Ghostaamani mies tuli vastaan ja saarnasi!
Tuli kerran tavattua todella mukava mies, jonka kanssa oli todella mukava jutella.
Hän sai minut aina hyvälle tuulelle, ja viestimme aamuin illoin.
Pidin hänestä tosi paljon, ja meillä oli paljon yhteistä,
mutta jouduin päästämään hänet menemään haikein mielin, kun en kokenut tämän hetken olevan otollinen millekään ylimääräiselle, joten estin hänet.
Hän sitten tuli hiljattain vastaan, ja hän oli todella vihainen minulle!
Pelkäsin, että hän tekisi jotain, mutta hän vain saarnasi ghostaamisesta, ja vetosi minua lopettamaan tunteilla leikkimisen ja olemaan suoraselkäisempi, etten ghostaisi...
Tietenkin kadun tekoani, mutta ei se ole aina helppoa kertoa...
Ehkä pitäisi olla ghostaamatta jatkossa, mutta joskus on kuunneltava itseään, että ehkä olisin voinut jättää jonkun toivon kipinän, kun kuitenkin hyvä mies. Silti en halua loukata ketään...
Kommentit (279)
Ghostaaminen ei kohteliasta.
Olisin enemmänkin huolissani ihmisistä jotka lähtee kostoretkelle kun suhde ei jatku tai toteudu. Treffipalveluissa tuli aikoinaan pari tällaista tapausta. Yksi kilahti kun en ollutkaan paikalla sättäämässä kun hän olisi halunnut. Alkoi seuraileen yms.
Toisen kanssa oli yhteisymmärryksessä aloitettu seksikumppanuus. Tapasin toisaalla lumoavan henkilön joten pistin poikki kohteliaasti. Ex-sexkumppani alkoi levitellä juttuja somessa. Päädyttiin käräjille jolloin minulle selvisi että hänellä oli puoliso ja samalla tuolle puolisolle selvisi että toinen petti.
Ihminen on hassu eläin.
Onhan tuo teko saarnaamisen arvoinen, muttei ikinä minkään väkivaltaisen teon sentään.
AP:n kaltaisia tapauksia riittää, mutta itsepähän on valintansa tehnyt.
Mulla tuli kanssa vähän aika sitten kaupassa vastaan nainen joka ghostasi mut, kävelin vaan ohi kuten muistakin tuntemattomista.
Olen itsekin ghostannut, mutta silloin asetin itseni edelle, että nyt deittailu ei sovi minun aikatauluun, mutta ei sitä sadoille tyypeille jaksa samaa viestiä pistää, että vika ei ole sinussa, kun kukaan usko siihen palopuheeseen.
Väittäisin, että ghostaaminen vain vahvistaa luonnetta. Toisia se taas kyynistää.
Itse ghostasin kahden kuukauden tapailun jälkeen, en näe tuossa mitään pahaa, se on vaan elämää.
M28
Vierailija kirjoitti:
Itse ghostasin kahden kuukauden tapailun jälkeen, en näe tuossa mitään pahaa, se on vaan elämää.
M28
Miesten olisi hyvä sanoa syyt toiselle joskus, koska osa miettii vuosia mikä oli syynä ja tulee moniin tuloksiin lopulta. Se on hyvin raskasta sille, joka ehti rakastua, jää ahdistuneeksi ja ei ole kykyä käsitellä asiaa rakentavasti - joidenkin mieli on kaaoksessa. Nainen syyttää itseään ja ominaisuuksiaan vuosia nuorena. Miksi puhua toiselle edes "tapailusta" jos etsii kevyttä tai ei ole varma, joku voi odottaa liikoja. Eikö mies ottaisi sitten suoraan sopivampaa seuraa, jossa kummallakin sama taso kiinnostuksessa tai nainen joka ei etsi vakavaa. Vahinkoja eroissa sattuu ja kohtaamisissa silti.
Minäkin voisin käydä saarnaamassa, mutta kun se toinen osapuoli ei osaa ottaa vastuuta tuollaisesta henkisestä pahoinpitelystä, koska se ei ole rikos. Sen sijaan sitä vaan naurettaisiin ja saarnaaja voi olla raastuvassa.
Jos ihanan miehen ghostaa jonkun Ted Bundyn vuoksi, niin ihan oma syy.
Ympäri käydään ja yhteen tullaan.
Kyllä nämä ghostaajat sietävät saada paskahalvauksen, mutta ei mitään väkivaltaa tai uhkailua.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin saarnaisin aiheesta, jos näen, että kannattaa varata ne vaipat varulta. ;)
Vitsit sikseen, älkää ghostatko, niin putsaantuu ne omat kädet ja asia loppuun käsitelty.
Tämä!
Olen ghostaaja koska niin moni mies alkaa haukkua tai vainota, kun ne jättää.
Jos jotain haittaa ghostaaminen, se ei meikäläistä estä
Vierailija kirjoitti:
Olen ghostaaja koska niin moni mies alkaa haukkua tai vainota, kun ne jättää.
Jos jotain haittaa ghostaaminen, se ei meikäläistä estä
Mitä jos se ghostaaminen laukaisee sen vainoamisen? Senkin voit estää sanomalla suoraan. Mutta paska kerää kärpäsiä ympärilleen.
Hiljattain kävi minullekin kuin ap:lle.
Olin kahvilassa ja paikalla oli ghostaamani mies Tinderistä.
Hän näki minut ja änki samaan pöytään tilittämään, ettei ole kohteliasta leikkiä toisten tunteilla.
Naurahdin tietenkin, mutta mies nosti ääntään, että tuollaisia te olette. SItten hän lähti.
Kunhan en enää häntä näkisi, kun tiedä miltä psykolta vältyin.
Kas kun ei tullut vihtaan ja veisannut virttä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Hiljattain kävi minullekin kuin ap:lle.
Olin kahvilassa ja paikalla oli ghostaamani mies Tinderistä.
Hän näki minut ja änki samaan pöytään tilittämään, ettei ole kohteliasta leikkiä toisten tunteilla.
Naurahdin tietenkin, mutta mies nosti ääntään, että tuollaisia te olette. SItten hän lähti.
Kunhan en enää häntä näkisi, kun tiedä miltä psykolta vältyin.
Ja ihmettelet, miksi hän sitten sulle suuttui? Hah!
Taisi olla vaikeaa sanoa ei kiinnosta.
Joko se mies naulasi teesejä sun ovelle?