei nuo käsivarret pääse varsinaisesti roikkumaan sivulle ja siten on kokonaisuudessaan leveinkohta 5-10cm hartioista alaspäin.

Vierailija
16/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläselkäliikkeet voivat ehkä auttaa. Leuanveto myötäotteella, pystysoutu ja pystypunnerrus., etc. Tissilihasten venyttely ja tissilihaksia ei saa reenata kuin korkeintaan kohtuullisesti.

Vierailija
17/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkälihasliikkeitä ja punnerruksia. Kunnon lihastreeniä.

Vierailija
18/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein onnistu mikään leuanveto tai punnerrukset. Ei oikein ole hyötyä kun ei saa ensimmäistäkään tehtyä, en ole ikinä saanut.

Vierailija
20/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilates